Kerstgala help!
zondag 18 december 2016 om 15:23
Hoi allemaal,
Ik heb bijna een kerstgala.
Dit is mijn jurk:
http://www.bonprix.nl/pro ... 664/?bundle=8457841#image
Ik ga hier sleehakken bij dragen die gewoon basic zijn met zilveren glitter bandjes.
Ik ga een zwarte panty aandoen (of zal ik huidskleur doen??)
En ik ga mijn haar krullen.
Mijn makeup hou ik denk ik vrij basic, ik denk niet dat rode lippen mooi staat bij mijn jurk (of wel??)
Vinden jullie dit een leuke outfit?
Tips zijn zeker welkom!!
Bvd
Ik heb bijna een kerstgala.
Dit is mijn jurk:
http://www.bonprix.nl/pro ... 664/?bundle=8457841#image
Ik ga hier sleehakken bij dragen die gewoon basic zijn met zilveren glitter bandjes.
Ik ga een zwarte panty aandoen (of zal ik huidskleur doen??)
En ik ga mijn haar krullen.
Mijn makeup hou ik denk ik vrij basic, ik denk niet dat rode lippen mooi staat bij mijn jurk (of wel??)
Vinden jullie dit een leuke outfit?
Tips zijn zeker welkom!!
Bvd
zondag 18 december 2016 om 15:38
zondag 18 december 2016 om 15:38
quote:justagirlx schreef op 18 december 2016 @ 15:35:
Oke, ik ga voor een huidskleurige panty!
Schoenen zijn sleehakken in een lichte kleur, met zilverglitteren bandjes bij de tenen, om de enkels en ook op de hak zelf zit 1 bandje, als versiering
Zal best staan,aangezien er ook zilver om je middel zit.
Ik zou dan geen grote oorbellen doen of ketting.
Oke, ik ga voor een huidskleurige panty!
Schoenen zijn sleehakken in een lichte kleur, met zilverglitteren bandjes bij de tenen, om de enkels en ook op de hak zelf zit 1 bandje, als versiering
Zal best staan,aangezien er ook zilver om je middel zit.
Ik zou dan geen grote oorbellen doen of ketting.
zondag 18 december 2016 om 15:43
quote:Tmaar schreef op 18 december 2016 @ 15:38:
Inderdaad geen zwarte panty. En verder: Wat voor gala is het? Voor een echt chic gala is deze jurk nl te kort. Als ik de foto's goed bekijk is de onderjurk ook eigenlijk vrij kort. Als het informeel is, vind ik het een prima jurk hoor, maar even voor de zekerheid....Het is een kerstgala van school, niks formeels aan dus
Inderdaad geen zwarte panty. En verder: Wat voor gala is het? Voor een echt chic gala is deze jurk nl te kort. Als ik de foto's goed bekijk is de onderjurk ook eigenlijk vrij kort. Als het informeel is, vind ik het een prima jurk hoor, maar even voor de zekerheid....Het is een kerstgala van school, niks formeels aan dus
zondag 18 december 2016 om 15:48
zondag 18 december 2016 om 16:06
zondag 18 december 2016 om 16:07
Ik vind de jurk mooi en juist de rode kleur maakt hem nog bijzonderder.
Denk da je er mooi zult uitzien. Je hoeft zeker weten niet onzeker te zijn over je keuze.
Make-up mag best wat zwaarder, in tegenstelling tot wat anderen hier schrijven. Daar het gala is van school en in combi met de krullen mag je best als een femme fatale uitzien. Dat is juist zo leuk aan dergelijke gelegenheid. Eens helemaal over the top. Maar het hoeft natuurlijk niet. Waar voel je jezelf het prettigst bij?
Denk da je er mooi zult uitzien. Je hoeft zeker weten niet onzeker te zijn over je keuze.
Make-up mag best wat zwaarder, in tegenstelling tot wat anderen hier schrijven. Daar het gala is van school en in combi met de krullen mag je best als een femme fatale uitzien. Dat is juist zo leuk aan dergelijke gelegenheid. Eens helemaal over the top. Maar het hoeft natuurlijk niet. Waar voel je jezelf het prettigst bij?
zondag 18 december 2016 om 16:10
zondag 18 december 2016 om 16:13
quote:Troeteltje schreef op 18 december 2016 @ 16:07:
Make-up mag best wat zwaarder, in tegenstelling tot wat anderen hier schrijven. Daar het gala is van school en in combi met de krullen mag je best als een femme fatale uitzien. Dat is juist zo leuk aan dergelijke gelegenheid. Eens helemaal over the top. Maar het hoeft natuurlijk niet. Waar voel je jezelf het prettigst bij?Ik heb dan juist het idee dat je de jurk totaal geen recht meer aan doet met "over de top". Het moet geen clownesk iets worden.
Make-up mag best wat zwaarder, in tegenstelling tot wat anderen hier schrijven. Daar het gala is van school en in combi met de krullen mag je best als een femme fatale uitzien. Dat is juist zo leuk aan dergelijke gelegenheid. Eens helemaal over the top. Maar het hoeft natuurlijk niet. Waar voel je jezelf het prettigst bij?Ik heb dan juist het idee dat je de jurk totaal geen recht meer aan doet met "over de top". Het moet geen clownesk iets worden.
zondag 18 december 2016 om 16:44
Ik zou eerder nadruk op de ogen leggen omdat de verkeerde kleur rode lippestift bij de rode jurk kan vloeken. De clutch zou ik niet ook nog eens spakly doen als je schoenen en jurk dat al zijn, glimmend kan misschien wel. Ook grote, glitterende oorbellen kunnen bij deze jurk en een schoolgala heel goed.