yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 22:50
dinsdag 6 januari 2009 om 22:57
quote:shining schreef op 06 januari 2009 @ 22:34:
Is de naam al bekend?
Gehoord ja, maar geen haar op mijn hoofd om dat hier neer te zetten. Denk dat ze haar hier gewoon beter Yammini kan blijven noemen. Toch grote kans op herkenning. Maar dat kan ze lekker over een paar dagen bedenken wat ze zelf wil.
Ik zou het denk ik niet doen.
Is de naam al bekend?
Gehoord ja, maar geen haar op mijn hoofd om dat hier neer te zetten. Denk dat ze haar hier gewoon beter Yammini kan blijven noemen. Toch grote kans op herkenning. Maar dat kan ze lekker over een paar dagen bedenken wat ze zelf wil.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 6 januari 2009 om 23:04
quote:citroentekkel schreef op 06 januari 2009 @ 21:43:
[...]
Citroentekkel? of is dat geen naam voor een meisje?
Ik zal het nog 1 keer zeggen dan : Ophelia , das pas een mooie naam
( gelukkig heb ik een wow-karakter Ophelia kunnen noemen, is er toch nog een Ophelia van mij )
[...]
Citroentekkel? of is dat geen naam voor een meisje?
Ik zal het nog 1 keer zeggen dan : Ophelia , das pas een mooie naam
( gelukkig heb ik een wow-karakter Ophelia kunnen noemen, is er toch nog een Ophelia van mij )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 6 januari 2009 om 23:17
Natuurlijk beslist Yammam waar en hoe ze de rest gaat vertellen zoals haar naam en meer van dat soort bijzonderheden.
Het belangrijkste weten jullie nu, het wachten is ten einde.
Kan jullie wel vertellen dat ik de gelukkigste oma in de wereld ben.
En niet onbelangrijk vannacht weer een beetje rustig kan slapen
En niet onbelangrijk vannacht weer een beetje rustig kan slapen
dinsdag 6 januari 2009 om 23:20
quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 23:17:
Natuurlijk beslist Yammam waar en hoe ze de rest gaat vertellen zoals haar naam en meer van dat soort bijzonderheden.
En niet onbelangrijk vannacht weer een beetje rustig kan slapenGefeliciteerd met het wereldwondertje. Geniet lekker. En wat zult u trots zijn.
En niet onbelangrijk vannacht weer een beetje rustig kan slapenGefeliciteerd met het wereldwondertje. Geniet lekker. En wat zult u trots zijn.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 6 januari 2009 om 23:26
quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 23:17:
En niet onbelangrijk vannacht weer een beetje rustig kan slapenGefeliciteerd kersverse oma! en ook u moet lekker genieten van dit wondertje!
En niet onbelangrijk vannacht weer een beetje rustig kan slapenGefeliciteerd kersverse oma! en ook u moet lekker genieten van dit wondertje!
dinsdag 6 januari 2009 om 23:29
quote:mylenevalerie schreef op 06 januari 2009 @ 22:57:
[...]
Dan ben ik bang dat het toch echt Lavendel is geworden.
Weltrusten, trotse oma, slaap lekker.
[...]
Dan ben ik bang dat het toch echt Lavendel is geworden.
Weltrusten, trotse oma, slaap lekker.