Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
quote:Starshine-2 schreef op 11 december 2016 @ 16:16:

[...]

Brexet (Bridget)

Ameigh Leigh (Amy Lee)

Bona Petite (mijn man is kok, staat er dan bij )

Glutane (doet me denken aan gluttony = gulzigheid)

wat erg allemaal Mijn dochter heet Amyleigh, (Eemielie) Niks mis met deze spelling hoor. Is correcter dan Amy Lee.
Destiny

Als ik die naam hoor, dan moet ik altijd weer denken aan de stem van Tomtom: bestemming bereikt!
Ik stel mezelf altijd voor dat de ouders die hun kroost onmogelijke namen geven, zelf namen hebben die heel makkelijk te spellen zijn.

Ze beseffen zich gewoon niet hoe bloed irritant het is als je constant je naam moet spellen of hoeeee moet horen.
quote:zelus73 schreef op 12 december 2016 @ 01:02:

Destiny

Als ik die naam hoor, dan moet ik altijd weer denken aan de stem van Tomtom: bestemming bereikt!Net zoiets als Finaly.
quote:Miss-Colorado schreef op 11 december 2016 @ 23:49:

[...]

Mijn dochter heet Amyleigh, (Eemielie) Niks mis met deze spelling hoor. Is correcter dan Amy Lee.Emilie zou dan nog handiger zijn
Emily, denk dat het zo meest gangbaar is.

Als iemand zegt dat ze zo heet ga ik er vanuit dat je het op deze manier schrijft.
quote:Hexx schreef op 12 december 2016 @ 09:41:

[...]

Emilie zou dan nog handiger zijn Of Eamylie
Bij het Sinterklaasfeest op de vereniging was een jongetje dat Dainel heet. Tenminste dat stond op de lijst. Dus hij wordt geroepen als Daj-nel. Moeder woest: het moest Daniël zijn, "kan je niet lezen"? Ehm ja, maar jij niet schrijven
Ab imo pectore
Eameigh Leigh

Prachtig

quote:emmylou schreef op 12 december 2016 @ 10:38:

Bij het Sinterklaasfeest op de vereniging was een jongetje dat Dainel heet. Tenminste dat stond op de lijst. Dus hij wordt geroepen als Daj-nel. Moeder woest: het moest Daniël zijn, "kan je niet lezen"? Ehm ja, maar jij niet schrijven

Omg

Met heel veel creatieve schrijfwijzes kan ik nog meegaan, maar Dainel is niet Daniël. Gewoon niet.
quote:emmylou schreef op 12 december 2016 @ 10:38:

Bij het Sinterklaasfeest op de vereniging was een jongetje dat Dainel heet. Tenminste dat stond op de lijst. Dus hij wordt geroepen als Daj-nel. Moeder woest: het moest Daniël zijn, "kan je niet lezen"? Ehm ja, maar jij niet schrijven Misschien een typefout op de lijst?
quote:Hexx schreef op 12 december 2016 @ 09:41:

[...]

Emilie zou dan nog handiger zijn Voor mij niet, in het Engels wordt zit toch uitgesproken als Emmely. Aangezien het gros van mijn familie Amerikaans is wilde ik een naam die in beide talen hetzelfde wordt uitgesproken.
quote:emmylou schreef op 11 december 2016 @ 23:46:

Vandaag op FB: Geboren een jongen: FitzBetekent bastaard in het Engels dacht ik?
Fitz (pronounced "fits") is a prefix in patronymic surnames of Norman origin, that is to say originating in the 11th century. The word is a Norman French noun meaning "son of", from Latin filius (son), plus genitive case of the father's forename.[1] Whilst Fitz is now the standard form used by modern historians the word appears in ancient documents with various spellings such as fiz, filz, etc. The word has developed in modern French to fils de, with which it is thus cognate.

Zal wel kort zijn voor Fitzgerald (zoon van Gerald dus )
Ik vind Fitz eigenlijk best aardig, vooral als het een afkorting van Fitzgerald is! (wellicht totaal ongepast in een kindernamentopic, maar ik vind Fitzgerald zo'n sexy naam! Erg mooie-man-in-pakkerig, tikje ouderwets en je ruikt de sigarenrook bij het horen van die naam. )

Laatst hoorde ik George-Giovanni geroepen worden. Het was een kindje en niet twee, zoals ik dacht.
quote:Zanahoria schreef op 11 december 2016 @ 23:27:

Na uitgebreid facebook onderzoek heb ik voor mezelf vastgesteld dat de oom van Digentley inderdaad perfect bij die naam past. Maar ik denk ook te weten wie Yvette is, en ze ziet er heel normaal en totaal niet tokkie uit. Hoogstens wat jong, maar geen tienermoeder ofzo. Haar oma (de moeder van oom Rutney) is wel heel jong, en heeft bovendien een eeeh compleet andere teint dan yvette. Het zal toch een beetje een mysterie blijven allemaal...

