# ~~~ B a r T o o M u c h 1 7 2 ~~~ #

22-12-2008 22:37 702 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom allen!

We hebben hier geen drempel, alleen een matje.

Ah, das verstandig Joopp. Niet te fanatiek.

Ik ga zo de kinderen es even onder de douche door jagen. Ze stinken. En daarna me geestelijk voorbereiden op de nieuwe week. Hoop dat ik in de loop van de week weer kan scooteren, dat zou fijn zijn.

Ff snel koffie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hoi

Even een moment rust.

Ik drink water vandaag. Die wijn van gisteren viel niet helemaal lekker.
Naaf!

Jooppie, ik kantel er ook 1 weg voordat ik ga maffen.

Yette, water zuivert lichaam en geest!

Solomio, nog een paardagen dooi en jij kunt lekker scooteren!
Ja zoiets dacht ik ook, wat zuivering kan ik wel gebruiken

Hoest?
Goed. Ga zo de luikjes dicht doen, beetje weinig slaap gehad vannacht en morgen drukke dag voor de boeg. Dubbele dienst en nog achterstallig onderhoud thuis, dussssss. Ach, je kent dat wel, denk ik.
Dubbele dienst ken ik niet, maar achterstallig onderhoud en slaapgebrek wel.

Slaap lekker
Dubbele dienst houdt in: 's morgens ergens werken en dan 's avonds ergens werken en dan zo'n 12 uurtjes wegtikken. Soms 16.

Moet je niet te vaak doen, wordt je ook niet beter van!

Hoe heb jij het gehad gisteren? Beetje te veel gehad of viel het echt vreselijk verkeerd?
De wijn was niet goed denk ik, hij smaakte al anders dan gewoon, maar ik dacht dat dat kwam omdat hij 2 jaar jonger was. Ik werd er in elk geval helemaal niet lekker van, moest overgeven en ben hondsberoerd in bed gedoken. Vandaag was mijn maag nog steeds overstuur. Gelukkig had ik geen kater. Dat dan weer niet.

Ik duik mijn bed in
Tsjonge, da's druk Bloe! Slopend lijkt me.
Koffie!

Ik heb de hele ochtend lopen tutten. Ga vanavond na lang twijfelen een eerste stap tot klokkenluiden zetten en heb er nu al een knoop van in mijn maag. Was het maar vroegah, toen ik me nog niet door alle mogelijke gevolgen van mijn daden liet beïnvloedden en me gewoon schaamteloos overal opstortte.

pfff
Hoi

Welke klok gaat het worden, Yette?

Ik geloof dat het dooit, de bomen zijn groen!
Laat ik dat maar niet hier zeggen
Goedemorgen.

Yet, je maakt me reuze nieuwsgierig.

Heb net mijn scooter uit de schuur gehaald en even geprobeerd of ie

a. start (ja, na 3 pogingen)

b. een werkende gashendel had (ook ja)

Dus wrsch kan ik straks op de scooter mijn oudste halen. Das al fijn, maar als het nou vannacht niet vriest kan ik morgenochtend ook op de scooter, das nog fijnerder.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Middag!

Lekker gewerkt vanmorgen, alleen zitten er 2 in de lappenmand op mijn werkadres. De 1 met een gebroken pink, de ander, mijn bazin, met een gebroken pols. Heb ietsje langer doorgewerkt, omdat bazin niet kan stofzuigen nu. Kreeg dus ietsje meer uitbetaald omdat ik wat langer was gebleven. Zeg dank je wel tegen haar, maar vond het niet meer dan normaal dat ik het stofzuigen van haar overnam. Zij zijn altij goed voor mij, dus dat is toch het minste wat ik kon doen voor haar, toch?

Yette, weet iet wat er aan de hand is, maar succes met de het luiden van de klok. Pas alleen op dat je de klepel niet in je nek krijgt!

Solomio, hoop dat je morgen ook kunt brommen! Denk het wel, het dooit als een gek, en de temperaturen schijnen komende nacht niet te zakken.

Heb ook gesolliciteerd, maar moet dat via de mail doen. Ben ik dààr nou helemaal voor naar H. heen gereden?
Niks geen klepel in mijn nek, I'm still standing

Maar tjonge, wat lucht dat op.

Mir, je mag het best weten hoor, maar niet hier.

Bierrr!
Goed zo Yet, sommige klokken moet je gewoon luiden!

Zo laatste borrel en dan gauw douchen en slapen....
Hoi Hoest?
Blergh drukt het wel goed uit momenteel. Zit lekker in mijn vel mentaal gezien, maar fysiek is het gewoon ronduit blergh

Hoe;st met jou al weer opgeknapt van de slechte wijn?
Balen zeg! Heb je inmiddels wel weer medicatie?

Ja het gaat weer prima, maar mijn maag is flink van slag geweest door die paar glaasjes. Jammer hoor, was mijn favoriete wijn, durf het nu niet goed meer te kopen.
Mogge.

Koffie, ben nog een beetje duf. Werd wakker gebeld net.

En het was vannacht laat. Niet echt lekker gewerkt, maar dat mag de pret niet drukken. Moest er toch uit.
Hoi

vandaag een heel goed gesprek op een middelbare school gehad Ze denken dat ze zoon wel kunnen hebben, mits er niet ineens heel veel rugzakleerlingen aangemeld worden. Maar hij staat bovenaan de lijst. Duimduimduim
Duim gezellig met je mee!

Wat fijn voor je Yette! En voor zoon uiteraard!
Ik kom ook ff duimen voor zoon Yette!!
Sorry, hele late reactie.

Maar een geweldige deurmat ( maar dat wisten jullie al, anderhalve pagina over geluld )

Hij is echt goed!
Kewl Yet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven