Gezondheid alle pijlers

Ziek (overgeven) :-(

25-12-2016 07:17 27 berichten
Vannacht werd ik wakker omdat ik misselijk was. Elke paar uur breekt het zweet me uit en moet ik braken. Inmiddels komt er alleen nog maar slijm en gal uit en ik voel me vreselijk.

Iemand goede tips?
Ach wat shit! Mij is verteld dat gember helpt tegen misselijkheid. Maar jij bent zo te lezen ziek, dan zal gember niet de oplossing zijn, dus pcm nemen en je bed in duiken.

Laat je maar lekker verwennen door je lover.

Wat rot zo met kerst. Beterschap
Klinkt ook een beetje als voedselvergiftiging.
Alle reacties Link kopieren
Lepel pure honing kan helpen de misselijkheis te laten zakken.

Klinkt gek, maar schijnt echt te werken!

Beterschap, hopelijk voel je je straks na een paar uur verder slapen een stuk beter.
In bed liggen met een emmer naast je hoofd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heerst heel erg nu.1 voordeel hier was iedereen er met 1 dag af.Cola helpt om te stoppen met overgeven..

Beterschap
Tijdens de zwangerschap dronk ik thee van verse gember. Dat hielp inderdaad wel (wat). Ik

Blijf altijd lauw water drinken. Anders moet je overgeven terwijl je niks meer hebt en dat vind ik zon vervelend gevoel.

Sterkte in ieder geval! Je had kerst vast anders voorgesteld.
Ik heb het ook 1,5 dag gehad. En een halve dag diarree.

En daarna nog een paar dagen moe en slap omdat ik niks had gegeten.

Sterkte, niet leuk maar het gaat (snel) weer over.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Niet forummen.
quote:pamelacourson schreef op 25 december 2016 @ 08:05:

Niet forummen.Want dan gaat het meteen over..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Meestal gaat het gelukkig vrij snel over.

Ik geef altijd mijn maag een paar uur rust, en eet of drink dan helemaal niets tot het overgeven is gestopt. Dan begin ik langzaam met een paar slokjes water en dan daarna opbouwen.
Dat is een ongelukkig moment! Zoiets moet je lichaam zelf overwinnen denk ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Uitzingen. Als het lukt cola en als je wat minder misselijk bent chips. Suiker, zout en vocht.
Earl grey thee! Beterschap!
Het heerst, Norovirus. Weinig dat je kan doen. Ik heb het ook gehad, is echt uitzitten. Ik begon op een gegeven moment weer met yoghurt en crackers.
quote:Maloeke schreef op 25 december 2016 @ 07:44:

Heerst heel erg nu.1 voordeel hier was iedereen er met 1 dag af.Cola helpt om te stoppen met overgeven..

Beterschap

Kleine slokjes cola waar de prik van af is!

Sterkte
Uitzieken.... Heel veel beterschap gewenst!
Aquarius lemon drinken. Beterschap!
dank allemaal! Kort bericht want nog steeds beroerd
Niks drinken wat niet op lichaamstemperatuur is, zo vies als het er weer koud uitkomt.

Op een dropje zuigen helpt hier nog wel eens.
Heb het ook net gehad, bij mij heerst op het werk een norovirus. Ben nog in de opknapfase. Ik kon nog geen slok water binnen houden de eerste dag. Heb wel geprobeerd wat slokjes ORS te nemen,voor de nodige natrium en glucose. Afwachten en uitzieken. Bij mij werd het na 1 nacht en 1 dag langzaam beter..succes!
Klinkt niet als noro. Dan poep je nml gelijktijdig in je broek als je aan het overgeven bent. Waarschijnlijk iets verkeert gegeten. Als het uit je systeen is ga je weer opknappen. Zorg dat je toch kleine beetjes blijft drinken. Eten us nu niet zo belangrijk. Cola helpt goed tegen misselijkheid. En anders aquarius de blauwe variant.
quote:regenhaag schreef op 25 december 2016 @ 13:21:

Klinkt niet als noro. Dan poep je nml gelijktijdig in je broek als je aan het overgeven bent. Waarschijnlijk iets verkeert gegeten. Als het uit je systeen is ga je weer opknappen. Zorg dat je toch kleine beetjes blijft drinken. Eten us nu niet zo belangrijk. Cola helpt goed tegen misselijkheid. En anders aquarius de blauwe variant.Hoeft niet hoor.
Ik heb flinke koorts, dus het is niet alleen iets verkeerds gegeten. Gelukkig is het spugen gestopt, al voel ik me bij vlagen nog misselijk. Rare kerst zo. Dank voor alle lieve reacties!
quote:regenhaag schreef op 25 december 2016 @ 13:21:

Klinkt niet als noro. Dan poep je nml gelijktijdig in je broek als je aan het overgeven bent. Waarschijnlijk iets verkeert gegeten. Als het uit je systeen is ga je weer opknappen. Zorg dat je toch kleine beetjes blijft drinken. Eten us nu niet zo belangrijk. Cola helpt goed tegen misselijkheid. En anders aquarius de blauwe variant.

Welnee, klopt niets van wat je zegt. Noro kun je hebben zonder er iets van te merken, maar je kunt er ook doodziek van worden, en van alles ertussenin.

En van 'iets verkeerds eten' kun je een zware voedselvergiftiging krijgen... dat is niet minder erg dan het norovirus, integendeel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven