Mode & Beauty alle pijlers

Kerstgala help!

18-12-2016 15:23 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb bijna een kerstgala.

Dit is mijn jurk:

http://www.bonprix.nl/pro ... 664/?bundle=8457841#image

Ik ga hier sleehakken bij dragen die gewoon basic zijn met zilveren glitter bandjes.

Ik ga een zwarte panty aandoen (of zal ik huidskleur doen??)

En ik ga mijn haar krullen.

Mijn makeup hou ik denk ik vrij basic, ik denk niet dat rode lippen mooi staat bij mijn jurk (of wel??)

Vinden jullie dit een leuke outfit?

Tips zijn zeker welkom!!

Bvd
Geen zwarte panty.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou een huidskleur panty doen. Mooie jurk hoor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 december 2016 @ 15:28:

Geen zwarte panty.

Eens.

Rode lippen kan wel,maar dan moet je de rest rustig houden.
Absoluut geen zwarte panty! Mooie kleur jurk, welke kleur schoenen heb je?
Oke, ik ga voor een huidskleurige panty!

Schoenen zijn sleehakken in een lichte kleur, met zilverglitteren bandjes bij de tenen, om de enkels en ook op de hak zelf zit 1 bandje, als versiering
Inderdaad geen zwarte panty. En verder: Wat voor gala is het? Voor een echt chic gala is deze jurk nl te kort. Als ik de foto's goed bekijk is de onderjurk ook eigenlijk vrij kort. Als het informeel is, vind ik het een prima jurk hoor, maar even voor de zekerheid....
quote:justagirlx schreef op 18 december 2016 @ 15:35:

Oke, ik ga voor een huidskleurige panty!

Schoenen zijn sleehakken in een lichte kleur, met zilverglitteren bandjes bij de tenen, om de enkels en ook op de hak zelf zit 1 bandje, als versiering

Zal best staan,aangezien er ook zilver om je middel zit.

Ik zou dan geen grote oorbellen doen of ketting.
quote:Tmaar schreef op 18 december 2016 @ 15:38:

Inderdaad geen zwarte panty. En verder: Wat voor gala is het? Voor een echt chic gala is deze jurk nl te kort. Als ik de foto's goed bekijk is de onderjurk ook eigenlijk vrij kort. Als het informeel is, vind ik het een prima jurk hoor, maar even voor de zekerheid....Het is een kerstgala van school, niks formeels aan dus
Ik zou bij deze jurk mij zo naturel mogelijk opmaken en op de lippen wel lippenstift maar geen rode:

Met deze kleur lippen

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Volgens mij ga je er heel mooi uitzien

Misschien dat je er nog een leuke bijpassende clutch bij kan vinden voor je. mobiel, portemonneetje enzo, in de kleur van de schoenen of zilver.
Mooie jurk. Ik zou hem wel in het zwart willen.
quote:Blondie456 schreef op 18 december 2016 @ 15:55:

Mooie jurk. Ik zou hem wel in het zwart willen.Ik wilde juist géén zwart, haha. Omdat iedereen al zwart heeft. Dan wordt het zo "basic" Daarom heb ik voor rood gekozen
Om even terug te komen op de clutch

https://m.vanharen.nl/NL/ ... 822300000005/4101312.prod

Deze?
Ik vind de jurk mooi en juist de rode kleur maakt hem nog bijzonderder.

Denk da je er mooi zult uitzien. Je hoeft zeker weten niet onzeker te zijn over je keuze.

Make-up mag best wat zwaarder, in tegenstelling tot wat anderen hier schrijven. Daar het gala is van school en in combi met de krullen mag je best als een femme fatale uitzien. Dat is juist zo leuk aan dergelijke gelegenheid. Eens helemaal over the top. Maar het hoeft natuurlijk niet. Waar voel je jezelf het prettigst bij?
Geen zwarte clutch als je verder niets zwart aanhebt denk ik zelf. Eerder iets wat past bij schoenen. Welke kleur zijn die, je schrijft licht. Wat is dat voor kleur dan?
quote:Troeteltje schreef op 18 december 2016 @ 16:08:

Geen zwarte clutch als je verder niets zwart aanhebt denk ik zelf. Eerder iets wat past bij schoenen. Welke kleur zijn die, je schrijft licht. Wat is dat voor kleur dan?Een soort van kurk
quote:Troeteltje schreef op 18 december 2016 @ 16:07:

Ik vind de jurk mooi en juist de rode kleur maakt hem nog bijzonderder.

Denk da je er mooi zult uitzien. Je hoeft zeker weten niet onzeker te zijn over je keuze.

Make-up mag best wat zwaarder, in tegenstelling tot wat anderen hier schrijven. Daar het gala is van school en in combi met de krullen mag je best als een femme fatale uitzien. Dat is juist zo leuk aan dergelijke gelegenheid. Eens helemaal over the top. Maar het hoeft natuurlijk niet. Waar voel je jezelf het prettigst bij?Ik heb dan juist het idee dat je de jurk totaal geen recht meer aan doet met "over de top". Het moet geen clownesk iets worden.
Ik zou ook lekker los gaan! Matchende rode lipstick erbij kan prima vind ik. Ogen ook lekker opmaken, maar dan wel in natuurlijke tinten. En een huidkleurige panty, wel een mooie.
-
Mooie jurk, ik zou een huidskleurige panty doen. Kwa make-up niet te zwaar en geen rode lippenstift
Ik zou eerder nadruk op de ogen leggen omdat de verkeerde kleur rode lippestift bij de rode jurk kan vloeken. De clutch zou ik niet ook nog eens spakly doen als je schoenen en jurk dat al zijn, glimmend kan misschien wel. Ook grote, glitterende oorbellen kunnen bij deze jurk en een schoolgala heel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven