Heb ik nou weeen??

10-12-2016 23:09 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ongelofelijk! Ik ben nu zwanger van mijn tweede en was vorige week uitgerekend. Nou lig ik vanaf vanavond al wakker met continu terugkomende kramp in mijn buik, wat ik eigenlijk herken als weeen. Wordt ook iedere keer erger, maar bij mijn eerste leken de weeen heftiger en pijnlijker. Is dit mogelijk of zijn het gewoon heftige voorweeen?
Ik zou maar even bellen met je verloskundige...

Fijne bevalling gewenst!
kan allebei ;) ligt eraan hoe vaak ze komen en hoe lang ze duren. Soms kan het helpen om even onder de douche te gaan staan, gaan ze weg dan waren het voorweeën, blijven ze of worden ze erger dan kunnen het 'echte' weeën zijn. Succes!
Inderdaad even de verloskundige bellen.

Spannend hoor. Heel veel succes!
Bij mij waren dit flinke voorweeen. Dat had ik bij de eerste helemaal niet gehad. Ns een paar dagen hing het langzaam duidelijk over in echt heftige weeen. Maar: elk lijf is anders dus wie weet komt je kindje er nu aan. Heel lang zal het in ieder geval niet meer duren, succes!
Oeh.... here we go! Sterkte en succes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja, ik had bij de tweede ook milde weeen, heb nog vanalles opgeruimd maar een oaar uur later had ik toch echt een dochter in mijn armen.
er is sowieso iets aan de hand.

Bij mij bouwdehet zich langzaam op.Ze kwamen als kleine golfjes. Beetje irritant gevoel in het begin,maar niks ernstigs.Vaak als je je afvraagt of het weeën zijn,is het ook zo.

Bellen inderdaad! Heel veel succes!!!
Idd. Lekker onder de douche gaan staan. En idd bellen als ze aanhouden en toenemen. Succes ;)

Ik weet nog dat ik toen het (achteraf) begonnen was berichtjes stuurde naar m'n man dat ik pijn had die kwam en ging en maar niet begreep waarvan totale ontkenning, haha!

Jij weet al hoe het voelt, maar het kan zomaar minder hevig zijn een tweede keer!
bloemmmie wijzigde dit bericht op 10-12-2016 23:19
Reden: Typo
% gewijzigd
Succes !!
Nu zit ik er zo bij door jou.

Ik wens je een rustige bevalling van het mooiste mensje ter wereld.
quote:Cateautje schreef op 10 december 2016 @ 23:23:

Nu zit ik er zo bij door jou.

Ik wens je een rustige bevalling van het mooiste mensje ter wereld.Ik ook...je gaat toch zelf even terug in de tijd
Zo begon het bij mij ook. Succes!
Ik dacht bij een tweede dat het aan de Chinees lag die ik al drie dagen at, want dat zou de bevalling opwekken. Het zou best zo kunnen zijn. Douchen vond ik trouwens ruk, want daarna ging het heel snel met de weeeen en moest ik mij weer afdrogen, opmaken en aankleden. (ja, ik wilde bij de 2e wel leuk op de foto).
Oke, ja heb een weeen timer en die geeft nu ook aan dat ik de verloskundige moet bellen. Dus denk dat ik dat maar zo ga doen. In ieder geval erg bedankt allemaal !
Succes!
Kom je ook nog even vertellen naderhand over je kindje en wat het is geworden en hoe lang en hoe zwaar en hoe lief en zovoort?
Succes!
Heel veel succes!

Bij mijn tweede (eerste was een geplande keizersnee) was ik ook in totale ontkenning. Ik mocht pas het ziekenhuis bellen als de weeen om de 5 minuten kwamen. Wat ik had kwam meteen om de minuut, dus dat konden toch geen weeen zijn?
succes!
Succes!!!
Doe ook nog even een update wanneer je aan 't persen bent ok?
Succes!
Goede worp toegewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven