Leuke monteur

09-12-2016 19:14 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed.. Ik heb een heel puberaal 'probleem'.

Sinds een tijdje zijn er verschillende klussers bezig in de flat waarin ik woon. Er wordt echt van alles vervangen en gerepareerd in een paar weken tijd; van kozijnen tot cv-ketels. Ze zijn deze week bezig geweest op 'mijn' rijtje en ik heb maandag een enorm leuke monteur ontmoet. Hij is een volledige dag in mijn huis bezig geweest (met collega's) en we hadden direct een klik qua humor. Met de andere mannen was het heel kort en zakelijk: 'in deze kamer moet je zijn, 10 uur koffie, werk ze!', maar met hem kletste ik regelmatig even.

Woensdag kwam de monteur in kwestie even langs voor een controle, wéér gezellig en toen met z'n tweetjes in de pauze kort wat gedronken en gekletst. Sinds die woensdag kijkt hij eigenlijk altijd naar binnen als hij langs mijn huis loopt en zwaait/glimlacht dan. Zelfs als hij bij een huis vrij ver op het rijtje naar binnen loopt kijkt hij van afstand even opzij naar mijn keuken.

En nu het voor de hand liggende probleem! Pas na die gezellige maandag en woensdag besef ik dat ik hem echt een leuke man vind, maar de kans is groot dat ze komende week of na komende week klaar zijn in de flat. De kans is daarnaast zeker aanwezig dat hij helemaal niet meer in mijn huis hoeft te zijn. Ik wil hier iets mee, maar hóe en wát? Ik weet dat hij single is en ik denk door te hebben dat hij me ook wel interessant vindt, maar.. Hij is continu aan het werk bij huizen en ik zie hem nu waarschijnlijk niet meer alleen, dus om hem nou mee uit te vragen/zijn telefoonnummer te vragen waar allerlei andere monteurs en bouwvakkers omheen lopen.. Maakt me toch wel onzeker.

Ik weet zijn naam, maar hij heeft geen Facebook of andere social media waarop ik hem privé kan aanspreken. Hij woont ook niet heel dichtbij en hij gaat eigenlijk nooit op stap, dus hem ergens tegenkomen gaat ook niet snel. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken? Voel me echt een aanstellerig klein kind nu, maar ik weet het echt niet.
TO wat leuk. Ik heb ook zoiets gehad. Gewoon een defect gemeld. Wel enig risico want er had een collega kunnen langskomen, maar hij stond dus met gereedschapskist voor de deur. Heb opgebiecht dat er geen defect was maar dat ik hem wilde zien. Leuke scharreltijd gehad. Doen joh!
quote:mariekkk schreef op 11 december 2016 @ 00:18:

Nou, ik lees hier even mee want ik heb precies hetzelfde aan de hand. Alleen betreft het bij mij geen leuke monteur maar een leuke man die in een winkel werkt waar ik regelmatig kom. Hij loopt nu al maanden naar me te kijken, komt vaak dicht bij me in de buurt staan en begroet me soms als er niet teveel andere mensen bij zijn, en dan kijkt hij me in de ogen. Inmiddels ben ik hem ook echt leuk gaan vinden en heb wel wat hints gegeven dat ik hem leuk vind (terugkijken, lachen, groeten) maar ik denk dat hij erg verlegen is want zodra er andere mensen of collega's bij zijn doet hij niets en kijkt hij ook niet zo opvallend. Ik heb erover gedacht hem aan te spreken en zo te kijken hoe het balletje gaat rollen maar waarover in hemelsnaam?! Ik heb geen idee wat ik tegen hem kan zeggen. Zomaar mijn nummer op een briefje geven vind ik ook zowat. Ik ben er wel vrij zeker van dat hij mij ook leuk vindt. Wat zouden jullie doen .Wat voor winkel is het? Veel boodschappen doen en vragen of hij even wil helpen met sjouwen bijvoorbeeld

