yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 18:47
quote:Eowynn_ schreef op 06 januari 2009 @ 18:46:
Nee, een kerel met een kromme lepel aan je baringsbed heb je ook weinig aan
Ik denk dat Emile Ratelband gebeld moet worden.
of de ME
Hmmm.. maar Uri kon toch dingen laten zweven enzo? En kromme dingen rechtbuigen? Dan moet een kind eruit dirigeren toch een koud kunstje zijn?
Maar de ME is ook een optie ja!
(zie je het voor je, een legioen ME'ers naast je bed, in rellen-tenue met helm en maskers, hahaha)
Nee, een kerel met een kromme lepel aan je baringsbed heb je ook weinig aan
Ik denk dat Emile Ratelband gebeld moet worden.
of de ME
Hmmm.. maar Uri kon toch dingen laten zweven enzo? En kromme dingen rechtbuigen? Dan moet een kind eruit dirigeren toch een koud kunstje zijn?
Maar de ME is ook een optie ja!
(zie je het voor je, een legioen ME'ers naast je bed, in rellen-tenue met helm en maskers, hahaha)
dinsdag 6 januari 2009 om 18:50
Ik denk dat er weinig mensen zijn waar zo masaal mee geleefd werd met de bevalling
Net onder het eten ( lasagna ) moest ik aan Yam en Yammini denken. En ik dacht, hoeveel mensen zouden nu op dit moment ook aan hun denken.
Ik gok een hoop
Ik denk dat Ophelia om 20.07 wordt geboren. Nog even doorzetten dus ! (f)
Net onder het eten ( lasagna ) moest ik aan Yam en Yammini denken. En ik dacht, hoeveel mensen zouden nu op dit moment ook aan hun denken.
Ik gok een hoop
Ik denk dat Ophelia om 20.07 wordt geboren. Nog even doorzetten dus ! (f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 6 januari 2009 om 18:52