En wat eten we vandaag?
donderdag 8 januari 2009 om 12:41
quote:yathibiyya schreef op 07 januari 2009 @ 22:19:
[...]
Klinkt heerlijk! Zou ik het recept mogen?
Vandaag rijst, spinazie en een worst..
recept heb ik niet echt.ik doe meestal maar gewoon iets.
zoals 2flinke uien bakken met wat kerriepoeder en nog wat andere kruiden die je lekker vindt,gehaktdr bij rul bakken.aardappel schillen en in dunne plakjes snijden,wittekool klein snijden (keukenmachine|) dan laagje aardappel inde schaal,laagje wittekool,laagje gehaktuitjesmengsel morzzarella er op. als je veel hebt nog een x herhalen.en 45/60 min bakken in de oven
ik schuif het ff op naar zondag heb straks en morgen nog late dienst erbij gekregen.dus dat wordt (zelfgemaakte) maaltijd uit de vriezer voor mij
[...]
Klinkt heerlijk! Zou ik het recept mogen?
Vandaag rijst, spinazie en een worst..
recept heb ik niet echt.ik doe meestal maar gewoon iets.
zoals 2flinke uien bakken met wat kerriepoeder en nog wat andere kruiden die je lekker vindt,gehaktdr bij rul bakken.aardappel schillen en in dunne plakjes snijden,wittekool klein snijden (keukenmachine|) dan laagje aardappel inde schaal,laagje wittekool,laagje gehaktuitjesmengsel morzzarella er op. als je veel hebt nog een x herhalen.en 45/60 min bakken in de oven
ik schuif het ff op naar zondag heb straks en morgen nog late dienst erbij gekregen.dus dat wordt (zelfgemaakte) maaltijd uit de vriezer voor mij
donderdag 8 januari 2009 om 13:15
La Vie en Rose: zoek eens wat makkelijke recepten op op internet / Allerhande / kookboeken etc. Gewoon iets wat net zo weinig moeite, tijd en energie kost als wat je anders in het koken steekt. Heb ik ongeveer twee jaar geleden ook gedaan, en sindsdien is mijn kookpatroon (gelukkig) behoorlijk uitgebreid.
vrijdag 9 januari 2009 om 19:11
zaterdag 10 januari 2009 om 20:22