yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 17:31
quote:Marels schreef op 06 januari 2009 @ 17:29:
Tja, ik vind het ook niet zo zinnig, maar aan de andere kant ook wel.
Zeker als je Yamuna's geschiedenis bekijkt, dan is het ZO enorm bijzonder dat wij dit met zijn allen mogen volgen. Geen woorden voor.Tuurlijk, heb ik ook. Als ik het ook écht onzinnig vond was ik al weg. Maar ik moet toch steeds dat gevoel wegdrukken. Of zou het gewoon schuldgevoel zijn? Eerste dag dat ik thuis werk, in 2 jaar dat ik deze baan heb, en ik zit bijna live een bevalling te volgen. Haha!
Tja, ik vind het ook niet zo zinnig, maar aan de andere kant ook wel.
Zeker als je Yamuna's geschiedenis bekijkt, dan is het ZO enorm bijzonder dat wij dit met zijn allen mogen volgen. Geen woorden voor.Tuurlijk, heb ik ook. Als ik het ook écht onzinnig vond was ik al weg. Maar ik moet toch steeds dat gevoel wegdrukken. Of zou het gewoon schuldgevoel zijn? Eerste dag dat ik thuis werk, in 2 jaar dat ik deze baan heb, en ik zit bijna live een bevalling te volgen. Haha!
dinsdag 6 januari 2009 om 17:34
dinsdag 6 januari 2009 om 17:36
Ik denk dat Berend om 19:45 geboren word.
Dat zijn dus al 3 stemmen voor Berend he, niet 2! (Poez, Barba en ik volgens mij).
Offtopic, maar toch: wat is er mis met namen als Berend en Dirk? Hartstikke stoer toch, voor een klein mannetje? En ook nog stoer voor een grote vent! (en vooral dat laatste kan ik me bij veel 'modenamen' minder goed voorstellen).
Dat zijn dus al 3 stemmen voor Berend he, niet 2! (Poez, Barba en ik volgens mij).
Offtopic, maar toch: wat is er mis met namen als Berend en Dirk? Hartstikke stoer toch, voor een klein mannetje? En ook nog stoer voor een grote vent! (en vooral dat laatste kan ik me bij veel 'modenamen' minder goed voorstellen).
dinsdag 6 januari 2009 om 17:37
Eén van mijn beste vriendinnen was eind januari uitgerekend en ik had me al verheugd op het 'meeleven' als het dan eindelijk zou gaan gebeuren. Ik heb mijn beste vriendinnen zelf ook ge-smst toen mijn vliezen waren gebroken dus ik wilde nu wel aan de andere kant van al dat spannends staan. Maar ik kreeg zondag plotseling een sms dat ze al moeder was geworden Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik was er nog niet klaar voor hoor. Alle fun door mijn neus geboord
Dan doet Yamuna het een stuk beter.
Dan doet Yamuna het een stuk beter.
dinsdag 6 januari 2009 om 17:37
quote:Marels schreef op 06 januari 2009 @ 17:32:
Ik heb mijn smsdiensten al ingeschakeld Ring, maar bedankt!
SMS yammini naar 0900-BABY
U ontvangt bij elke wee een bericht en bij de geboorte een speciale ringtone met filmpje voor op uw mobiel
(60 cent per ontvangen bericht)
Ik heb mijn smsdiensten al ingeschakeld Ring, maar bedankt!
SMS yammini naar 0900-BABY
U ontvangt bij elke wee een bericht en bij de geboorte een speciale ringtone met filmpje voor op uw mobiel
(60 cent per ontvangen bericht)
Everytime you make a typo, the errorists win.