Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 16 december 2016 om 18:06
quote:Marana_ schreef op 16 december 2016 @ 18:00:
[...]
Hij was heel direct en duidelijk, niet veel geraffineerde aan. What you see is what you get bij hem. Als je probeert om het zonder vooroordeel te lezen (wat ik dus deed de eerste poos toen ik hem nog niet herkend had) zul je zien dat het niet zo vals is. Wel direct.
Ik heb heel vaak gezien dat hij mensen als dom weg zet en ik ben zo te lezen niet de enige die dat vind. Ik heb daar persoonlijk niks van en was eigenlijk nooit de sjaak... maar irritant vond ik het wel.
Hooghartig mensen weg zetten heeft mijn inziens niets te maken met direkt zijn.
[...]
Hij was heel direct en duidelijk, niet veel geraffineerde aan. What you see is what you get bij hem. Als je probeert om het zonder vooroordeel te lezen (wat ik dus deed de eerste poos toen ik hem nog niet herkend had) zul je zien dat het niet zo vals is. Wel direct.
Ik heb heel vaak gezien dat hij mensen als dom weg zet en ik ben zo te lezen niet de enige die dat vind. Ik heb daar persoonlijk niks van en was eigenlijk nooit de sjaak... maar irritant vond ik het wel.
Hooghartig mensen weg zetten heeft mijn inziens niets te maken met direkt zijn.
vrijdag 16 december 2016 om 18:07
vrijdag 16 december 2016 om 18:08
quote:yasmijn schreef op 16 december 2016 @ 18:04:
[...]
Wat denk je zelf Ik denk dan dat jij vindt dat je forummers recht in het gezicht moet zeggen dat je ze dom vindt.
[...]
Wat denk je zelf Ik denk dan dat jij vindt dat je forummers recht in het gezicht moet zeggen dat je ze dom vindt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 16 december 2016 om 18:09
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 december 2016 @ 18:06:
[...]
Hooghartig mensen weg zetten heeft mijn inziens niets te maken met direkt zijn.Ben ik niet met je eens.
[...]
Hooghartig mensen weg zetten heeft mijn inziens niets te maken met direkt zijn.Ben ik niet met je eens.
vrijdag 16 december 2016 om 18:19
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 december 2016 @ 18:06:
[...]
Hooghartig mensen weg zetten heeft mijn inziens niets te maken met direkt zijn.Oh zeker kon ie dat! Mij ook, geen uitzondering wat dat betreft. Maar toch waardeerde ik hem wel.
[...]
Hooghartig mensen weg zetten heeft mijn inziens niets te maken met direkt zijn.Oh zeker kon ie dat! Mij ook, geen uitzondering wat dat betreft. Maar toch waardeerde ik hem wel.