yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 19:22
Omdat velen hier inmiddels ook benieuwd zijn naar het aantal meelevers, kom ik ook maar even uit de kast. Alhoewel ik Yam d'r eerdere topics heb gemist, zit ik nu toch ook al sinds zondag vol spanning dit topic te volgen! 
Ik wens de voltallige Yam-familie veel sterkte met het lange wachten en in het bijzonder natuurlijk Yamuna zelf met zowel het wachten als het zware werk!
Ik wens de voltallige Yam-familie veel sterkte met het lange wachten en in het bijzonder natuurlijk Yamuna zelf met zowel het wachten als het zware werk!
dinsdag 6 januari 2009 om 19:23
(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)
Jaaaaaaa, ze is er! Gefeliciteerd Yamuna, wat een fijn nieuws!
Ik ben heel erg benieuwd naar je verhaal, maar eerst maar eens herstellen meid! En genieten van je dochter natuurlijk!
Jaaaaaaa, ze is er! Gefeliciteerd Yamuna, wat een fijn nieuws!
Ik ben heel erg benieuwd naar je verhaal, maar eerst maar eens herstellen meid! En genieten van je dochter natuurlijk!