Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:friezinnetje2014 schreef op 18 december 2016 @ 00:08:

[...]

nou er werden twee nicks genoemd en het vivaforum werd genoemd. Dat is al heel veelEens hoor. Snap er niets van dat ze niet onmiddellijk een perma krijgt.
Life is short. Eat dessert first.
Is de hoofdmod soms eindeloos, denk ik dan.
ook best onthutsend dat deze persoon gewoon nog steeds rondforumt en ontkent dat ze schokkende dingen heeft gezegd in het vluchtelingentopic en daar ook nog in gesteund wordt door haar meelopers. waarom?
quote:doornroosje9 schreef op 18 december 2016 @ 00:07:

[...]

Niets. De mails hebben niets met dit forum te maken. Dus doen ze niets.Nouja die hebben alles met het forum te maken, maar ach.
goed gevraagd, tas
Je bent zelf een theepot
quote:Kootsies schreef op 18 december 2016 @ 00:09:

Is de hoofdmod soms eindeloos, denk ik dan.Ja dat schoot ook al door mijn hoofd!
quote:lemoos2 schreef op 18 december 2016 @ 00:05:

[...]

Dan is er nog altijd Google cacheDaar kan lang niet iedereen mee overweg, mijzelf meegerekend..
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:friezinnetje2014 schreef op 18 december 2016 @ 00:08:

[...]

nou er werden twee nicks genoemd en het vivaforum werd genoemd. Dat is al heel veelalsof je collega je bedreigt op facebook en je werkgever zegt: ja daar doe ik niks tegen hoor, dat gebeurt buiten de werkzweer om
Maar deze aanpak gaat niet lukken. Het bouwt en bouwt maar.

En als degene die bouwen direct geband worden en dus de mond gesnoerd, staan er vanzelf echt weer anderen op. Dit beleid is geen kwestie van uitzitten van bepaalde forummers en vervolgens het versperren van de toegang. Echt niet, deze aanpak zet de toon voor iedereen en iedereen die dit meekrijgt zal uiteindelijk reageren en door de aanpak dus gaan ageren. Verzet zal op deze wijze dus altijd groeien zeker als er alleen verwijderd en geband wordt.
enn wijzigde dit bericht op 18-12-2016 00:26
Reden: even wat verkeerde woordjes weg gehaald
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:paulaner schreef op 18 december 2016 @ 00:04:

[...]

Dat is een goede zaak, alleen hoop ik wel dat de mods niet ook dit gaan gummen. Hoezo? Dit topic is daar toch juist voor? Tenminste, dat staat in het Centraal Moderatortopic in de OP.
quote:Jibba schreef op 18 december 2016 @ 00:01:

Ik heb als meelezer de FB berichten kunnen lezen en ik hoop vele meelezers met mij zodat ze weten wat voor kneuzen hier rondlopen op het forum en erger nog, dat deze kneuzen de bescherming genieten van het moderatorteam van Viva. Dit. Ben me kapot geschrokken door de zieke geest van wat mij een aardige forummer leek. Echt niet normaal, en dat er niets met de bedreigingen gedaan wordt is helemaal te bizar voor woorden. En maar wissen op het modtopic. Waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig?! De mods maken zich compleet belachelijk op deze manier, zijn niet meer serieus te nemen wat mij betreft.
Beter met vier katten onder één dak, dan een leugenaar in de køfferbak.
https://youtu.be/1iAYhQsQ ... oW0geuJEksRehjnCSQzlJxFsK Nathaniel Rateliff & The Night Sweats - S.O.B. (Official) I Need a Drink
missie_m wijzigde dit bericht op 18-12-2016 01:00
Reden: zal er maar bij zetten waarover gezongen word
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 00:05:

[...]

Zet 'Oprah-stem op': "En JIJ wordt gewist! En JIJ wordt gewist! Jullie worden allemaal gewist!"

[afbeelding]
quote:Enn schreef op 18 december 2016 @ 00:10:

En als degene die bouwen direct geband worden en dus de mond gesnoerd, staan er vanzelf echt weer anderen op. Dit beleid is geen kwestie van uitzitten van bepaalde forummers en het vervolgens van het versperren van de toegang. Echt niet, deze aanpak zet de toon voor iedereen en iedereen die dit meekrijgt zal uiteindelijk reageren en dus ageren. Verzet zal dus altijd groeien als er alleen verwijderd en geband wordt.als een wond die aan het ontsteken is
quote:Nouschi schreef op 18 december 2016 @ 00:07:

[...]

Dit was angel 2 toch 2 Yas?Correct. Die vloog hysterisch uit de bocht
Op facebook is het zelfs dat mensen zelf initiatief nemen om werkgevers in te schakelen als hun personeel racistische taal uitslaan. Diegene wordt met naam en toenaam aan de schandpaal genageld en als je je werkgever in je bio hebt staan wordt je met staande voet ontslagen.
quote:Calamitycat schreef op 18 december 2016 @ 00:10:

[...]

Dit. Ben me kapot geschrokken door de zieke geest van wat mij een aardige forummer leek. Echt niet normaal, en dat er niets met de bedreigingen gedaan wordt is helemaal te bizar voor woorden. En maar wissen op het modtopic. Waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig?! De mods maken zich compleet belachelijk op deze manier, zijn niet meer serieus te nemen wat mij betreft.

My point exactly.

Ik heb jou nog nooit gelezen over dit soort zaken en nu ben je hier en schrijf je dit. Niet dat het wat zegt dat ik je er nooit over gelezen heb, dat snap ik ook wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:S-Meds schreef op 18 december 2016 @ 00:12:

[...]

als een wond die aan het ontsteken is

Ja.

Ik snap niet dat dit niet door het mod.team begrepen wordt.
quote:Jibba schreef op 18 december 2016 @ 00:10:

[...]

Hoezo? Dit topic is daar toch juist voor? Tenminste, dat staat in het Centraal Moderatortopic in de OP.

Dat kan er wel instaan, maar de praktijk is weerbarstiger, er zijn al posts gewist hier, en daar hangen ze dan doodleuk het naamkaartje "privé vete" aan, terwijl dir helemaal niets met een privé vete van doen heeft.

Dus kunnen de mods alles doen en laten op deze manier..
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:Enn schreef op 18 december 2016 @ 00:15:

[...]

Ja.

Ik snap niet dat dit niet begrepen wordt.nee daar begrijp ik ook niks van. werkt eigenlijk nooit
quote:Enn schreef op 18 december 2016 @ 00:10:

En als degene die bouwen direct geband worden en dus de mond gesnoerd, staan er vanzelf echt weer anderen op. Dit beleid is geen kwestie van uitzitten van bepaalde forummers en het vervolgens van het versperren van de toegang. Echt niet, deze aanpak zet de toon voor iedereen en iedereen die dit meekrijgt zal uiteindelijk reageren en dus ageren. Verzet zal dus altijd groeien als er alleen verwijderd en geband wordt.Mooi gezegd, zo is het ook. Heel naïef van de mods om te denken dat ze hier met een stel makke schapen te maken hebben.
Het halve forum leest hier mee, dus wissen heeft echt geen zin. Meelezers, meld u
Tjezus, wat vals
quote:Enn schreef op 18 december 2016 @ 00:15:

[...]

Ja.

Ik snap niet dat dit niet begrepen wordt.Er wordt iig niets van geleerd. Triest.
Het wordt gewoon in stand gehouden door de mods zelf. Mijn topic is nog niet terug hoelaat ging ie eraf. Alsof er geen possitief geluid mag op de actuele pijler. Viva heeft al een blamage op hun conto betreft de 'donkere' mannen artikel.
quote:Enn schreef op 18 december 2016 @ 00:14:

[...]

My point exactly.

Ik heb jou nog nooit gelezen over dit soort zaken en nu ben je hier en schrijf je dit. Niet dat het wat zegt dat ik je er nooit over gelezen heb, dat snap ik ook wel.Ik wind me meestal in stilte op maar loop al te lang mee hier om weer niet keer op keer verbaasd te zijn dat het blijkbaar nog gekker kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven