yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 16:58
quote:Ring1981 schreef op 06 januari 2009 @ 16:57:
Maar 'ze' zeggen toch dat veel meer kinderen dan vroeger gedacht werd beginnen als tweeling? Daar was een tijd geleden een onderzoek over geweest. Door de vroegere echo's momenteel zien ze het schijnbaar vaker. Het tweede kindje is rond de 12 weken dan al helemaal verdwenen, maar rond de 8 weken bijvoorbeeld nog niet.
Ik heb het maar van horen zeggen, by the way...
Ik heb dat ook gehoord.
Of gezien op tv, weet niet meer,maar ik heb het ook gehoord.
Maar 'ze' zeggen toch dat veel meer kinderen dan vroeger gedacht werd beginnen als tweeling? Daar was een tijd geleden een onderzoek over geweest. Door de vroegere echo's momenteel zien ze het schijnbaar vaker. Het tweede kindje is rond de 12 weken dan al helemaal verdwenen, maar rond de 8 weken bijvoorbeeld nog niet.
Ik heb het maar van horen zeggen, by the way...
Ik heb dat ook gehoord.
Of gezien op tv, weet niet meer,maar ik heb het ook gehoord.
dinsdag 6 januari 2009 om 16:58
quote:mararoulette schreef op 06 januari 2009 @ 16:56:
[...]
Ik heb van mijn moeder begrepen dat een ingeleide bevalling absoluut geen pretje is. (Waarmee ik niet wil zeggen dat een reguliere bevalling lachen is natuurlijk). Maar haar andere bevallingen zonder inleiding vond ze een stuk beter te pruimen
Ik vond het allebei geen pretje
[...]
Ik heb van mijn moeder begrepen dat een ingeleide bevalling absoluut geen pretje is. (Waarmee ik niet wil zeggen dat een reguliere bevalling lachen is natuurlijk). Maar haar andere bevallingen zonder inleiding vond ze een stuk beter te pruimen
Ik vond het allebei geen pretje
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
dinsdag 6 januari 2009 om 17:05
quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 16:41:
ik ben er nog hoor en wacht nog steeds in grote spanning af op een berichtje uit het ziekenhuis
wat onwijs spannend voor u ( en voor Yam en Yamman natuurlijk )
(f)
Gooooooooo Yam, go yam, go yam, gooit Ophelia er maar uut.
ik ben er nog hoor en wacht nog steeds in grote spanning af op een berichtje uit het ziekenhuis
wat onwijs spannend voor u ( en voor Yam en Yamman natuurlijk )
(f)
Gooooooooo Yam, go yam, go yam, gooit Ophelia er maar uut.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 6 januari 2009 om 17:05
dinsdag 6 januari 2009 om 17:07
dinsdag 6 januari 2009 om 17:07