Heb je nou serieus niets beters te doen ?

Wat een treurigheid zeg als je je hier mee moet bezig houden om jezelf te vermaken en bezig te houden.

En nee ik ben geen familie of gerelateerd aan deze familie maar verbaas me hier wel echt over..
quote:welcomehome schreef op 12 december 2016 @ 14:44:

[...]

Heb je nou serieus niets beters te doen ?

Wat een treurigheid zeg als je je hier mee moet bezig houden om jezelf te vermaken en bezig te houden.

En nee ik ben geen familie of gerelateerd aan deze familie maar verbaas me hier wel echt over..

Oh sorry dat we allemaal andere dingen leuk vinden

Jij hebt vast ook wel iets dat je leuk vindt, terwijl ik dat achterlijk vindt...

Ja ik vind het leuk om een beetje rond te klikken op Facebook en te kijken wat ik tegenkom. Anderen begonnen erover dat Digently's oom te vinden is en hadden het zijn kapsel en weet ik wat, ja dan word ik nieuwsgierig.

Ik denk overigens ook dat je mijn post wat te serieus neemt... Misschien had het beter gepast in het oeroude Investiekeesjun topic.
Iemand Attje al genoemd?

Attje Kuiken, nieuwe fractievoorzitter pvda. Dus iedereen die denkt dat je met een.'bijzondere' naam niet aan een baan komt.

Think again :-)
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 12 december 2016 @ 13:44:

Ik vind Fitz eigenlijk best aardig, vooral als het een afkorting van Fitzgerald is! (wellicht totaal ongepast in een kindernamentopic, maar ik vind Fitzgerald zo'n sexy naam! Erg mooie-man-in-pakkerig, tikje ouderwets en je ruikt de sigarenrook bij het horen van die naam. )

Laatst hoorde ik George-Giovanni geroepen worden. Het was een kindje en niet twee, zoals ik dacht.Zoon zat vroeger op voetbal met een Fitzgerald, een donker jongetje die door iedereen Frits genoemd werd. Uiteindelijk is hij zichzelf ook maar voor gaan stellen als Frits.
quote:tvandattum schreef op 12 december 2016 @ 18:00:

Iemand Attje al genoemd?

Attje Kuiken, nieuwe fractievoorzitter pvda. Dus iedereen die denkt dat je met een.'bijzondere' naam niet aan een baan komt.

Think again :-)Maar Attje is geen tokkienaam. Als ze nou Chickie Kuiken had geheten omdat haar ouders dat zo geinig vonden....
quote:Zanahoria schreef op 12 december 2016 @ 15:22:

[...]

Oh sorry dat we allemaal andere dingen leuk vinden

Jij hebt vast ook wel iets dat je leuk vindt, terwijl ik dat achterlijk vindt...

Ja ik vind het leuk om een beetje rond te klikken op Facebook en te kijken wat ik tegenkom. Anderen begonnen erover dat Digently's oom te vinden is en hadden het zijn kapsel en weet ik wat, ja dan word ik nieuwsgierig.

Ik denk overigens ook dat je mijn post wat te serieus neemt... Misschien had het beter gepast in het oeroude Investiekeesjun topic.hahahah Normaal ben ik ook zo erg hoor :p maar nu hield ik mij maar in. Door jou wel ff gaan kijken :$
Net op tv

Tommy-Boy....
quote:calvijn1 schreef op 11 december 2016 @ 18:20:

Vandaag in het museum een Vasco/Fasco. Nederlands jongetje

Ook de naam Jelte.

Vreselijke naam vind ik, net zo erg als Jelle of SjoerdJelle, Jelte, Sjoerd, vind ik mooie namen. Vasco wel apart.
quote:Marels schreef op 11 december 2016 @ 16:29:

[...]

Daar staat "my new uncle sayer".

Neefje dus. oom-zegger.

Rare manier van formuleren maar betekent dus wel dat 't zijn neefje is.In het Fries is het ook omkesizzer. Niets raars aan
quote:Starshine-2 schreef op 12 december 2016 @ 18:09:

[...]

Maar Attje is geen tokkienaam. Als ze nou Chickie Kuiken had geheten omdat haar ouders dat zo geinig vonden....

Serieus?

Attje Kuiken....At je Kuiken?

En dat vind jij niet raar? Want het is niet tokkie?

Adje of Attje vind ik toch echt heul anders klinken dan josephine. Of Charlotte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven