Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 december 2016 om 17:04
quote:Grobbekuiken schreef op 18 december 2016 @ 17:00:
[...]
Ja, maar eigenlijk is het toch gewoon gekkenwerk dat je dit al verwacht van zo'n topic? Dat je er al rekening mee houdt dat het weer ontspoort? Er is goddorie al een topic waar ze volledig en straffeloos in los kunnen gaan, en dat is niet voor niks dat dat topic er is. Maar dat zal dan wel weer te simpel gedacht zijn of zo.Het zou ook niet moeten kunnen. En ik ben het met je eens hoor.
[...]
Ja, maar eigenlijk is het toch gewoon gekkenwerk dat je dit al verwacht van zo'n topic? Dat je er al rekening mee houdt dat het weer ontspoort? Er is goddorie al een topic waar ze volledig en straffeloos in los kunnen gaan, en dat is niet voor niks dat dat topic er is. Maar dat zal dan wel weer te simpel gedacht zijn of zo.Het zou ook niet moeten kunnen. En ik ben het met je eens hoor.
zondag 18 december 2016 om 17:05
quote:Ttass30 schreef op 18 december 2016 @ 17:02:
[...]
Maar dit keer heeft de regering of gemeente niets gedaan. Maar de bewoners zelf van het dorp. Dat is toch hartstikke fijn? Dus ik dacht vast geen rede om te klagen.
Zo zie je maar. Zodra het woord asielzoeker of vluchteling valt geeft dat meteen aanleiding tot een hoop ellende.
Trouwens, al zou het wél een initiatief van de overheid zijn, who cares?! Blijkbaar werkt het, dat laat dit dorp toch maar mooi even zien. En ja, dat is hartstikke fijn.
[...]
Maar dit keer heeft de regering of gemeente niets gedaan. Maar de bewoners zelf van het dorp. Dat is toch hartstikke fijn? Dus ik dacht vast geen rede om te klagen.
Zo zie je maar. Zodra het woord asielzoeker of vluchteling valt geeft dat meteen aanleiding tot een hoop ellende.
Trouwens, al zou het wél een initiatief van de overheid zijn, who cares?! Blijkbaar werkt het, dat laat dit dorp toch maar mooi even zien. En ja, dat is hartstikke fijn.
zondag 18 december 2016 om 17:06
zondag 18 december 2016 om 17:06
quote:Ttass30 schreef op 18 december 2016 @ 17:02:
[...]
Maar dit keer heeft de regering of gemeente niets gedaan. Maar de bewoners zelf van het dorp. Dat is toch hartstikke fijn? Dus ik dacht vast geen rede om te klagen.Ben het met je eens, Ttas. Maar helaas kun je er de kerstklok op gelijk zetten hiero op vf, waar alles mag behalve tegengas geven of patatrecepten posten.
[...]
Maar dit keer heeft de regering of gemeente niets gedaan. Maar de bewoners zelf van het dorp. Dat is toch hartstikke fijn? Dus ik dacht vast geen rede om te klagen.Ben het met je eens, Ttas. Maar helaas kun je er de kerstklok op gelijk zetten hiero op vf, waar alles mag behalve tegengas geven of patatrecepten posten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 18 december 2016 om 17:27
quote:Dana schreef op 18 december 2016 @ 17:06:
[...]
Ben het met je eens, Ttas. Maar helaas kun je er de kerstklok op gelijk zetten hiero op vf, waar alles mag behalve tegengas geven of patatrecepten posten.Inderdaad ja.
[...]
Ben het met je eens, Ttas. Maar helaas kun je er de kerstklok op gelijk zetten hiero op vf, waar alles mag behalve tegengas geven of patatrecepten posten.Inderdaad ja.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.