3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!

Alle reacties Link kopieren
Ik trek tegenwoordig boeren aan, leuk he? :(
.
Aan was vast lief bedoeld, maar zoiets moet je zelf wel willen dan. Geen leuke verrassing van je dochter!

Wat smeer je waarmee je boeren aantrekt? Vliegen aantrekken ken ik, muggen ook, maar boeren?
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Dochter en ik hadden al eens grapjes gemaakt over een Lexa account en dat ik dan waarschijnlijk vrachtwagenchauffeurs zou aantrekken met een grote snor die twee pakjes zware shag weg paffen per dag.
En wat denk je wat er tussen de boeren zat die op mijn nep-account reageerden? Jawel een vrachtwagenchauffeur met snor :P

Geen idee waarom ik boeren aantrek, vanwege mijn profielfoto kan het niet geweest zijn want er was niets te zien.

Niet door vertellen aan Yvon Jaspers, hoor.
.
Ondertussen ben ik gewoon al tijden zwaar verliefd op een getrouwde man met telepathische krachten.
.
ik zeg niks :cencored:
maar snap wel dat je dochter je gelukkig/aan de man wil zien, van zo'n situatie word je ook niet happy :redrose:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Voor jou ook een :redrose: , ik las in het andere topic dat je je huisdier moet missen.
Sterkte, Moonz :redrose:
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven