Hippe, leuke mama's gezocht eind 20/ midden 30?

08-01-2009 12:09 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hip

Mode

Kind(eren)

Vrouw zijn naast het moederschap EN je kennisenkring uit willen breiden met (nog) meer moeders.

Om gezellig ervaringen mee te delen. Stoom uit te blazen waar nodig . Humor, maar natuurlijk gezelligheid.

Lijkt me leuk als er een leuk stel uit komt!

Ik heb in reallife lieve vriendinnen om mij heen. Een heel klein deel is ook moeder. Het overige deel is nog lang niet toe aan het moederen..dit is toch een beetje een kloof. Mis het delen en het begrip. Vandaar dit contactje!

Groetjes!
Even aangeven waar je woont lijkt me handig!
en wat versta je onder mode en hip? is ook weer voor iedereen verschillend :D ik vind mijzelf best hip, en ik hou ook van shoppen en leuke kleding maar dan wel in een heel bepaalde stijl.....

Heb je misschien hyves?is altijd een leuke manier om bij elkaar te spieken en elkaars interresses te bestuderen .......
Toelichting :

Hip, volgens mijn man en kinderloze vriendinnen ben ik een hippe moeder. Laat mijn uiterlijk niet verslonzen ondanks mijn kind. Soms trend gevoellig, maar trek ook mijn eigen plan.

Ook mijn figuur wil ik op pijl houden ondanks een zwangerschap en een kind..zodat ik me in kleding kan hijsen waar ik me goed in voel. Soms is dat een skinny jeans, the litle black dress, spijkerbroek, lekker jurkje en zomers in mijn bikini! Vind het leuk om de mode te volgen , maar geef er mijn eigen draai aan! Orgineel zijn vind ik ook heel leuk!

Ben jij NIET een moeder die zich in tuttenkleding stopt na de kinderen, niet meer uit zijn dak kan gaan zonder de kids, alleen nog maar over de kids kan praten, die zwangerschapskilo's verdubbeld heeft en er nog mee zuilt ;-(

Dan hebben we al een paar raakvlakken :-)

Verder liggen mijn intresses bij:

Concerten

Wijn ( behalve als ik zwanger ben)

Anouk

Kleding

Kunst

Lezen

Mijn man ( en wat daar in de avonden bij komt kijken) :-D

Kletsen

en op zijn tijd op t Viva forum rond kijken ( als mijn peutertje slaapt)

Ben 1 van de weinige zonder een hyvessite :-).Kom uit de provincie Z-Holland. Het maakt mij niks uit waar de rest vandaan komt hoor!
quote:Vina2009 schreef op 08 januari 2009 @ 14:06:

Toelichting :

Hip, volgens mijn man en kinderloze vriendinnen ben ik een hippe moeder. Laat mijn uiterlijk niet verslonzen ondanks mijn kind. Soms trend gevoellig, maar trek ook mijn eigen plan.

Ook mijn figuur wil ik op pijl houden ondanks een zwangerschap en een kind..zodat ik me in kleding kan hijsen waar ik me goed in voel. Soms is dat een skinny jeans, the litle black dress, spijkerbroek, lekker jurkje en zomers in mijn bikini! Vind het leuk om de mode te volgen , maar geef er mijn eigen draai aan! Orgineel zijn vind ik ook heel leuk!

Ben jij NIET een moeder die zich in tuttenkleding stopt na de kinderen, niet meer uit zijn dak kan gaan zonder de kids, alleen nog maar over de kids kan praten, die zwangerschapskilo's verdubbeld heeft en er nog mee zuilt ;-(

Dan hebben we al een paar raakvlakken :-)

Verder liggen mijn intresses bij:

Concerten

Wijn ( behalve als ik zwanger ben)

Anouk

Kleding

Kunst

Lezen

Mijn man ( en wat daar in de avonden bij komt kijken) :-D

Kletsen

en op zijn tijd op t Viva forum rond kijken ( als mijn peutertje slaapt)

Ben 1 van de weinige zonder een hyvessite :-).Kom uit de provincie Z-Holland. Het maakt mij niks uit waar de rest vandaan komt hoor!Je bedoeld met hip dus eigenlijke gewoon oppervlakkig? Sorry hoor, wat iemand draagt en of iemand zijn zwangerschapskilo's niet kwijt kan raken vind ik nou niet echt essentieel in een vriendschap.
Maar wel succes met je oproep gewenst!
denk dat de TO meer bedoelt iemand die ná de zwangerschap ook gewoon nog steeds goed voor haar uiterlijk zorgt, en niet zo iets heeft van boeie: ik ben nu mama dus hoe ik er uitzie doet er niet zo meer toe. Iemand die met de krulspelden in en joggingbroek aan kids van school gaat halen....

vind dat niet oppervlakkig,dat geeft aan dat mensen nog zelfwaarde hebben en er nog steeds leuk uit willen blijven zien, of dit belangrijk is voor vriendschap is punt 2, maar ik vind dat sowieso belangrijk in mensen...

anyhoe...
quote:starbelly schreef op 08 januari 2009 @ 15:34:

denk dat de TO meer bedoelt iemand die ná de zwangerschap ook gewoon nog steeds goed voor haar uiterlijk zorgt, en niet zo iets heeft van boeie: ik ben nu mama dus hoe ik er uitzie doet er niet zo meer toe. Iemand die met de krulspelden in en joggingbroek aan kids van school gaat halen....

vind dat niet oppervlakkig,dat geeft aan dat mensen nog zelfwaarde hebben en er nog steeds leuk uit willen blijven zien, of dit belangrijk is voor vriendschap is punt 2, maar ik vind dat sowieso belangrijk in mensen...

anyhoe...

Eigenwaarde is wel belangrijk bij mensen. Maar sommigen boeit het gewoon niet of je nou een joggingbroek aandoet of het nieuwste jurkje van de Mexx. Die ontlenen hun eigenwaarde aan andere zaken.Tenzij je samen wil shoppen vind ik het irrelevant. Je gaat een vriendschap aan omdat de persoon je aanspreekt en ik vind het oppervlakkig personen op het uiterlijk en hun kleding te beoordelen. Vond ik ook al op de middelbare school trouwens.

Ik denk dat TO (althans dat hoop ik voor haar) eerder bedoelt te zeggen dat ze op zoek is naar iemand die naast moeder ook gewoon zichzelf is, als persoon en karakter, en wiens hele leven niet alleen maar om het moederschap draait.
Quote:

Starbelly begrijpt me

En zwieber wordt een beetje moe van steeds moeten verdedigen hier op het forum!

Ik ben zeker niet opervlakkig. Mijn vriendinnen moeten en hoeven echt niet een bepaalde kleding maat te hebben. Of bepaalde kleding te dragen....( de middelbare school ligt immers way back toen we allemaal het zelfde truitje aan wilden haha)

Het gaat mij er gewoon om heb je voor je zwangerschap maat 36 probeer dit dan zo te houden zorg goed voor jezelf, houd van jezelf geniet van het leven. Niet van ik heb kinderen dus ik meet mezelf wel maat 42 aan. ( die heb je!!)

En als je voor je zwangerschap maat 42 hebt gaat het zelfde verhaal op laat het niet afglijden! Moeders moeten juist goed en gezellig voor de dag komen...vind ik!
quote:Vina2009 schreef op 08 januari 2009 @ 20:02:

Quote:

Starbelly begrijpt me

En zwieber wordt een beetje moe van steeds moeten verdedigen hier op het forum!

Ik ben zeker niet opervlakkig. Mijn vriendinnen moeten en hoeven echt niet een bepaalde kleding maat te hebben. Of bepaalde kleding te dragen....( de middelbare school ligt immers way back toen we allemaal het zelfde truitje aan wilden haha)

Het gaat mij er gewoon om heb je voor je zwangerschap maat 36 probeer dit dan zo te houden zorg goed voor jezelf, houd van jezelf geniet van het leven. Niet van ik heb kinderen dus ik meet mezelf wel maat 42 aan. ( die heb je!!)

En als je voor je zwangerschap maat 42 hebt gaat het zelfde verhaal op laat het niet afglijden! Moeders moeten juist goed en gezellig voor de dag komen...vind ik! Ik ken je helemaal niet, ik weet ook niets van jouw forumhistorie waar je naar verwijst. Ik wijs je er alleen op hoe het op mij overkomt. Ik denk ook dat je het goed bedoeld maar het kan ook verkeerd overkomen. Dat zég ik toch ook later. Nog los van het feit dat je voorbij lijkt te gaan aan zaken als dat het niet voor iedereen weggelegd is om weer in een keer alle zwangerschapskilo's kwijt te zijn. Als je zegt, ik zoek vriendinnen die ook van zichzelf houden ná de zwangerschap, klinkt het al veeeeeeeeeel vriendelijker dan dat je met maten en kleding komt aanzetten. Het is hoe je het pakketje presenteert. Ik twijfel niet aan de inhoud van je boodschap.
Overigens shop ik graag bij de Mexx hoor!

(Ik heb net enorm de slappe lach gehad. Man, wat voelt dat lekker! Kon het wel even gebruiken na net een enorm verdrietig topic te hebben gelezen.)

Succes met de contacten, enneh, een lokatie is inderdaad misschien wel handig. Knuf!
Moet zeggen dat ik de hoop heb opgegeven...en gewoon geniet van mijn mede moeder vriendinnen in real life! Gaat toch wat makkelijker...als het verdedigen hier

( vandaar dat mexx niet echt mijn ding is) Sorry maar ik wordt er een beetje...ontdeugend/koppig van zwieber

Als er toch nog leuke moeders zijn die zich vervelen....
quote:Vina2009 schreef op 08 januari 2009 @ 20:56:

Moet zeggen dat ik de hoop heb opgegeven...en gewoon geniet van mijn mede moeder vriendinnen in real life! Gaat toch wat makkelijker...als het verdedigen hier

( vandaar dat mexx niet echt mijn ding is) Sorry maar ik wordt er een beetje...ontdeugend/koppig van zwieber

Als er toch nog leuke moeders zijn die zich vervelen....Als jij goed advies niet kan onderscheiden van een aanval dan is het je inderdaad niet lang beschoren op het forum hier. Maar veel plezier met je zoektocht naar de skinny en black dress dragende slanke moeder zonder inhoud.
Zwieber...ik kan zeker wel tegen kritiek of hoe jij het noemt advies .

Ik snap gewoon niet waarom je die graag wilt delen..als bovenstaande je niet aanspreekt...doe je ding op t forum en laat een ander in haar/zijn waarde! Is toch niet moeilijk!

Halen en trekken schieten we beiden geen ene moer mee op toch
Waarom ik mijn advies wilde delen? Omdat ik het jammer vind dat je een oproep plaatst die verkeerd over kan komen terwijl de inhoud helemaal niet kwaad bedoeld is. Ik wilde je er op wijzen dat mensen die zo op kunnen vatten, mede omdat ik het je gun dat je oproep succesvol is en je die vriendschap die je zoekt vind. Ik zie niet wat daar verkeerd aan is.

Als je denkt dat mijn commentaar je oproep schaadt, wil ik het best wel voor je weghalen hoor. Het was werkelijk goed bedoeld. En ja, advies en tips, daar is een forum voor natuurlijk.
bedankt zwieber voor je goedbedoelde advies!

Kijk maar of je je tekst weg wilt halen ( staat wel wat leuker , maar maakt mij niets uit)

Groetjes
Dan laat ik het staan. (anders moet je misschien met iemand anders de hele discussie opnieuw doen, lijkt me niet zinnig)

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven