kerstboom cadeautjes
dinsdag 13 december 2016 om 15:43
Hoi hoi,
Iemand tips voor leuke budget kerstboom cadeautjes?
We hebben met sinterklaas wat cadeautjes van de zus/zwager van mijn man gehad. (parfum, kraslot)
Nu wilde we graag met kerstmis wat leuke cadeautjes terug doen.
Echter wilde ik er niet super veel aan uit geven. Iemand een idee?
Voor de kinderen heb ik een voorleesboek, bal en zo wat kleine dingen.
Iemand tips voor leuke budget kerstboom cadeautjes?
We hebben met sinterklaas wat cadeautjes van de zus/zwager van mijn man gehad. (parfum, kraslot)
Nu wilde we graag met kerstmis wat leuke cadeautjes terug doen.
Echter wilde ik er niet super veel aan uit geven. Iemand een idee?
Voor de kinderen heb ik een voorleesboek, bal en zo wat kleine dingen.
dinsdag 13 december 2016 om 15:51
dinsdag 13 december 2016 om 15:55
dinsdag 13 december 2016 om 16:55
dinsdag 13 december 2016 om 17:46
Ik doe voor mijn zus en mijn zwager rond de 25 euro per persoon. Mijn ouders krijgen wat meer. Die passen regelmatig op onze dochter en willen daar niets voor, dus die krijgen af en toe een cadeau. Mijn partner en ik doen niks voor elkaar qua cadeaus, wij gaan liever een dagje samen (met onze dochter) weg.
Sinterklaas heb ik niet echt gevierd. Mijn dochter heeft voor de vorm drie keer haar slof mogen zetten en we zijn naar de sinterklaasviering van mijn vriend zijn werk geweest. Ach mijn dochter is pas vijf maanden, dus dat duurt nog wel even voordat ze het snapt. Pakjesavond doen we dus met kerst.
Dit jaar heb ik o.a. gekocht:
Luxe designborden (stonden op het verlanglijstje), icecrusher, podiumkaart, zelfgemaakt fotoalbum, fotolijst, cd, gepersonaliseerd leesboek, duplo.
Sinterklaas heb ik niet echt gevierd. Mijn dochter heeft voor de vorm drie keer haar slof mogen zetten en we zijn naar de sinterklaasviering van mijn vriend zijn werk geweest. Ach mijn dochter is pas vijf maanden, dus dat duurt nog wel even voordat ze het snapt. Pakjesavond doen we dus met kerst.
Dit jaar heb ik o.a. gekocht:
Luxe designborden (stonden op het verlanglijstje), icecrusher, podiumkaart, zelfgemaakt fotoalbum, fotolijst, cd, gepersonaliseerd leesboek, duplo.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag