Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2016 @ 12:50:

[...]

Ik zag 'm.

Práchtig was 'ie.

Ik zag dat je 'm beloond hebt ook.Ja ik hoop dat er iets met de beloning gedaan wordt. En dat het niet verdwijnt in de bekende VivaBermudadriehoek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2016 @ 12:45:

[...]

Ik heb een prachtige sneer te pakken van Tampontouwtje, ook al zo'n aardig type.Altijd leuk om de Viva dag te starten met een beloning .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
oh ja wat een gezelligerd is dat. en ik zag dat jeweettoch, die van de schattige priveberichten op facebook gewoon meeforumt. kent geen schaamte ofzo.

[...]

Ik heb een prachtige sneer te pakken van Tampontouwtje, ook al zo'n aardig type.Bij haar zit ie altijd scheef.
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 12:57:

oh ja wat een gezelligerd is dat. en ik zag dat jeweettoch, die van de schattige priveberichten op facebook gewoon meeforumt. kent geen schaamte ofzo.Nee joh, anderen hadden toch een ban dus zij heeft "niets" gedaan. Dus waarom je schamen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 19 december 2016 @ 12:59:

[...]

Nee joh, anderen hadden een ban dus zij heeft "niets" gedaan.ik vind dat toch raar, iedereen weet nu wat ze heeft gedaan, ik denk dat het dan normaal is dat je je schaamt. Misschien zal je excuus willen maken, maar als je dat niet durft kan je toch een nieuwe nick nemen?
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 12:57:

oh ja wat een gezelligerd is dat. en ik zag dat jeweettoch, die van de schattige priveberichten op facebook gewoon meeforumt. kent geen schaamte ofzo.Een levensgroot bord voor je hoofd moet je dan hebben zeg. Niet te krap.
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 13:02:

[...]

ik vind dat toch raar, iedereen weet nu wat ze heeft gedaan, ik denk dat het dan normaal is dat je je schaamt. Misschien zal je excuus willen maken, maar als je dat niet durft kan je toch een nieuwe nick nemen?Geen schaamte denk ik.

[...]

ik vind dat toch raar, iedereen weet nu wat ze heeft gedaan, ik denk dat het dan normaal is dat je je schaamt. Misschien zal je excuus willen maken, maar als je dat niet durft kan je toch een nieuwe nick nemen?Dit begrijp ik ook echt niet inderdaad. Schaamteloos.
schaamte is toch echt een normale psychologische reactie, als je dat niet hebt dan is dat best zorgelijk
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 13:06:

schaamte is toch echt een normale psychologische reactie, als je dat niet hebt dan is dat best zorgelijkHet hele gedoe is ook best zorgelijk. Ik zei gister niet voor niks dat zo iemand rijp is voor een gesloten afdeling.
quote:BridgetteDubois schreef op 19 december 2016 @ 13:08:

[...]

Het hele gedoe is ook best zorgelijk. Ik zei gister niet voor niks dat zo iemand rijp is voor een gesloten afdeling.ik zie wel een grote kans op recidive ja. Zijn die berichten nu nog weer opnieuw onder de aandacht van de CM gebracht?

[...]

ik vind dat toch raar, iedereen weet nu wat ze heeft gedaan, ik denk dat het dan normaal is dat je je schaamt. Misschien zal je excuus willen maken, maar als je dat niet durft kan je toch een nieuwe nick nemen?Ja, bizar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 13:06:

schaamte is toch echt een normale psychologische reactie, als je dat niet hebt dan is dat best zorgelijkJa ik vind dat soort mensen eng.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kijk uit hoor, voor je het weet wordt je ware gezicht getoond en weet iedereen wat je ex van je denkt.

Echt uitkijken.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2016 @ 13:13:

Kijk uit hoor, voor je het weet wordt je ware gezicht getoond en weet iedereen wat je ex van je denkt.

Echt uitkijken.

Mijn pb staat open.

Ook voor evt sneren die ik ga missen want moet naar de kapper.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2016 @ 13:13:

Echt uitkijken.ik heb mijn exen nooit op gedachten kunnen betrappen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2016 @ 13:14:

[...]

Mijn pb staat open.

Ook voor evt sneren die ik ga missen want moet naar de kapper.meid, laat iets lekker GEKS maken!!!!!!

[...]

Ik heb een prachtige sneer te pakken van Tampontouwtje, ook al zo'n aardig type.Nou zeg ik lees hem net.
quote:_Inkie_ schreef op 19 december 2016 @ 13:16:

[...]

Nou zeg ik lees hem net.En het staat er nog steeds dan is de mod van dienst wel opeens haar gummetje kwijt.
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 13:15:

[...]

meid, laat iets lekker GEKS maken!!!!!!Kort en pittig!
quote:Pinda-Kaas schreef op 19 december 2016 @ 13:20:

[...]

Kort en pittig!En rood!
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2016 @ 12:12:

Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Ik kon het niet laten. Zullen de hormonen wel zijn.
quote:yasmijn schreef op 19 december 2016 @ 13:20:

[...]

En rood!Wat is er mis met rood?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2016 @ 13:14:

[...]

Mijn pb staat open.

Ook voor evt sneren die ik ga missen want moet naar de kapper.

Ja, daar heb ik net een bericht heen gestuurd naar die open postdoos van jou.

Misschien kun je er eens in kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven