kerstboom cadeautjes

13-12-2016 15:43 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Iemand tips voor leuke budget kerstboom cadeautjes?

We hebben met sinterklaas wat cadeautjes van de zus/zwager van mijn man gehad. (parfum, kraslot)

Nu wilde we graag met kerstmis wat leuke cadeautjes terug doen.

Echter wilde ik er niet super veel aan uit geven. Iemand een idee?

Voor de kinderen heb ik een voorleesboek, bal en zo wat kleine dingen.
Bij de zeeman of wibra zag ik leuke thee setjes in een cadeauverpakking voor een paar euro. Als je een primark in de buurt hebt kun je daar ook eens kijken. Daar hebben ze ook leuke cadeausetjes zowel voor mannen als vrouwen.
If you can dream it you can do it
Thee (los, of een luxere variant met dito doosje: Pukka bijvoorbeeld, of Yoghi Tea), koffie, chocola, een geurkaars, kaasjes (of zelf een klein kaasplankje samenstellen), Decemberkalender, handcrème, verse nootjes van de notenbar, agenda of scheurkalender voor het nieuwe jaar?
Een fles wijn of een bierpakket?

Xenos heeft ook leuke pakketjes..
Inderdaad leuk pakketje samenstellen. En niet geven omdat je denkt dat het moet omdat je wat van hun hebt gekregen.
nee nee dat zeker niet. Vind het ook gewoon super leuk

Zijn al veel goeie tips
Iets bij Dille en Kamille of Oil & Vinegar.

Of een Bladcadeau.
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Hier altijd populair: douchemousse (de duurdere van de Rituals, maar ook de goedkopere van Hema / Etos zijn lekker). Is er zowel voor mannen als vrouwen.

Verder: chocola van Tony Chocolonely (zijn nu allerlei limited editions als melk-cola), een tijdschrift
Dit jaar zijn mijn cadeautjes: Dartpijl slijper, grote buiten kaars, monkeys sleutel kapjes, ebook, tijdschriften pakket, Flessenmat, potato twister, douche radio, gezelschapsspellen

Alles rond de €5
Ik doe voor mijn zus en mijn zwager rond de 25 euro per persoon. Mijn ouders krijgen wat meer. Die passen regelmatig op onze dochter en willen daar niets voor, dus die krijgen af en toe een cadeau. Mijn partner en ik doen niks voor elkaar qua cadeaus, wij gaan liever een dagje samen (met onze dochter) weg.

Sinterklaas heb ik niet echt gevierd. Mijn dochter heeft voor de vorm drie keer haar slof mogen zetten en we zijn naar de sinterklaasviering van mijn vriend zijn werk geweest. Ach mijn dochter is pas vijf maanden, dus dat duurt nog wel even voordat ze het snapt. Pakjesavond doen we dus met kerst.

Dit jaar heb ik o.a. gekocht:

Luxe designborden (stonden op het verlanglijstje), icecrusher, podiumkaart, zelfgemaakt fotoalbum, fotolijst, cd, gepersonaliseerd leesboek, duplo.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Bioscoopbonnen? Bordspel als gezinskado?
Ik heb: een koffieblik, sloffen, kettinkje, bloembollen, kerstsokken, douchegel, speciale chocolade en mandarijnlikeur
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven