Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Daar ben ik het helemaal mee eens DMJN!

En ik weet gelukkig ook dat ik dat kan, alleen zie ik het liever anders lopen want het is op zich erg leuk en spannend en hij is heel lekker!
dat snap ik mooi toytje...............maar pas op jij he.

hou je hartje in de gaten
@dmjn heerlijk verhelderend dit!!! Dankje!
jij ook weer bedankt Vamylena................en jij ook goed oppassen he..........wat ik van jou lees............ik hou je in de gaten hahahahahaha
Ik zal dat doen DMJN, want begrijp echt wel wat je bedoeld, thx!

Wat denk je, krijg net een mailtje van mijn vroegere minnaar. Een jaar of 11 hebben we van alles met elkaar gedaan, altijd ieder in een relatie of 1 van de twee in een relatie. Ik nu dus niet meer (al date ik wel leuk maar dat weet hij niet)

Vorig jaar ben ik ermee gestopt omdat ik het niet leuk meer vond (ja ik kan dat dus echt) maar soms mailden we nog wel. Een tijdje terug kwam zijn vraag om elkaar weer eens te zien, ik mailde dat hij maar een hotelkamer met jaccuzi en mooi uitzicht moest regelen. Hij vraagt nu of ik dat echt meen, hahaha Ja natuurlijk meen ik dat! Ben benieuwd... Ik ben ermee gestopt omdat hij zijn afspraken steeds minder nakwam, wil best weer eens afspreken, maar dan wil ik er wel wat leuks van maken, aan hem de volgende zet nu dus

En sc net terug gesmst dat als hij lief voor me is ik hem wel van zijn geilheid af wil helpen, haha

Voor wat hoort wat, en ik bepaal wat ik ervoor terug wil zien. (zo voelt dat nu tenminste wel even, ik heb geen zin alleen leuke dingen voor een ander te doen zonder dat ik me daar lekker bij voel)

Heb trouwens zeker wel een leuke collega waar ik hem ietwat jaloers of wat dan ook mee zou kunnen maken (wie zei dat ook alweer?) maar dan moeten we wel samen werken, komt vast een keer
ben benieud toytje!!! Volg je verhalen op de voet...

Zo 11 jaar lang!!! Hoe houd je die spanning ein??
Die spanning is er heel lang ingebleven, we zijn zelfs echt verliefd op elkaar geweest en gek genoeg is dat nooit een probleem geweest. Ik hou er alleen niet van als mensen hun afspraken niet nakomen dus, dan houdt het op voor mij.

Hoe hebben we die spanning erin gehouden? Goeie vraag... dat ging eigenlijk vanzelf, en we zagen elkaar nog vaak ook.
klinkt bewonderingswaardig.... ga er ook mijn best voor doen! Hier gaat het nu super, maar toch eindigd het bij ons na elke keer weer met het gesprek over hoe nu verder, wat als het uitkomt en misschien is dit wel de laatste keer!

Had jij dat ook iedere keer? Na de sex is het bij ons even rustig (behalve de afgelopen twee dagen) en na een paar dagen komt het contact weer op gang.... hoe was dat bij jou?
Datmeenjeniet, vind je het goed dat ik als nieuweling in dit topic, inhaak op wat je schrijft hierboven?"Het maakt mij geen flikker uit", en dat je 'er te allen tijden makkelijk afstand van moet kunnen doen'...

het klinkt zo harteloos. Heb je dan zelf niet iets van (al dan niet) vage vriendschappelijke gevoelens? Dat je iemand agaat missen, al is 't maar het gezelschap etc.?

Ik heb zelf na 10 mnd. de 'relatie' met mijn sv verbroken (zijn beide single) om verschillende redenen, maar twijfel enorm aan mezelf. Met name omdat ik maandenlang er ongeveer zo instond als DJMN hierboven schrijft, maar ergenhs onderweg is dat veranderd. Nee, niet verliefd geweest. Mss een beetje, maar nu zeker niet meer.

Tricky bij ons werd , denk ik tenminste, dat we ieder weekend samenkwamen, en heel veel leuke dingen deden naast de sex, zelfs een korte vakantie.

nou ja, zal eerst maar wachten op reacties na deze inbreuk, voor ik verder ga
Waarom zou een sv niks te eisen hebben? Uiteindelijk is een sv situatie niks anders dan elke andere situatie waarin 2 of meer mensen met elkaar te maken hebben. Als een sv graag (de illusie) wil dat hij of zij de enige sv is, dan moet je als "partner" sv aan voldoen. Anders ben je geen sv meer. Natuurlijk kan het best dat het andere mensen geen enkel probleem hebben met het zijn of hebben van x sv's. Ook daar is niks mis mee, als het voor hen werkt. Voor iedereen werken dingen anders. Veel mensen wijzen het sv schap sowieso volkomen af. Maar als je een relatie (in de meest ruime betekenis) met anderen wil, dan moet je je aan de regels houden op straffe van het verbreken van de relatie: in een winkel moet je betalen als je iets mee wilt nemen, als je een baan wilt moet je bereid zijn af en toe op je werk te verschijnen. Als je vrienden wilt zijn met iemand moet je af en toe de telefoon opnemen als ze bellen. Als je sv wilt zijn met toytje moet je niet voor haar neus gaan zitten flikflooien met haar collegaatje. Zo simpel is het volgens mij.
Meneer de Raaf, woorden uit m'n mond. |Het is ook niet zozeer het 'stellen van eisen' maar heeft naar mijn idee te maken met de afspraken die je met elkaar maakt. En die dan ook nakomt.