Nou, ik lees hier even mee want ik heb precies hetzelfde aan de hand. Alleen betreft het bij mij geen leuke monteur maar een leuke man die in een winkel werkt waar ik regelmatig kom. Hij loopt nu al maanden naar me te kijken, komt vaak dicht bij me in de buurt staan en begroet me soms als er niet teveel andere mensen bij zijn, en dan kijkt hij me in de ogen. Inmiddels ben ik hem ook echt leuk gaan vinden en heb wel wat hints gegeven dat ik hem leuk vind (terugkijken, lachen, groeten) maar ik denk dat hij erg verlegen is want zodra er andere mensen of collega's bij zijn doet hij niets en kijkt hij ook niet zo opvallend. Ik heb erover gedacht hem aan te spreken en zo te kijken hoe het balletje gaat rollen maar waarover in hemelsnaam?! Ik heb geen idee wat ik tegen hem kan zeggen. Zomaar mijn nummer op een briefje geven vind ik ook zowat. Ik ben er wel vrij zeker van dat hij mij ook leuk vindt. Wat zouden jullie doen .Niks,totdat ik zeker weet dat hij geen relatie heeft.
Wat een moeilijk gedoe met briefjes. Je kunt toch gewoon vragen of hij straks (of als het werk af is) nog een kopje koffie bij je komt drinken? Of je gebaart het naar hem als hij langs loopt en naar binnen kijkt. Die hint begrijpt hij vast wel.

Telefoonnummers uitwisselen doe je dan gewoon live en ter plekke, lieft als je toch al een date aan het plannen bent en in je agenda aan het zetten bent.

Nou, ik lees hier even mee want ik heb precies hetzelfde aan de hand. Alleen betreft het bij mij geen leuke monteur maar een leuke man die in een winkel werkt waar ik regelmatig kom. Hij loopt nu al maanden naar me te kijken, komt vaak dicht bij me in de buurt staan en begroet me soms als er niet teveel andere mensen bij zijn, en dan kijkt hij me in de ogen. Inmiddels ben ik hem ook echt leuk gaan vinden en heb wel wat hints gegeven dat ik hem leuk vind (terugkijken, lachen, groeten) maar ik denk dat hij erg verlegen is want zodra er andere mensen of collega's bij zijn doet hij niets en kijkt hij ook niet zo opvallend. Ik heb erover gedacht hem aan te spreken en zo te kijken hoe het balletje gaat rollen maar waarover in hemelsnaam?! Ik heb geen idee wat ik tegen hem kan zeggen. Zomaar mijn nummer op een briefje geven vind ik ook zowat. Ik ben er wel vrij zeker van dat hij mij ook leuk vindt. Wat zouden jullie doen .

Al maanden? Dan zou ik wel ongeduldig worden. Ans Wat voor winkel is het inderdaad? Kun je hem bijvoorbeeld vragen of ie je persoonlijk wil helpen met sjouwen/installeren/uitleggen hoe iets werkt? Anders een keer een gesprekje aanknopen over het weekend? Wat ga je doen/heb je gedaan/ga je wel eens op stap? Dan kun je misschien ook automatisch uitvogelen of hij een relatie heeft.

Klinkt inderdaad alsof hij jou ook leuk vindt, maar kan ook een flirt zijn of iemand die gewoon heel vriendelijk doet tegen zijn klanten. Zou dit wel lastig vinden.

Nou, ik lees hier even mee want ik heb precies hetzelfde aan de hand. Alleen betreft het bij mij geen leuke monteur maar een leuke man die in een winkel werkt waar ik regelmatig kom. Hij loopt nu al maanden naar me te kijken, komt vaak dicht bij me in de buurt staan en begroet me soms als er niet teveel andere mensen bij zijn, en dan kijkt hij me in de ogen. Inmiddels ben ik hem ook echt leuk gaan vinden en heb wel wat hints gegeven dat ik hem leuk vind (terugkijken, lachen, groeten) maar ik denk dat hij erg verlegen is want zodra er andere mensen of collega's bij zijn doet hij niets en kijkt hij ook niet zo opvallend. Ik heb erover gedacht hem aan te spreken en zo te kijken hoe het balletje gaat rollen maar waarover in hemelsnaam?! Ik heb geen idee wat ik tegen hem kan zeggen. Zomaar mijn nummer op een briefje geven vind ik ook zowat. Ik ben er wel vrij zeker van dat hij mij ook leuk vindt. Wat zouden jullie doen .

Je weet dat dit totaal niet werkt bij mannen?

En "hey hoe hoe laat ben je klaar vandaag, drankje doen?" lijkt mij aardig effectief.

Draai er niet zo om heen. Je gaat toch geen maanden lopen aanmodderen als je Iemand leuk vindt?!
quote:rozemaan schreef op 11 december 2016 @ 09:24:

[...]

Al maanden? Dan zou ik wel ongeduldig worden. Ans Wat voor winkel is het inderdaad? Kun je hem bijvoorbeeld vragen of ie je persoonlijk wil helpen met sjouwen/installeren/uitleggen hoe iets werkt? Anders een keer een gesprekje aanknopen over het weekend? Wat ga je doen/heb je gedaan/ga je wel eens op stap? Dan kun je misschien ook automatisch uitvogelen of hij een relatie heeft.

Klinkt inderdaad alsof hij jou ook leuk vindt, maar kan ook een flirt zijn of iemand die gewoon heel vriendelijk doet tegen zijn klanten. Zou dit wel lastig vinden.

Hoezo is dit lastig? Ze kan het binnen 3,5 seconde weten door het gewoon te vragen, in plaats van "uitvogelen".

Wat een gedoetjes
Geen nieuws vandaag?
Ik ben ook benieuwd
Hij werkte vandaag niet in de buurt.. Morgen moeten hier thuis wat dingen gecontroleerd worden, hopelijk komt hij mee. Leuk dat er zo meegeleefd wordt, ben wel een beetje nerveus.
Thnx voor je update:) Ik kom morgen weer lezen:P
Jo leuk! Koffie of thee aanbieden, lekker laagdrempelig. Ben benieuwd
Spannend ( verkapte tvp)
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Oeh leuk, ik duim voor je!!
Oh, dit is leuk!

Ik heb ooit eens zo'n energieverkoper versiert. Hij gaf zijn telefoonnummer voor als ik nog vragen had, ik weet niet eens meer wat ik heb gestuurd.

Bleek dat die zak een vriendin had, maar ik mocht best eventjes langskomen op de momenten dat zij weg was. *fuck off*
quote:rozemaan schreef op 12 december 2016 @ 20:14:

Hij werkte vandaag niet in de buurt.. Morgen moeten hier thuis wat dingen gecontroleerd worden, hopelijk komt hij mee. Leuk dat er zo meegeleefd wordt, ben wel een beetje nerveus.

Als hij nou morgen niet mee komt, geef dan gewoon een briefje aan zijn meest volwassen overkomende collega en vraag of hij het aan pietje wil geven.

"Hoi piet, jammer dat ik je niet meer zie. Ik vond onze gesprekjes gezellig. Heb je zin om eens wat te gaan drinken? 06-....."

Doodeng ja, maar wat kan het jou schelen.

Wie niet waagt, enzo.

Wordt het niets dan hoef je hem ook nooit meer te zien.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Succes morgen
quote:Delite_ schreef op 12 december 2016 @ 23:21:

[...]

Als hij nou morgen niet mee komt, geef dan gewoon een briefje aan zijn meest volwassen overkomende collega en vraag of hij het aan pietje wil geven.

"Hoi piet, jammer dat ik je niet meer zie. Ik vond onze gesprekjes gezellig. Heb je zin om eens wat te gaan drinken? 06-....."

Doodeng ja, maar wat kan het jou schelen.

Wie niet waagt, enzo.

Wordt het niets dan hoef je hem ook nooit meer te zien.

Dan wel in een envelop.

Of zeggen; goh had gedacht dat x wel zou langs komen en heb koffie gezet,weggooien is ook zo zonde dus jullie willen vast wel een bakje. Willen jullie dan doorgeven dat ik wat wil gaan drinken met x?
quote:rozemaan schreef op 12 december 2016 @ 20:14:

Hij werkte vandaag niet in de buurt.. Morgen moeten hier thuis wat dingen gecontroleerd worden, hopelijk komt hij mee. Leuk dat er zo meegeleefd wordt, ben wel een beetje nerveus. grijp je kans als hij vandaag langskomt he
tvp
Jeej! Zijn meest volwassen collega was er toevallig vandaag en heb tegen hem gezegd dat ik het wel erg gezellig zou vinden om Pietje nog een keer te zien. Hij zou dit en mijn envelop morgen doorgeven, kreeg er een vette grijns bij.
quote:rozemaan schreef op 13 december 2016 @ 16:23:

Jeej! Zijn meest volwassen collega was er toevallig vandaag en heb tegen hem gezegd dat ik het wel erg gezellig zou vinden om Pietje nog een keer te zien. Hij zou dit en mijn envelop morgen doorgeven, kreeg er een vette grijns bij. Wauw! Superstoer!
super leuk!!
Ooo wat leuk dit!!

Hou je ons op de hoogte?
Wat stoer van je! Die grijns ook

Ben benieuwd wanneer je iets van hem hoort! Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven