The Walking Dead: Hot Diggity Dog!
maandag 28 november 2016 om 17:30
Jaaaa, alweer het zoveelste The Walking Dead topic! Wees welkom en huiver!
"I'm not in charge anymore. Negan is."
- Rick Grimes
En natuurlijk mag het briljante clipje niet ontbreken:
Negan - Hot Diggity Dog/Tickles My Balls
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten
)
Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Links
Comics
Het vorige topic
"I'm not in charge anymore. Negan is."
- Rick Grimes
En natuurlijk mag het briljante clipje niet ontbreken:
Negan - Hot Diggity Dog/Tickles My Balls
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten
Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Links
Comics
Het vorige topic
Wow. I wish I could speak whale.
zondag 11 december 2016 om 19:44
zondag 11 december 2016 om 19:52
quote:Starshine-2 schreef op 11 december 2016 @ 19:19:
Ach die midseasonbreak gaat wel snel altijd. Deze maand nog druk met kerst en nieuwjaar. Dan bijkomen en het gewone leven weer starten. Dan nog wat verjaardagen en hup twd begint weer.Ik ben nu de aankomende weken aardig druk met een grote opdracht voor school, naast 4 dagen in de week stage. Die moet ik ergens tegen het einde van januari inleveren dus tegen die tijd is TWD er alweer bijna
Ach die midseasonbreak gaat wel snel altijd. Deze maand nog druk met kerst en nieuwjaar. Dan bijkomen en het gewone leven weer starten. Dan nog wat verjaardagen en hup twd begint weer.Ik ben nu de aankomende weken aardig druk met een grote opdracht voor school, naast 4 dagen in de week stage. Die moet ik ergens tegen het einde van januari inleveren dus tegen die tijd is TWD er alweer bijna
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
zondag 11 december 2016 om 20:51
Bedankt voor de beterschapwensen!
Ben heel benieuwd naar de aflevering morgen, vast iets heel spannends waar we weer 2 maanden over in spanning zitten haha.
Mijn zus was ook weer begonnen met the walking dead kijken. Stuurde ze een paar dagen geleden: 'Glenn is dood'. Stuurt ze vandaag: 'Glenn leeft weer.'
Ben heel benieuwd naar de aflevering morgen, vast iets heel spannends waar we weer 2 maanden over in spanning zitten haha.
Mijn zus was ook weer begonnen met the walking dead kijken. Stuurde ze een paar dagen geleden: 'Glenn is dood'. Stuurt ze vandaag: 'Glenn leeft weer.'
zondag 11 december 2016 om 20:52
zondag 11 december 2016 om 20:54
quote:Coda schreef op 11 december 2016 @ 20:51:
Mijn zus was ook weer begonnen met the walking dead kijken. Stuurde ze een paar dagen geleden: 'Glenn is dood'. Stuurt ze vandaag: 'Glenn leeft weer.' Ojee, weet ze het nog niet?
Mijn zus was ook weer begonnen met the walking dead kijken. Stuurde ze een paar dagen geleden: 'Glenn is dood'. Stuurt ze vandaag: 'Glenn leeft weer.' Ojee, weet ze het nog niet?
zondag 11 december 2016 om 21:07
quote:mamsvan schreef op 11 december 2016 @ 16:19:
[afbeelding]
- steen en been klagen
- steen des aanstoots
- een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen
- je kunt daar van de stenen vloer eten
- een hart van steen
- dat ligt als een steen op zijn maag
- er is een steen van zijn hart gevallen
- hij klaagt de stenen uit de grond
- een goede ziel weet van stenen brood te maken
- geen krieken zonder sten
- van zijn hart een steen maken
- het is of de stenen spreken
- de steen der wijzen zoeken
[afbeelding]
- steen en been klagen
- steen des aanstoots
- een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen
- je kunt daar van de stenen vloer eten
- een hart van steen
- dat ligt als een steen op zijn maag
- er is een steen van zijn hart gevallen
- hij klaagt de stenen uit de grond
- een goede ziel weet van stenen brood te maken
- geen krieken zonder sten
- van zijn hart een steen maken
- het is of de stenen spreken
- de steen der wijzen zoeken
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
zondag 11 december 2016 om 21:33
Oh leuk ZQ!! Ik kreeg mijn zoon in januari ooit, zoveel jaar geleden. Hij heeft het rijbewijs maar is aan het wachten tot zijn verjaardag in januari want dan is hij 18. Auto is al gereserveerd!
Januaribabytjes zijn gewoon erg leuk!! Ben erg benieuwd wanneer!! Hoe gaat hij of zij heten? Rick??? Daryl?? Een meisje Carol???
Nee hoor, alle gekheid op een stokje....ik kan me voorstellen dat TWD nu niet je hoogste prioriteit heeft. Over een week begint waarschijnlijk je zwangerschapsverlof. Dan heb je gewoon andere dingen aan je hoofd.
En wanneer TWD dan weer begint ben je misschien wel blij met de afleiding!!
Januaribabytjes zijn gewoon erg leuk!! Ben erg benieuwd wanneer!! Hoe gaat hij of zij heten? Rick??? Daryl?? Een meisje Carol???
Nee hoor, alle gekheid op een stokje....ik kan me voorstellen dat TWD nu niet je hoogste prioriteit heeft. Over een week begint waarschijnlijk je zwangerschapsverlof. Dan heb je gewoon andere dingen aan je hoofd.
En wanneer TWD dan weer begint ben je misschien wel blij met de afleiding!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".