Denk dat het altijd raadzaam, zelfs noodzakelijk is om duidelijk te zijn met wat je wilt - en wat je niet wilt -- omdat er anders geen goede, gelijkwaardige relatie kan zijn, waarin je iemand kunt vertrouwen.

Of dat dan vriendschap is, een echte relatie, een sexuele relatie of wat dan ook -- maakt niet eens uit.
en sorry... ik baal zo dat het me niet is gelukt met deze sv. WAnt het was zo gezellig, alles dat we samen deden. Baal er zo van dat ik er niet meer relaxt insta , zoals in het begin. Toen heb ik hem idd eens meer dan een maand niet gezien/gesproken, omdat hij iets had gedaan dat mij niet aanstond...... miste 'm niet, vond 'm maar sneu eigenlijk, was er klaar mee.

Idd een speeltje dat je zo kunt wegleggen...

toch weer begonnen, steeds closer geworden. (ik dan, hij niet, weet ik nu, ondanks vakantie en alles) en hij kan nog steeds mij zo wegleggen en nooit meer aan denken.

waarom kan ik dat niet meer :(

voel me niet lekker genoeg meer, niet leuk genoeg, niet spannend genoeg.

alles wat me eerst niet boeide.. maar nu wel.. er is vast iets 'mis' met mij dat hij z'n belangstelling gaat verleggen en minder moeite voor me deed , en minder aandacht voor me had

( een paar v/d redenen waarom ik ermee gekapt ben)

waarom kon hij niet genoeg hebben aan alleen mij, terwijl hij in andere sexrelaties WEL monogaam wilde, en kon, blijven?

wilde he tmaar ff kwijt
Als je allebei single bent is een sv situatie, en zeker een exclusieve sv situatie, anders dan als je allebei gebonden bent. In mijn ogen is het dan gewoon een beginnende relatie. Wat maakte jouw situatie volgens jou tot een sv situatie in plaats van een beginnende relatie?
quote:datmeenjeniet schreef op 07 januari 2009 @ 18:13:

[...]

kijk hier hebben we er eentje die gaat het goed begrijpen.

dit is de juiste instelling.

.Die GAAT het goed begrijpen, leeuwtje? Ik vond toch dat ik het stadium van gaan begrijpen en leren al ver achter me had gelaten.... Was eigenlijk van plan cursussen te gaan organiseren: Hoe om te gaan met een sv?
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 07-01-2009 20:05
Reden: typfoutje
% gewijzigd
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dwaallichtje....................wees welkom bij de grote dwaallichtjesgroep.

ik geloof dat de meeste hier dwaallichten zijn.

op jouw laatste post...........................het was op voor hem.

is mss een harde reactie.............maar op is op, en helaas voor jou nog niet.

das dan idd jammer............maar het lijkt me duidelijk.

hij had het spel zeer goed begrepen en juist gespeeld, en toen je niet meer leuk genoeg was, ging hij voor een ander speeltje.

hij kon dus wel de nodige afstand in acht nemen, ondanks alles wat jullie samen hebben gedaan.

dus, niet meer treuren en lekker verder gaan.
Trouwens, ben het in de basis wel met MDR eens, hoor, in iedere relatie bestaan er 'regels', dus zoals hij het zegt: Als je sv van Toytje wil zijn, ga je niet zitten flikflooien met een ander, dan heeft hij daar wel gelijk in.

Alleen ik ben het dan ook wel weer met DMNJ eens dat dat nou juist het grote voordeel is van sv'tjes, dat die dat soort eisen dus niet mogen stellen. Althans, mijn sv'tjes niet. Op het moment doe ik het heel braaf met 1 sv'tje, maar mocht daar iemand bij komen, dan heeft hij wat mij betreft niet het recht daarover te gaan zeuren.
quote:MeneerDeRaaf schreef op 07 januari 2009 @ 20:02:

Als je allebei single bent is een sv situatie, en zeker een exclusieve sv situatie, anders dan als je allebei gebonden bent. In mijn ogen is het dan gewoon een beginnende relatie. Wat maakte jouw situatie volgens jou tot een sv situatie in plaats van een beginnende relatie?

dat is natuurlijk nier waar, ik ben ook single.........neuk me te pletter, maar heb en wil geen relatie met mijn svtjes.

dus zijn het echt svtjes............SEXVRIENDINNETJES

dat kan ook als je allebei single bent
Je neukt je te pletter? Goh, daar zou ik nou weleens een verslag van willen lezen!
Ok.. ben ook single...maar wat als er een is die je hart raakt?
Hee thangie...............zullen wij samen die cursussen gaan doen.

lijkt me een strak plan.

denk dat wij wel wat te vertellen hebben.

kunnen ook praktijklessen geven, word jij mijn svtje.........en laten we aan de hand van praktijkvoorbeelden zien hoe het moet

whoehahahaha
Ik ben van mening dat we in de meeste situaties hier niet meer kunnen spreken van een sv maar van een minnaar/minnares. DMJN is één van de weinigen die een sv wil/heeft(?). De meesten van ons hebben een minnaar/minnares omdat het niet puur om de seks draait maar er ook gevoelens bij zijn of komen.
dan zou een SV inderdaad een start van een relatie kunnen zijn LL!

je moet sowieso een klik/band met iemand hebben wil het een SV worden..niet verwonderlijk dat er dan een risico bestaat dat er iemand is die je hart raakt..
xana.............hoe lang zit jij nu al op het forum.............dan weet jij toch wel dat DMJN svtjes heeft

blindevink
Leeuwtje, goed plan, iig de theoretische kant, qua praktijk moet ik je natuurlijk wel eerst testen, he???
schei ff uit Miss T..............als er wat te testen valt, dat test ik jou wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven