yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
woensdag 7 januari 2009 om 00:15
woensdag 7 januari 2009 om 01:36
Yamuna en Yamunaman en Yamunafamilie:
VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DOCHTERTJE!
Ben net terug van mijn werk, dus gauw ff kijken en jawel! Ze is er!
Heel, heel veel geluk saampjes, geniet van elkaar, rust lekker uit!
En je mag trots op elkaar zijn en met elkaar!
Heerlijk, heerlijk, wat een blijdschap, wat een rijkdom!
VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DOCHTERTJE!
Ben net terug van mijn werk, dus gauw ff kijken en jawel! Ze is er!
Heel, heel veel geluk saampjes, geniet van elkaar, rust lekker uit!
En je mag trots op elkaar zijn en met elkaar!
Heerlijk, heerlijk, wat een blijdschap, wat een rijkdom!
woensdag 7 januari 2009 om 09:00
Lieve Yamuna,
Een gedeelte van je zwangerschap heb ik van dicht bij kunnen volgen toen we samen op het zelfde topic schreven. Ik heb altijd bewondering gehad voor je doorzettingsvermogen en nuchtere blik.
Ik heb net als iedereen vol spanning zitten afwachten.
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Ik wens jullie veel gezondheid en geluk.
Liefs
Xaar
Een gedeelte van je zwangerschap heb ik van dicht bij kunnen volgen toen we samen op het zelfde topic schreven. Ik heb altijd bewondering gehad voor je doorzettingsvermogen en nuchtere blik.
Ik heb net als iedereen vol spanning zitten afwachten.
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Ik wens jullie veel gezondheid en geluk.
Liefs
Xaar
woensdag 7 januari 2009 om 09:29
woensdag 7 januari 2009 om 09:32
woensdag 7 januari 2009 om 10:38
quote:tibor schreef op 07 januari 2009 @ 09:29:
Weet je wat ik het allerfijnst vind? Dat er een babymeisje is geboren die zo verschrikkelijk welkom is en door liefdevolle ouders en familie omringd opgroeid.Ik denk dat ook geldt voor de baby's die geboren worden bij mede forummers, trouwens!Mooi gezegd tibor.
Weet je wat ik het allerfijnst vind? Dat er een babymeisje is geboren die zo verschrikkelijk welkom is en door liefdevolle ouders en familie omringd opgroeid.Ik denk dat ook geldt voor de baby's die geboren worden bij mede forummers, trouwens!Mooi gezegd tibor.