Gezondheid alle pijlers

Shampoo

19-12-2016 22:40 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke gebruiken jullie? IK gebruik nu afwisselend neutral en de groene Guhl volumeshampoo maar daar zit natuurlijk wel allemaal zooi in (in de Guhl dan)

Ik heb er nu 1 van Utrekram besteld.

Voor normaal haar.
ik ook urtekram! lavendel.

Moest even wennen, maar nu erg blij mee. Veel meer krullen
Ik gebruik die van The Body Shop, ook zonder parabenen enzo. Werkt prima voor mijn dikke, lange haar en ik hoef het maar eens per 3 dagen (ofzo) te wassen.
Is Utrekram een aanrader en waarom? Heb nu John Frida, maar gebruik soms ook van Lush. Heb met die van JF het idee dat haar zwaarder is en snel vet wordt. Ik moet mijn haar echt om de dag wassen en heb erg veel last van klitten. Kan niet zomaar elke shampoo gebruiken.
Ik gebruik lush, iets met honing. Beter voor mn haar want de andere shampoos lijken mn haar niet schoon te maken, heel apart.

Ook fan v vichy ivm eczeem op hoofdhuid
Ik heb Sebastian Trillance.

Supershampoo!
Gewoon die van Cien. Ruikt naar perzik, echt superlekker!
Ik gebruik helemaal geen shampoo. Alleen natuurlijke producten zoals ongefilterde appelazijn en ghassoul klei.

Ook veel beter voor mijn hoofdhuid en kroeshaar dan al die chemische rommel.
De roze van lush. Rose nogwat
Ik gebruik Andrelon krul shampoo en conditioner heb vaak spul geprobeerd voor langere tijd zonder troep er in van de tuinen en zo, maar ik houd niet zo van ruw droog stro op mijn hoofd.
Voor mijn haar Schwarzkopf anti klit.

Al veel geprobeert maar, vind deze superfijn.

En voor lichaam verschillend vaak palmolive de paarse en roze variant.
•°: Don't be the same, be better!
Ik krijg idd ook ruw en droog stro-haar van shampoo van de Tuinen, ook de betere merken zoals dr organic en himalaya. nu gebruik ik loving blends van garnier en dat werkt al veel beter, en ook zonder parabenen.
Don't cry, buy a bag and move on.
Heb Bee natural van de Traay. Is wat duurder in aanschaf dan van de drogist maar omdat je er veel minder van nodig hebt doe je er ook redelijk lang mee.

Vanwege een jeukerig hoofdhuid gebruik ik soms ook tea tree shampoo.
quote:Toverspiegel schreef op 19 december 2016 @ 22:45:

ik ook urtekram! lavendel.

Moest even wennen, maar nu erg blij mee. Veel meer krullenga vanavond de urtekram uitproberen!
Ik gebruik die gouden variant van Gliss Kur.

Super fijn.
quote:daenerys79 schreef op 20 december 2016 @ 06:42:

Ik krijg idd ook ruw en droog stro-haar van shampoo van de Tuinen, ook de betere merken zoals dr organic en himalaya. nu gebruik ik loving blends van garnier en dat werkt al veel beter, en ook zonder parabenen.+1. De rode shampoofles van Garnier (voor geverfd haar) is mijn favoriet. Ik heb ook shampoo van Palmolive (roze fles) en daar wissel ik af en toe mee af.
Ik gebruik Himalaya proteïne shampoo van de tuinen. Mijn haar heeft echt een paar jaar moeten wennen aan shampoo zonder SLS. Ik heb er wel 10 geprobeerd en mijn haar bleef steeds vet na het wassen bij andere shampoos dan deze. Nu kan ik gerust alle shampoos zonder SLS gebruiken en word mijn haar gewoon schoon. Maar het heeft een tijdje geduurd.

Maar ik mis normale shampoo's wel hoor, vooral dure volume shampoo's waar mijn haar prachtig van ging glanzen. Dat effect heb ik nog niet gevonden.
van de Urtekram wordt m'n haar wel een beetje slap! Ik was de guhl volumeshampoo gewend, dus dit is wel even wennen nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven