Help Eleonora de weg op: Mag dat?

05-01-2009 19:30 227 berichten
Alle reacties Link kopieren
.

Mogen we Leo met zijn allen een handje helpen voor d'r

Totaal aantal stemmen: 53

a) Ja, dat mag. Baan vrij voor Leo! (45%)
b) Nee, dat mag niet, er is al genoeg blik op de weg. (13%)
c) Een forumkoningin verdient een privéchauffeur. (42%)
sjips!
Wat naar Leo :(
Leo ik heb echtprecies hetzlede met mijn zoontje gehad.

Gillend en trappelend van de pijn.

Ik zat nog te denken aan wormpjes ofzo omdat hij maar zei:mijn billen doen pijn.

Ik heb nu standaard microlax (miniklysma) in huis en meneer is zelfs blij als hij het krijgt.

Ook dupholac gebruikt maar hij heeft het niet altijd, die obstipatie, soms maanden niet.

Dus Microlax (in overleg met HA) natuurlijk en veel fruit en vezels.

Heel erg veel sterkte want dit is en blijft vreselijk voor haar.

En dat examen komt wel hoor
Jeetje, Leo! Dat is allemaal niet misselijk voor die kleine! Wederom heel veel sterkte!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Ach, wat naar allemaal, hoop dat je meisje snel weer beter is. Heel veel sterkte. (f)
Jullie helpen me zó...echt hoor, het is zo fijn om te lezen, even een woordje van steun en zo.

Ik voel me een eiland op het moment omdat ik alleen maar met dat kindje bezig ben zowat. Ik kreeg net een vraag, of ik een lijst actrices wil maken voor een commercials. Ik kon er maar één bedenken; Monique v/d Ven! Hahahaha, daar moet ik zelf om lachen. M doet helemaal geen commercials en ik heb meiden van 35 nodig en geen vrouwen van dik in de 50. Maar ik kan niet nadenken.....

Zusenzo, Microlax, dat mag ik zometeen ophalen bij de apotheek! Dat is dat spul dus. Goed om te weten dat jij dat ook voor je zoon gebruikt.

HA er voor gebeld natuurlijk. Ik rommel liever niet op eigen houtje, omdat het zo gevoelig is, dat darmengedoe. Ik krijg allemaal huis-tuin en keukentips maar ik durf niet zo goed te experimenteren. Ze drinkt veel, mag geen witbrood eten, wel fruit, geen sinaasappelen vanwege het zuur, geen stukje chocola wat ze zo graag wil maar chocola staat op de lijst met verboden voedingsmiddelen bij verstopping, dus daar begin ik niet aan.

Kijk me nou zaniken over de verstopping van mijn kind, ik lijk wel een echte moeder.....
he gedsie , te vroeg gejuichd.

sterkte meis, xxxxxxxxxxxx
dat is niet zaniken, dat is nou wat ze 'moedergevoelens' noemen

Ik kan je geen tips geven, ik heb nl niet zo vaak een verstopping. Eerder andersom!

Toen ik eens een echte verstopping had, verging ik ook van de pijn, dat weet ik nog wel.... En dat is ruim 20 jaar geleden!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
ja, microlax is een goeie tip.

actrices? neem mij (31) oh nee, ik ben geen actrice
Wat een gedoe toch allemaal, veel beterschap met je kleintje!
Ooo, ik hoop dat het spul helpt voor Fien!

Het is zo naar als je kind pijn heeft (en ook als je als moeder 24 uur per dag geclaimed wordt, dat is best zwaar!)

Praktische hulp nodig?

Jennifer de Jong

Carice van Houten

Georgina Verbaan

Sophie Hilbrands (geen actrice, maar vast heel goed)

Lieke van Lexmond

Is het een komische commercial?

Nou ja, wie weet zit er iemand tussen (vast niet, zijn er nu nog maar weinig)
Angela Schijf

Ellen ten Damme

Halina Reijn

Kim van Kooten

Tara Elders

Thekla Reuten

Plien van Bennekom

Isa Hoes

Linda Wagenmakers

(Voel me net BGB zo)
Leo, ik zit hier thuis semi-zielig een of ander vaag virus te hebben. Dat háált het niet bij de ongemakken die jouw kleine spruit nu moet verdragen.

Haske fijn dat ze zo'n lieve moederkloek om zich heen heeft!
Leo, heb je niet een of andere rolodex in huis, dat je namen van actrices af kunt gaan? Of ben ik nu heel ouderwets?
Aaaaah Herfstrood, wat een engel ben je!

Ze zijn allemaal veel te beroemd. Maar lief dat je meedenkt. Ik zoek meer in de onbekende regionen. Geeft niks hoor, ik heb er tien verzonnen, dan kunnen ze even voort weer met bellen.

Hanke, ik heb een bestand. Met iedereen die je maar bedenken kunt er in. Maar ja, niet hier, op kantoor. Ik weet er heel wat uit mijn hoofd hoor normaal gesproken maar vandaag gewoon even niet.
Ha mooi zo Leo!

Dan heb je dat maar weer gehad.

En (nu nog) onbekende actrices moeten ook een kans krijgen!

Het was het proberen waard.

Heb je het spul al op kunnen halen?
We hebben net weer een sessie op de pot (potje van leren plassen op de pot is terug in de kamer) achter de rug en gelukkig, er zaten wat keiharde stuiters in.

Ze is nu heel stil. Zit stil, zegt niks, wallen onder die blauwe oogjes, ochtendjas aan, op haar zij, op de bank. Moe.

Ik ga roosvicee maken en haar vasthouden.
Lekker samen tv kijken of boekje lezen dan maar.

Het kost ook vast veel energie van haar, plus dat ze ook 's nachts wakker was, dat moet weer ingehaald worden.

Sterkte daar
Roosvicee??? Volgens mij zit daar veel ijzer in. Niet geven dus.
Sorry dat ik me er zo ineens mee bemoei, maar hier redelijk wat ervaring met verstopping bij mijn kinderen. Microlax is dé oplossing hier in huis. Maar ze hebben het nooit zo erg gehad als jouw dochtertje.
ik ken wel roosvicee ferro met extra ijzer, of er ook veel ijzer in gewone zit weet ik niet. Anders ga je toch aan de roosvicee laxo.?
Leo, is je arme meidje nog in slaap gesukkeld? Geen hevige pijnaanvallen meer? Hou jij het nog een beetje vol?
Ik kom je nog effe een hart onder de riem steken. Bij deze.
quote:siensien schreef op 07 januari 2009 @ 15:38:

Roosvicee??? Volgens mij zit daar veel ijzer in. Niet geven dus.

De laxo versie lieverd....

Je hebt ook de Ferro versie, die mag niet maar rozenbottel op zich is fantastisch voor de stoelgang bij kinderen
Ik hou het vol, want er wordt gepoept mensen. Op de pot, in de kamer maar ze is er niet meer vanaf te slaan momenteel.

Ik hoop zo dat dit het was, dat ze zometeen lekker kan slapen en dat ik mijn nieuwe theorie examen kan plannen....

Ze gaat groentesoep eten. Soep van d'r moeder. Ik ben zó blij dat ik me even nuttig kan maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven