3000+ deel 95
zaterdag 17 december 2016 om 10:15
quote:Velma schreef op 15 december 2016 @ 18:32:
Nog maar een up.
Vroeger verveelde ik me nooit op het Viva forum, altijd wel een interessant topic om op te reageren maar tegenwoordig is het allemaal zo serieus en degelijk, geen rellen meer geen Flair of Drakenvlieg invasies meer.Ja, je bent snel klaar hier op viva. Jammer hoor.
Nog maar een up.
Vroeger verveelde ik me nooit op het Viva forum, altijd wel een interessant topic om op te reageren maar tegenwoordig is het allemaal zo serieus en degelijk, geen rellen meer geen Flair of Drakenvlieg invasies meer.Ja, je bent snel klaar hier op viva. Jammer hoor.
zaterdag 17 december 2016 om 14:16
zaterdag 17 december 2016 om 14:33
zaterdag 17 december 2016 om 17:23
quote:Velma schreef op 12 december 2016 @ 20:22:
Maar misschien is zijn vrouw helemaal niet lief voor hem
moet hij na iedere lange werkdag de vaatwasser uitruimen en de was ophangen en wijst ze hem af in bed. En heel misschien rookt ze wel twee pakjes sigaretten ( ook in bed ) en krijgt hij daar astmatische klachten van maar mag hij niet het raampje open doen 's nachts.
En dan is daar de reddende engel Velma die hem begrijpt en liefdevol opvangt
Maar misschien is zijn vrouw helemaal niet lief voor hem
moet hij na iedere lange werkdag de vaatwasser uitruimen en de was ophangen en wijst ze hem af in bed. En heel misschien rookt ze wel twee pakjes sigaretten ( ook in bed ) en krijgt hij daar astmatische klachten van maar mag hij niet het raampje open doen 's nachts.
En dan is daar de reddende engel Velma die hem begrijpt en liefdevol opvangt
zaterdag 17 december 2016 om 17:25
quote:Velma schreef op 15 december 2016 @ 18:32:
Nog maar een up.
Vroeger verveelde ik me nooit op het Viva forum, altijd wel een interessant topic om op te reageren maar tegenwoordig is het allemaal zo serieus en degelijk, geen rellen meer geen Flair of Drakenvlieg invasies meer.jammer he.. ik zou ook nog weleens naar de Drakenvlieg willen vluchten in m'n wollen trui omdat hier rellen uitgebroken zijn
Nog maar een up.
Vroeger verveelde ik me nooit op het Viva forum, altijd wel een interessant topic om op te reageren maar tegenwoordig is het allemaal zo serieus en degelijk, geen rellen meer geen Flair of Drakenvlieg invasies meer.jammer he.. ik zou ook nog weleens naar de Drakenvlieg willen vluchten in m'n wollen trui omdat hier rellen uitgebroken zijn
zondag 18 december 2016 om 16:46
Hallo dames,
Felicitastisch voor goed nieuws
Oef voor stille aanbidding (kan wel erg fijn zijn om de donkere maanden mee door te komen Bammetje geeft zinvol advies)
Ik krabbel weer heel langzaam op tot een beetje normaal mens.
*en blijf weg uit topics met rare berichten hier)
Felicitastisch voor goed nieuws
Oef voor stille aanbidding (kan wel erg fijn zijn om de donkere maanden mee door te komen Bammetje geeft zinvol advies)
Ik krabbel weer heel langzaam op tot een beetje normaal mens.
*en blijf weg uit topics met rare berichten hier)
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening