Stomen zonder strijkplank

13-12-2016 20:25 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, vanwege gebrek aan ruimte, zouden we eigenlijk onze strijkplank eruit willen doen of een aanschaffen die je aan muur kunt bevestigen en dan kunt inklappen als je klaar bent met strijken (iemand hier ervaring mee?)

Nu vroeg ik me af of hier iemand is met een stoommachine, waarbij je de was kunt ophangen en stomen (ontkreuken) i.p.v. dat je t moet neerleggen op strijkplank?

Bestaat dit überhaupt voor thuis? Tot nu toe kan ik alleen aparaten vinden waarbij je toch een strijkplank nodig hebt...

Tips zijn heeeeel erg welkom!
Die bestaan al jaren.
Kledingstomer, google maar.
ja werkt perfect
Ik weet niet beter of je kunt elke strijkplank inklappen en tegen de muur zetten.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 13 december 2016 @ 21:14:

Ik weet niet beter of je kunt elke strijkplank inklappen en tegen de muur zetten.Tenzij je zo klein woont dat het uitklappen niet kan door te weinig ruimte
Ik ken alleen best wel grote kledingstomers (formaat stofzuiger). Dat staat ook best in de weg. Maar misschien heb je ze ook kleiner, werkt wel goed.
Bedankt voor de reacties!

@bitje93 hahaha! ja, maar ik zou liever een willen die de helft zo lang is en dan niet op de grond zou hoeven te staan, maar hangend aan de muur.

Is hier toevallig iemand die ook zelf zo'n stoommachine heeft (en hier blij mee is ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven