Brandende vraag....

13-12-2016 22:08 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het spijt me maar ik heb echt een brandende vraag, zit er in dat kinder slijm (bijv bij de action vandaan) echt sperma? Want ik hoorde dat van een vriendin en mijn kinderen spelen daar erg vaak mee.
Ja.
Tjonge jonge, wat denk je nu zelf?
Ja dat weet toch iedereen!
Ja. Van je vader heb ik gehoord.
Ja, echt met potten van 5kg kan je die kopen op ali express. En niet alleen in dat slijm hoor! Ook in de mayo, gevulde kerstkransjes, shampoo en ga zo maar door! Google maar op: where to buy semen!
Anders plakt het niet.
Oh, ik ben een beelddenker: ik zie nu de fabriek van dat spul zo voor me...
Wist je dat écht niet?

Mannen vanaf 18, kunnen daarvoor hun zaad doneren voor 25€ aan kado bonnen per keer!!

Vooral studenten doen het!
http://www.semenstore.co.uk
quote:Iphi schreef op 13 december 2016 @ 22:10:

Oh, ik ben een beelddenker: ik zie nu de fabriek van dat spul zo voor me...Chinees sperma. Sambal bij?
http://www.sementanks.com

En ja dit is spam, ik heb hier aandelen, iemand nog een aankoop doen voor kerst?
Hahahaha een tanktop voor je spermatank

http://store.sementanks.com/theoriginaltanktop-2.aspx

Ik denk dat jij je vriendenkring eens moet gaan uitbreiden.
Je lijkt mn collega wel, die gelooft ook allemaal van die bullshit verhalen. Ze drinkt geen lipton thee meer omdat er wurmpjes in zouden zitten. Had ze gelezen Op Zo'n Vuige Site Als www.GeloofJeOgenNiet.nl Wat Ze Daar Zag....
Er is maar een manier om daar achter te komen. Even er aan likken!
Ja dat klopt, er gaan geruchten dat het spul van Christiano Ronaldo erin zit aangezien hij elke keer als hij zichzelf in de spiegel ziet klaarkomt. Genoeg om de potjes Action slijm mee te vullen.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
quote:Bladiebladiebla2016 schreef op 13 december 2016 @ 22:17:

Er is maar een manier om daar achter te komen. Even er aan likken!Volgend topic: ik heb gelikt aan het slijm van mijn kibderen ben ik nu Zwanger hELP?!!

Er is maar een manier om daar achter te komen. Even er aan likken!Kijk wel uit dat je er niet zwanger van wordt.

Er is maar een manier om daar achter te komen. Even er aan likken!Zo kom je er niet achter hoor. Gewoon insemineren. Heb je over 9 maanden een baby, dan zat er inderdaad sperma in. En zo niet, dan niet.
quote:Coco87 schreef op 13 december 2016 @ 22:19:

[...]

Volgend topic: ik heb gelikt aan het slijm van mijn kibderen ben ik nu Zwanger hELP?!!Haha je was me net voor
quote:Beeldig schreef op 13 december 2016 @ 22:20:

[...]

Zo kom je er niet achter hoor. Gewoon insemineren. Heb je over 9 maanden een baby, dan zat er inderdaad sperma in. En zo niet, dan niet.Dan krijgt ze een alien!

Er is maar een manier om daar achter te komen. Even er aan likken!
quote:Maccaron schreef op 13 december 2016 @ 22:16:

Ik denk dat jij je vriendenkring eens moet gaan uitbreiden.Neuh, zitten andere mensen niet op te wachten hoor.
Hebben ze meer kleuren slijm bij de Action. Dan kun je meteen kiezen welke kleur de baby krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven