# ~~~ B a r T o o M u c h 1 7 2 ~~~ #
donderdag 8 januari 2009 om 23:15
Goed en druk.
Veel gewerkt deze week, huishouden met achterstallig onderhoud, lastig verkeer, denken nog steeds dat het echt heul erg glad is op gestrooide wegen. MAAR DAT IS HELEMAAL GEEN SNEEUW! DAT IS ZOUHOUT!
Vergadering gehad gisteravond, was lekker positief allemaal, dus dat geeft een goed gevoel.
Collega van de catering(ander werk, via Randstad ) vroeg of ik maandag ga solliciteren in Hengelo, bij de Pabo. Weet het nog niet, moet misschien dan mijn vaste job eraan geven en ga dan waarschijnlijk minder verdienen. Eerst maar eens kijken wat ze te zeggen hebben en dan zien we wel weer verder.
En hoe is het met jou? Nog op zoek naar werk?
Met de kindertjes alles ok? En met manlief ook?
Veel gewerkt deze week, huishouden met achterstallig onderhoud, lastig verkeer, denken nog steeds dat het echt heul erg glad is op gestrooide wegen. MAAR DAT IS HELEMAAL GEEN SNEEUW! DAT IS ZOUHOUT!
Vergadering gehad gisteravond, was lekker positief allemaal, dus dat geeft een goed gevoel.
Collega van de catering(ander werk, via Randstad ) vroeg of ik maandag ga solliciteren in Hengelo, bij de Pabo. Weet het nog niet, moet misschien dan mijn vaste job eraan geven en ga dan waarschijnlijk minder verdienen. Eerst maar eens kijken wat ze te zeggen hebben en dan zien we wel weer verder.
En hoe is het met jou? Nog op zoek naar werk?
Met de kindertjes alles ok? En met manlief ook?
donderdag 8 januari 2009 om 23:26
Ik ben even niet meer op zoek omdat ik het heel druk heb met de oudste. Hij zit weer in de medische molen, zowel hier bij de geestelijke gezondheidszorg, als bij de epilepsiekliniek. Allemaal onderzoeken & hopenlijk toch weer behandeling. Morgen voor de tweede keer deze week naar de neuropsych. Daarnaast nog steeds druk met het vinden van een school en het verzanden in de papiermassa die ze over je heenstorten als je een (nieuwe) rugzak en wat andere regelingen nodig gaat hebben.

vrijdag 9 januari 2009 om 00:07
Ff nog een mooi liedje!
The Trees That Whisper
I was wrong to believe I had a heart
You tell me over spirits
I bow my head in a way I think looks true
Say I don’t want to hear it, baby
Not now
I’ll take the blame and bury it deep inside my chest
For future tearful reference
I wanted out, I had to leave you and myself
Consider me an accident
There were trees that whispered in the sun when I came on down the highway
And the trees, they whispered in the sun in the golden light of noonday
Is what I will say
When you were cold, I was colder than you were
Don’t know how I could forsake you
When you fell apart is when I stood with swollen hands
But I didn’t mean to break you
Is what I will say
Come on out, come on out, wherever you are
This house needs to be a home
Me and my demons live here all alone
And the trees that whispered in the sun when I came on down the highway
And the trees whispered in the sun in the golden light of noonday
I was wrong to believe we stood a chance
Is what I will say
The Trees That Whisper
I was wrong to believe I had a heart
You tell me over spirits
I bow my head in a way I think looks true
Say I don’t want to hear it, baby
Not now
I’ll take the blame and bury it deep inside my chest
For future tearful reference
I wanted out, I had to leave you and myself
Consider me an accident
Is what I will say
When you were cold, I was colder than you were
Don’t know how I could forsake you
When you fell apart is when I stood with swollen hands
But I didn’t mean to break you
Is what I will say
This house needs to be a home
Me and my demons live here all alone
And the trees that whispered in the sun when I came on down the highway
And the trees whispered in the sun in the golden light of noonday
I was wrong to believe we stood a chance
Is what I will say

vrijdag 9 januari 2009 om 09:28
Soms, zo heel soms heb ik zo de balen van dit forum. Niet van de Bar, begrijp me goed.
Maar dan reageer ik wel eens in een persoonlijk topic van iemand, met goede bedoelingen, oprecht enzoot...... en vervolgens wordt daar dan niet op gereageerd en dat voelt zo genegeerd. Is dat overdreven? Stom?
Nâh ja, laat ook maar.
Doe maar koffie!
Maar dan reageer ik wel eens in een persoonlijk topic van iemand, met goede bedoelingen, oprecht enzoot...... en vervolgens wordt daar dan niet op gereageerd en dat voelt zo genegeerd. Is dat overdreven? Stom?
Nâh ja, laat ook maar.
Doe maar koffie!
vrijdag 9 januari 2009 om 10:07
Yette, da's nie leuk nie voor oudste
Hela, da's niet overdreven stom, mss doen ze aan selectief lezen.
tis hier weer zooooooo mooi buiten, alles zit onder een wit laagje de bomen enzo.
En heel raar, heel plaatselijk is alles wit en kijk je de andere kant op is het gewoon nog groen.
Wacht op de meneer voor de ketel, zou na 9 uur komen....ruim begrip.......koffie maar dan.
Hela, da's niet overdreven stom, mss doen ze aan selectief lezen.
tis hier weer zooooooo mooi buiten, alles zit onder een wit laagje de bomen enzo.
En heel raar, heel plaatselijk is alles wit en kijk je de andere kant op is het gewoon nog groen.
Wacht op de meneer voor de ketel, zou na 9 uur komen....ruim begrip.......koffie maar dan.

vrijdag 9 januari 2009 om 11:31
Nou gelukkig wel verwarming, moet er niet aan denken dat die het niet zou doen, koooooud.
Ketel doet soms raar, maakt raar geluid en als je vlak na elkaar gaat douchen moet je de kraan steeds heter zetten om een beetje temperatuur te hebben.
Niet lekker douchen dan.
Ja mooi he buiten, nu schijnt hier de zon ook nog
Ketel doet soms raar, maakt raar geluid en als je vlak na elkaar gaat douchen moet je de kraan steeds heter zetten om een beetje temperatuur te hebben.
Niet lekker douchen dan.
Ja mooi he buiten, nu schijnt hier de zon ook nog
vrijdag 9 januari 2009 om 15:42
vrijdag 9 januari 2009 om 18:08
Joopp, jij doet toch altijd gek?
GOedenavond ladies.
Jongste had vandaag bellenblaas gekregen. Moest dus gelijk gebruikt worden. Brrrrrrrrrrrrrrr, vinnut meer een kadootje voor de zomer. Maarrrrrrrrrrr............... wij hebben bellen zien bevriezen, dat was dan wel weer errug leuk. Hangt er nog steeds eentje in de struiken.
Ik heb al een hele week 5e-dag-van-de-menstruatie-hoofdpijn. Mss moet ik het hernoemen.
GOedenavond ladies.
Jongste had vandaag bellenblaas gekregen. Moest dus gelijk gebruikt worden. Brrrrrrrrrrrrrrr, vinnut meer een kadootje voor de zomer. Maarrrrrrrrrrr............... wij hebben bellen zien bevriezen, dat was dan wel weer errug leuk. Hangt er nog steeds eentje in de struiken.
Ik heb al een hele week 5e-dag-van-de-menstruatie-hoofdpijn. Mss moet ik het hernoemen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 9 januari 2009 om 18:42
vrijdag 9 januari 2009 om 19:04
vrijdag 9 januari 2009 om 20:31