Heb ik nou weeen??
zaterdag 10 december 2016 om 23:09
Ja ongelofelijk! Ik ben nu zwanger van mijn tweede en was vorige week uitgerekend. Nou lig ik vanaf vanavond al wakker met continu terugkomende kramp in mijn buik, wat ik eigenlijk herken als weeen. Wordt ook iedere keer erger, maar bij mijn eerste leken de weeen heftiger en pijnlijker. Is dit mogelijk of zijn het gewoon heftige voorweeen?
zondag 11 december 2016 om 01:53
quote:Maccaron schreef op 11 december 2016 @ 01:49:
[...]
Oh herkenbaar die laatste loodjes!! Die kruipen echt voorbij he...komt goed!
Ja, elke week voelt als een maand. Hij is al ingedaald en sindsdien godzijdank minder last van mijn bekken. Maar ik ben gewoon geen geduldig tiepje. Wij zijn klaar, zijn kamertje is klaar, alles is klaar. Ik vind het nu wel tijd om hem vast te houden.
Hoe gaat het met jou en jouw dochter? Fijn dat je er weer bent trouwens!
[...]
Oh herkenbaar die laatste loodjes!! Die kruipen echt voorbij he...komt goed!
Ja, elke week voelt als een maand. Hij is al ingedaald en sindsdien godzijdank minder last van mijn bekken. Maar ik ben gewoon geen geduldig tiepje. Wij zijn klaar, zijn kamertje is klaar, alles is klaar. Ik vind het nu wel tijd om hem vast te houden.
zondag 11 december 2016 om 02:18
quote:ZombieQueen schreef op 11 december 2016 @ 01:53:
[...]
Dankje!
Begrijpelijk hoor. Als alles eenmaal af is, word je nog ongeduldiger en zie je het kamertje het liefst "bewoond ". Wat leuk een jongen! Jongens zijn zo lief..
Met dochter gaat het super. Ze is prachtig,lief,vrolijk en slaapt als een beer in winterslaap. Echt een super baby.
[...]
Dankje!
Begrijpelijk hoor. Als alles eenmaal af is, word je nog ongeduldiger en zie je het kamertje het liefst "bewoond ". Wat leuk een jongen! Jongens zijn zo lief..
Met dochter gaat het super. Ze is prachtig,lief,vrolijk en slaapt als een beer in winterslaap. Echt een super baby.