Huurwoning isoleren
maandag 19 december 2016 om 12:22
Hoort isolatie van de zolder bij ondehoud of renivatie? Woningbouw wil niet isoleren tegen huurverhoging omdat dan de huur te hoog wordt. We moeten het zelf doen, maar mochten we verhuizen dan krijgen we niets vergoed. Wb zegt dat isolatie niet bij onderhoud hoort. We huren de zolder als slaapkamer, maar het is echt te koud.
maandag 19 december 2016 om 12:25
https://www.rijksoverheid ... een-woning-aan-te-brengen
WB staat in zijn recht
Sterkte, hoop dat we zachte winter hebben.
WB staat in zijn recht
Sterkte, hoop dat we zachte winter hebben.
maandag 19 december 2016 om 12:34
maandag 19 december 2016 om 12:43
quote:lilalinda schreef op 19 december 2016 @ 12:25:
WB staat in zijn recht
Sterkte, hoop dat we zachte winter hebben.Maar daar staat dus dat de verhuurder verplicht is te isoleren tegen een huurverhoging. Immers, het is een slaapkamer die nu niet echt bruikbaar is. Al denk ik dat zelf isoleren misschien voordeliger is.
WB staat in zijn recht
Sterkte, hoop dat we zachte winter hebben.Maar daar staat dus dat de verhuurder verplicht is te isoleren tegen een huurverhoging. Immers, het is een slaapkamer die nu niet echt bruikbaar is. Al denk ik dat zelf isoleren misschien voordeliger is.
maandag 19 december 2016 om 12:49
quote:muurbloempje66 schreef op 19 december 2016 @ 12:43:
[...]
Maar daar staat dus dat de verhuurder verplicht is te isoleren tegen een huurverhoging. Immers, het is een slaapkamer die nu niet echt bruikbaar is. Al denk ik dat zelf isoleren misschien voordeliger is.
Je kunt de rechter vragen de verhuurder dit te verplichten, dat wil niet zeggen dat een rechter hier ook in mee gaat.
Ik denk dat zelf isoleren in dit geval inderdaad goedkoper is.
[...]
Maar daar staat dus dat de verhuurder verplicht is te isoleren tegen een huurverhoging. Immers, het is een slaapkamer die nu niet echt bruikbaar is. Al denk ik dat zelf isoleren misschien voordeliger is.
Je kunt de rechter vragen de verhuurder dit te verplichten, dat wil niet zeggen dat een rechter hier ook in mee gaat.
Ik denk dat zelf isoleren in dit geval inderdaad goedkoper is.
maandag 19 december 2016 om 12:51
[...]
Dat staat er niet. De verhuurder is dit niet verplicht.
Je kunt een rechter in schakelen om te te vragen dit de verhuurder te verplichten maar dan nog is het de vraag of de rechter daar in mee gaat.
Waarom is de zolder nu niet te gebruiken?
[...]
Dat staat er niet. De verhuurder is dit niet verplicht.
Je kunt een rechter in schakelen om te te vragen dit de verhuurder te verplichten maar dan nog is het de vraag of de rechter daar in mee gaat.
Waarom is de zolder nu niet te gebruiken?
maandag 19 december 2016 om 12:53
[...]
Maar daar staat dus dat de verhuurder verplicht is te isoleren tegen een huurverhoging. Immers, het is een slaapkamer die nu niet echt bruikbaar is. Al denk ik dat zelf isoleren misschien voordeliger is.nee, er staat dat als huurderverhuurder isoleert hij huurverhoging mag vragen
[...]
Maar daar staat dus dat de verhuurder verplicht is te isoleren tegen een huurverhoging. Immers, het is een slaapkamer die nu niet echt bruikbaar is. Al denk ik dat zelf isoleren misschien voordeliger is.nee, er staat dat als huurderverhuurder isoleert hij huurverhoging mag vragen
maandag 19 december 2016 om 13:25
quote:lilalinda schreef op 19 december 2016 @ 12:53:
[...]
nee, er staat dat als huurderverhuurder isoleert hij huurverhoging mag vragen
Oh ja nu dat ik het nalees. Die huurverhoging is dus het probleem. Die kunnen ze niet toepassen omdat het anders te hoog wordt volgens norm.
Ik heb geen idee wat zoiets zal kosten? Een ruimte van 5 breed bij 8 lang ongeveer. Dat is dus de reden dat we zijn gaan huren. We zijn niet handig en hebben geen geld voor dit soort dingen. Al denk ik dat ik dat aanbrengen best wel zou kunnen. Als het moet leer je veel.
[...]
nee, er staat dat als huurderverhuurder isoleert hij huurverhoging mag vragen
Oh ja nu dat ik het nalees. Die huurverhoging is dus het probleem. Die kunnen ze niet toepassen omdat het anders te hoog wordt volgens norm.
Ik heb geen idee wat zoiets zal kosten? Een ruimte van 5 breed bij 8 lang ongeveer. Dat is dus de reden dat we zijn gaan huren. We zijn niet handig en hebben geen geld voor dit soort dingen. Al denk ik dat ik dat aanbrengen best wel zou kunnen. Als het moet leer je veel.
maandag 19 december 2016 om 13:27
quote:muurbloempje66 schreef op 19 december 2016 @ 13:25:
[...]
en waar verlies je de warmte?
heb je niet een handige oom oid?
[...]
heb je niet een handige oom oid?
maandag 19 december 2016 om 13:44
[quote]lilalinda schreef op 19 december 2016 @ 13:27:
[...]
heb je
De knieschotten en het dak zelf.
Nee wij hebben echt niemand die dat kan doen. Wel iemand tegen een kleine vergoeding, en die we desnoods in termijnen betalen.
Nou januari is kinderbijslagtijd, dus helaas dan even geen andere dingen.
[...]
heb je
De knieschotten en het dak zelf.
Nee wij hebben echt niemand die dat kan doen. Wel iemand tegen een kleine vergoeding, en die we desnoods in termijnen betalen.
Nou januari is kinderbijslagtijd, dus helaas dan even geen andere dingen.