Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
ik ben zo makkelijk.
very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 december 2016 @ 17:23:

[...]

Jij bent ook niet erg stevig van je zaak he.Een echte jongen van Jan de Wit
quote:shisha schreef op 16 december 2016 @ 17:18:

[...]

Ik vind het helemaal niet erg als hij terugkomt, ik vind het zelfs jammer dat hij niet gewoon blijft en zijn mannetje blijft staan...kom op zeg.

Slappe hap vind ik dit...maar goed...ik vind wel dat iedereen soms een keertje aangesproken moet mogen worden, ik zelf dus ook...bugs dus ook...iedereen.

Het is erg vervelend dat hij dan zo gaat vluchten enzovoort...dat is helemaal niet nodig, hij plaatst zichzelf in deze positie.

Hij heeft nu overigens net bewezen dat hij helemaal niet staat voor wat hij zegt...integendeel.

je kunt het gewoon nalezen.

Hij vroeg een ander om uit de anonimiteit te treden en deed een beetje belachelijk over veilig achter je computerscherm wegduiken en wat doet hij vervolgens zelf?

Ik denk zomaar dat het geen vlucht is en al helemaal niet omdat jij de druppel zou zijn.

Maar goed, hij is weg en waarom precies zal alleen hij weten. Als ie weer terug komt merken we het vanzelf wel. Voor de rest in het z'n eigen keus.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2016 @ 17:25:

[...]

Een echte jongen van Jan de Wit Een kerel van stavast.
Maar goed, Bugs heeft dus weer eens met de deuren geslagen? Wat een verrassing.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 december 2016 @ 17:27:

[...]

Een kerel van stavast.Met VOC mentaliteit of dat dan weer niet?
quote:-KING- schreef op 16 december 2016 @ 17:25:

ik ben zo makkelijk.Je bent géén slet maar wél makkelijk he King?
stevig van zaak is als dief in de nacht plus driewerf nee goeree overflakkee.
very metal
quote:Eleonora-1 schreef op 16 december 2016 @ 17:31:

[...]

Je bent géén slet maar wél makkelijk he King?ff tongen?
very metal
quote:shisha schreef op 16 december 2016 @ 17:18:

[...]

Ik vind het helemaal niet erg als hij terugkomt, ik vind het zelfs jammer dat hij niet gewoon blijft en zijn mannetje blijft staan...kom op zeg.

Slappe hap vind ik dit...maar goed...ik vind wel dat iedereen soms een keertje aangesproken moet mogen worden, ik zelf dus ook...bugs dus ook...iedereen.

Het is erg vervelend dat hij dan zo gaat vluchten enzovoort...dat is helemaal niet nodig, hij plaatst zichzelf in deze positie.

Hij heeft nu overigens net bewezen dat hij helemaal niet staat voor wat hij zegt...integendeel.

je kunt het gewoon nalezen.

Hij vroeg een ander om uit de anonimiteit te treden en deed een beetje belachelijk over veilig achter je computerscherm wegduiken en wat doet hij vervolgens zelf?Ja dat is de pot verwijt de ketel. Dat konijn is mij eerlijk gezegd nooit zo opgevallen totdat er hier over hem werd gesproken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ongelooflijk Shisha, wat heb jij een enorme balk in je eigen oog, dat je die niet zeg, pff. Je zit echt totaal in je eigen waarheid. En je slaat de plank enorm mis. Zie het betreffende topic, En Maccaron, ik heb jou daar ook nog een vraag gesteld over de post van Shisha.

Bijzonder ook hoe het volgens sommigen altijd aan Bugs ligt, en volgens anderen (waaronder ikzelf ongetwijfeld ) bijna nooit
quote:Marana_ schreef op 16 december 2016 @ 17:36:

Ongelooflijk Shisha, wat heb jij een enorme balk in je eigen oog, dat je die niet zeg, pff. Je zit echt totaal in je eigen waarheid. En je slaat de plank enorm mis. Zie het betreffende topic, En Maccaron, ik heb jou daar ook nog een vraag gesteld over de post van Shisha.

Bijzonder ook hoe het volgens sommigen altijd aan Bugs ligt, en volgens anderen (waaronder ikzelf ongetwijfeld ) bijna nooit

Shisha heeft mijn dag gemaakt

quote:charlottew88 schreef op 16 december 2016 @ 17:34:

[...]

Ja dat is de pot verwijt de ketel. Dat konijn is mij eerlijk gezegd nooit zo opgevallen totdat er hier over hem werd gesproken.Konijnen?
quote:yasmijn schreef op 16 december 2016 @ 17:38:

[...]

Shisha heeft mijn dag gemaakt

+1
Hopen dat die toch wel terugkomt.
quote:Star schreef op 16 december 2016 @ 17:39:

[...]

+1

Cheers, mate!
quote:Ttass30 schreef op 16 december 2016 @ 17:41:

Hopen dat die toch wel terugkomt.En dan gewoon weer hinnikend. Dit gehups was het toch net niet.
quote:Ttass30 schreef op 16 december 2016 @ 17:41:

Hopen dat die toch wel terugkomt.Wees niet bang, die is altijd teruggekomen. Het is net Heintje Davids.
quote:Star schreef op 16 december 2016 @ 17:43:

[...]

En dan gewoon weer hinnikend. Dit gehups was het toch net niet.Eens!

[...]

En dan gewoon weer hinnikend. Dit gehups was het toch net niet.really, was hij dat??
very metal
Bugs had eerst een andere nick? Ik heb dat namelijk nooit door als iemand eerst iemand anders was.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:-KING- schreef op 16 december 2016 @ 17:33:

[...]

ff tongen?Altijd gezellig.

[...]

En dan gewoon weer hinnikend. Dit gehups was het toch net niet.Was hij dat? Okee wist ik niet.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2016 @ 17:45:

[...]

Wees niet bang, die is altijd teruggekomen. Het is net Heintje Davids.
quote:-KING- schreef op 16 december 2016 @ 17:46:

[...]

really, was hij dat??De eerste maanden twijfelde ik ook, maar de laatste tijd was het toch wel overduidelijk hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven