yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 20:09
quote:yoyo2 schreef op 06 januari 2009 @ 19:59:
Lieve Yammini, hier een kadootje van tante Djo!
Wees er zuinig op en hij zal je helpen in je mooie leven
[afbeelding]
Da's nou ook wat. Dat ding is toch kapot? Dat heeft Yammimi zojuist bewezen
Yamuna, Yamman en familie, gefeliciteerd met de geboorte van Yammini. Wat blijft het toch een wonder zo'n klein mensje erbij. Ik wens jullie een leven vol geluk en gezondheid.
Lieve Yammini, hier een kadootje van tante Djo!
Wees er zuinig op en hij zal je helpen in je mooie leven
[afbeelding]
Da's nou ook wat. Dat ding is toch kapot? Dat heeft Yammimi zojuist bewezen
Yamuna, Yamman en familie, gefeliciteerd met de geboorte van Yammini. Wat blijft het toch een wonder zo'n klein mensje erbij. Ik wens jullie een leven vol geluk en gezondheid.
dinsdag 6 januari 2009 om 20:10
quote:Lalein schreef op 06 januari 2009 @ 20:03:
stel je maar even voor dat ik t voor jullie zing
http://nl.youtube.com/watch?v=eG-8qGysw8UWillen we dat horen dan?
stel je maar even voor dat ik t voor jullie zing
http://nl.youtube.com/watch?v=eG-8qGysw8UWillen we dat horen dan?
dinsdag 6 januari 2009 om 20:11
dinsdag 6 januari 2009 om 20:13
Weet ik eindelijk dat Yammini een meisje is , zit ik hier nog steeds want ben nu benieuwd naar haar naam. Nog langer schermstaren, heb met gemak vierkante ogen...................
Pffff waag me er niet meer aan om een foto te plaatsen, ik weet het ongeveer hoe het moest, heeft yamuna me ooit uitgelegd maar weer het dus blijkbaar niet meer.....Ik ging het bericht meteen verwijderen maar toen reageerde pc dus traag en was ik al ''gequoted".
Pffff waag me er niet meer aan om een foto te plaatsen, ik weet het ongeveer hoe het moest, heeft yamuna me ooit uitgelegd maar weer het dus blijkbaar niet meer.....Ik ging het bericht meteen verwijderen maar toen reageerde pc dus traag en was ik al ''gequoted".
dinsdag 6 januari 2009 om 20:14
dinsdag 6 januari 2009 om 20:16
Hier ook een stiekeme meelezer. Heerlijk dat de kleine er eindelijk is. Niet veel kinderen kunnen later zeggen dat er door zoveel mensen op hun geboorte hebben gewacht. Het is toch altijd een enorme opluchting als alles geboren is en (voor zover we tot nu toe weten) gezond is. Ze zeggen wel er is er nog nooit een blijven zitten, maar dit meisje deed erg haar best.
dinsdag 6 januari 2009 om 20:21
dinsdag 6 januari 2009 om 20:23