Vriendinnen in Houten gezocht

06-01-2009 16:44 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrolijke spontane meid van 27 jaar en woon sinds augustus samen met mijn vriend in Houten zuid. Ik zou het heel fijn vinden om wat leuke meiden hier te leren kennen zodat je 'zomaar' eens een keertje op de thee kunt, samen kunt eten etc.

Ik houd van lekker eten/koken, verre reizen maken en lezen. Daarnaast loop ik graag hard en dans ik salsa sinds kort met mijn vriend. Spreekt dit je aan, email me dan ajb.
Hoi Suzanne, je hebt ook de Avans Hogeschool gezeten zie ik? En je hebt een nieuwe vloer! Weet je zeker dat je met naam en toenaam hier wilt staan?
Hey!

Toevallig voor de eerste keer op de site van viva gisteren en toen dit berichtje achter gelaten dus weet niet hoe je dan weet dat ik een nieuwe vloer heb?

Gr. Suzanne
Sorry voor mijn cryptische berichtje, maar je staat hier met voor- en achternaam en ik vroeg me af of je wel doorhebt hoeveel je dan van jezelf blootgeeft op het internet. Dat van die vloer koste me namelijk minder dan een minuut om 'achter te komen' :-)

Succes met leuke contacten opdoen hier!
Sorry dat ik me er ook tegenaan bemoei, maar serieus Suzanne, je moet nooit je echte naam gebruiken op internet! Ik weet niet of je jezelf ooit gegoogled hebt (zo nee, doe dat maar eens). Wil je echt dat je post op het gezondsheidsforum het eerste is dat potentiele werkgevers van je zien? Internet heeft een zo goed als eeuwigdurend geheugen en je escapades met condooms kunnen je dus de rest van je leven achtervolgen.

Tip: laat deze oproep verwijderen. Viva is daar, in tegenstelling tot sommige andere sites, gelukkig nogal makkelijk in, en plaats een nieuwe oproep onder een schuilnaam. En gebruik nooit, maar dan ook nooit, meer je echte naam op internet!
Meiden thanks voor het advies en ik zoek me rot maar kan mijn username nergens wijzigen en bericht kan ik alleen wijzigen en niet verwijderen??? Tips?
Hey Suzanne..

Sorry maar ik weet ook niet hoe je het aan moet passen..

wel ben ik in voor leuke dingen doen! Gezellig...

Ik ben Janine (fakenaam ) en woon samen met mijn vriend in Culemborg.. Ben 29, werk in Utrecht bij een reclamebureau.

maar hoe stuur ik jou een persoonlijk mailtje dan??

gr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven