Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 8 december 2016 om 21:56
quote:DorothyParker schreef op 08 december 2016 @ 21:53:
Kennen jullie het gezelschapspel Ludo? Ik ken het onder een andere naam, vroeg me af of Ludo (hoe ik het nu steeds tegenkom) de Nederlandse benaming is.Hier heet dat 'mens erger je niet'.
Kennen jullie het gezelschapspel Ludo? Ik ken het onder een andere naam, vroeg me af of Ludo (hoe ik het nu steeds tegenkom) de Nederlandse benaming is.Hier heet dat 'mens erger je niet'.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 8 december 2016 om 21:56
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2016 @ 21:47:
En gewoon dat topic maar niet dichtgooien......Natuurlijk niet. TO is tenslotte geen Meds als Meds een topic over patat zou openen zou dat topic meteen worden dicht gegooid ivm op de man of provoceren. En Meds zou dan een perma aan haar broek krijgen. Tja verschil moet er zijn he
En gewoon dat topic maar niet dichtgooien......Natuurlijk niet. TO is tenslotte geen Meds als Meds een topic over patat zou openen zou dat topic meteen worden dicht gegooid ivm op de man of provoceren. En Meds zou dan een perma aan haar broek krijgen. Tja verschil moet er zijn he
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 8 december 2016 om 22:01
quote:charlottew88 schreef op 08 december 2016 @ 21:56:
[...]
Natuurlijk niet. TO is tenslotte geen Meds als Meds een topic over patat zou openen zou dat topic meteen worden dicht gegooid ivm op de man of provoceren. En Meds zou dan een perma aan haar broek krijgen. Tja verschil moet er zijn he
[...]
Natuurlijk niet. TO is tenslotte geen Meds als Meds een topic over patat zou openen zou dat topic meteen worden dicht gegooid ivm op de man of provoceren. En Meds zou dan een perma aan haar broek krijgen. Tja verschil moet er zijn he
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 december 2016 om 22:23
quote:DorothyParker schreef op 08 december 2016 @ 22:05:
[...]
Oh, dank je
Mens-erger-je-niet is wel een leukere naam Ja vind ik ook
[...]
Oh, dank je
Mens-erger-je-niet is wel een leukere naam Ja vind ik ook
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 8 december 2016 om 22:23
quote:S-Meds schreef op 08 december 2016 @ 22:17:
het Grote Ludo Sanders bordspel, zeker ken ik dat. Balen als je ontvoerd of invalide wordt. Leuk als je meteen door mag voor een huwelijk met Zjanien of ergens een mannetje op kan zetten.
het Grote Ludo Sanders bordspel, zeker ken ik dat. Balen als je ontvoerd of invalide wordt. Leuk als je meteen door mag voor een huwelijk met Zjanien of ergens een mannetje op kan zetten.
vrijdag 9 december 2016 om 11:09
Mieters!
Geen idee waarom ik ineens met dat woord in mijn hoofd zat.
Zo'n vergeten woord. Was 's een topic over, woorden die nooit/zelden meer gebruikt worden.
Mieters, mieters, mieters, hoe vaker je 't zegt, hoe gekker het klinkt.
Geen idee waarom ik ineens met dat woord in mijn hoofd zat.
Zo'n vergeten woord. Was 's een topic over, woorden die nooit/zelden meer gebruikt worden.
Mieters, mieters, mieters, hoe vaker je 't zegt, hoe gekker het klinkt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)