Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 december 2016 om 00:01
quote:Nouschi schreef op 17 december 2016 @ 23:43:
[...]
De mod noemt het een privé vete.Ja dan wel Zo triest het beleid op het forum.
[...]
De mod noemt het een privé vete.Ja dan wel Zo triest het beleid op het forum.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 december 2016 om 00:01
zondag 18 december 2016 om 00:03
zondag 18 december 2016 om 00:04
quote:Jibba schreef op 18 december 2016 @ 00:01:
Ik heb als meelezer de FB berichten kunnen lezen en ik hoop vele meelezers met mij zodat ze weten wat voor kneuzen hier rondlopen op het forum en erger nog, dat deze kneuzen de bescherming genieten van het moderatorteam van Viva. Dit. Echt mijn bek valt er van open, ook al is dit niet de eerste keer dat het modereerbeleid@viva mij ontzettend tegenvalt.
Ik heb als meelezer de FB berichten kunnen lezen en ik hoop vele meelezers met mij zodat ze weten wat voor kneuzen hier rondlopen op het forum en erger nog, dat deze kneuzen de bescherming genieten van het moderatorteam van Viva. Dit. Echt mijn bek valt er van open, ook al is dit niet de eerste keer dat het modereerbeleid@viva mij ontzettend tegenvalt.
zondag 18 december 2016 om 00:04
quote:Jibba schreef op 18 december 2016 @ 00:01:
Ik heb als meelezer de FB berichten kunnen lezen en ik hoop vele meelezers met mij zodat ze weten wat voor kneuzen hier rondlopen op het forum en erger nog, dat deze kneuzen de bescherming genieten van het moderatorteam van Viva. Dat is een goede zaak, alleen hoop ik wel dat de mods niet ook dit gaan gummen.
Ik heb als meelezer de FB berichten kunnen lezen en ik hoop vele meelezers met mij zodat ze weten wat voor kneuzen hier rondlopen op het forum en erger nog, dat deze kneuzen de bescherming genieten van het moderatorteam van Viva. Dat is een goede zaak, alleen hoop ik wel dat de mods niet ook dit gaan gummen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
zondag 18 december 2016 om 00:05
quote:ZombieQueen schreef op 18 december 2016 @ 00:04:
Jezus, ik ben erg benieuwd met wat voor statement de mods nu gaan komen...
Niets.
Bannen benoemen en klaar.
Jezus, ik ben erg benieuwd met wat voor statement de mods nu gaan komen...
Niets.
Bannen benoemen en klaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 18 december 2016 om 00:06
zondag 18 december 2016 om 00:07
quote:Kootsies schreef op 18 december 2016 @ 00:04:
[...]
Dit. Echt mijn bek valt er van open, ook al is dit niet de eerste keer dat het modereerbeleid@viva mij ontzettend tegenvalt.Het is hier eigenlijk nooit anders geweest. Soms is het een tijdje rustig maar in de jaren dat ik hier rondloop, is het moderatorbeleid hier altijd ronduit bedroevend geweest.
[...]
Dit. Echt mijn bek valt er van open, ook al is dit niet de eerste keer dat het modereerbeleid@viva mij ontzettend tegenvalt.Het is hier eigenlijk nooit anders geweest. Soms is het een tijdje rustig maar in de jaren dat ik hier rondloop, is het moderatorbeleid hier altijd ronduit bedroevend geweest.
zondag 18 december 2016 om 00:07
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 00:05:
[...]
Zet 'Oprah-stem op': "En JIJ wordt gewist! En JIJ wordt gewist! Jullie worden allemaal gewist!"
[afbeelding]Dit was angel 2 toch 2 Yas?
[...]
Zet 'Oprah-stem op': "En JIJ wordt gewist! En JIJ wordt gewist! Jullie worden allemaal gewist!"
[afbeelding]Dit was angel 2 toch 2 Yas?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 18 december 2016 om 00:08
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 00:05:
[...]
[img]https://media.giphy.com/media/EFDrbHhk4bdHW/giphy.gif[/img]
[...]
[img]https://media.giphy.com/media/EFDrbHhk4bdHW/giphy.gif[/img]