Shampoo
maandag 19 december 2016 om 22:52
dinsdag 20 december 2016 om 06:42
woensdag 21 december 2016 om 10:21
quote:daenerys79 schreef op 20 december 2016 @ 06:42:
Ik krijg idd ook ruw en droog stro-haar van shampoo van de Tuinen, ook de betere merken zoals dr organic en himalaya. nu gebruik ik loving blends van garnier en dat werkt al veel beter, en ook zonder parabenen.+1. De rode shampoofles van Garnier (voor geverfd haar) is mijn favoriet. Ik heb ook shampoo van Palmolive (roze fles) en daar wissel ik af en toe mee af.
Ik krijg idd ook ruw en droog stro-haar van shampoo van de Tuinen, ook de betere merken zoals dr organic en himalaya. nu gebruik ik loving blends van garnier en dat werkt al veel beter, en ook zonder parabenen.+1. De rode shampoofles van Garnier (voor geverfd haar) is mijn favoriet. Ik heb ook shampoo van Palmolive (roze fles) en daar wissel ik af en toe mee af.
woensdag 21 december 2016 om 10:59
Ik gebruik Himalaya proteïne shampoo van de tuinen. Mijn haar heeft echt een paar jaar moeten wennen aan shampoo zonder SLS. Ik heb er wel 10 geprobeerd en mijn haar bleef steeds vet na het wassen bij andere shampoos dan deze. Nu kan ik gerust alle shampoos zonder SLS gebruiken en word mijn haar gewoon schoon. Maar het heeft een tijdje geduurd.
Maar ik mis normale shampoo's wel hoor, vooral dure volume shampoo's waar mijn haar prachtig van ging glanzen. Dat effect heb ik nog niet gevonden.
Maar ik mis normale shampoo's wel hoor, vooral dure volume shampoo's waar mijn haar prachtig van ging glanzen. Dat effect heb ik nog niet gevonden.