Centraal Moderatortopic

16-10-2016 12:38 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mooooooods!! De spammert is terug!!
Iemand heeft weer spam-diarree. Da's toch zo'n robot? Hoe kan dat nou, dat die zoveel kan spammen, vraag ik me af? Je kunt toch zo'n 'recap' plaatje erin zetten om robotten te weren?
quote:Loeske85 schreef op 27 december 2016 @ 06:20:

[...]

Ik quote m'n post van gister nog even, is weer/nog steeds van toepassing. Haal alsjeblieft die reclame ook weg Nou idd! Helemaal mee eens. Ontzettend irritante reclame die half over mijn scherm zit...
Oh nee, de filmspammert is weer terug
quote:appeltjesgroen schreef op 27 december 2016 @ 06:53:

Oh nee, de filmspammert is weer terug

Dank je wel voor het melden, we gaan de topics zsm verwijderen!

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 december 2016 @ 08:30:

[...]

Dank je wel voor het melden, we gaan de topics zsm verwijderen!

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva Top Juuntje!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Ameliaaa schreef op 27 december 2016 @ 06:40:

Iemand heeft weer spam-diarree. Da's toch zo'n robot? Hoe kan dat nou, dat die zoveel kan spammen, vraag ik me af? Je kunt toch zo'n 'recap' plaatje erin zetten om robotten te weren?Dit is inderdaad de oplossing om dit soort spam tegen te gaan. Z.s.m. invoeren zou ik zeggen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 27 december 2016 @ 08:39:

[...]

Dit is inderdaad de oplossing om dit soort spam tegen te gaan. Z.s.m. invoeren zou ik zeggen.

We zijn er al mee bezig om te kijken hoe we e.e.a. tegen kunnen gaan. Dankjulliewel voor de meldingen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Mods ik zoek een topic. Vanmorgen zag ik een interessant topic over een film en nu kan ik die niet meer terugvinden, is dat topic misschien verwijderd?
quote:S-Groot schreef op 27 december 2016 @ 09:02:

Mods ik zoek een topic. Vanmorgen zag ik een interessant topic over een film en nu kan ik die niet meer terugvinden, is dat topic misschien verwijderd?

Beste S-Groot,

Hoogstwaarschijnlijk zijn deze topics verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mods, de links staan zelfs op japanse sites, die verwijzen naar viva forum om naar films te kijken, zie

http://b.hatena.ne.jp/mboizcuay7/201612 ... -313862393
En men is met scan ports bezig, van viva? Ik vind dit na googlen ' forum.viva.nl putlocker'

http://urlquery.net/report.php?id=1482736885010
quote:swifty schreef op 27 december 2016 @ 11:14:

En men is met scan ports bezig, van viva? Ik vind dit na googlen ' forum.viva.nl putlocker'

http://urlquery.net/report.php?id=1482736885010

Bedankt voor het meehelpen en meedenken! We zullen het doorgeven.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Graag gedaan!
Krijg regelmatig een popup van veronica gids.. is daar iets aan te doen?
quote:Zomerelfje schreef op 27 december 2016 @ 15:00:

Krijg regelmatig een popup van veronica gids.. is daar iets aan te doen?Dat zou je even in het Reactie- en Bugtopic 3 moeten vragen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste Mods, die plista's onder aan de pagina, kan dat nou niet anders? Ik begrijp dat dat soort dingen worden geplaatst om aandacht te trekken, of nieuwe aanwas. Allemaal leuk en aardig, maar kan er geen optie komen voor ingelogde forummers om die mededelingen daaronder uit te schakelen?
quote:Oakes schreef op 27 december 2016 @ 16:10:

Beste Mods, die plista's onder aan de pagina, kan dat nou niet anders? Ik begrijp dat dat soort dingen worden geplaatst om aandacht te trekken, of nieuwe aanwas. Allemaal leuk en aardig, maar kan er geen optie komen voor ingelogde forummers om die mededelingen daaronder uit te schakelen?Je kunt adblock nemen en ze daarin uitschakelen.
Mag ik op anoniem? Dank U.
quote:Renaissance schreef op 27 december 2016 @ 16:10:

[...]

Je kunt adblock nemen en ze daarin uitschakelen.Ok, thx.
quote:ModeratorViva schreef op 27 december 2016 @ 15:07:

[...]

Dat zou je even in het Reactie- en Bugtopic 3 moeten vragen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumHad ik al gemeld, maar daar wordt nooit gekeken lijkt het.
Het topic "Ik studeer, vriend werkt & geld ruzies. Ben ik nou gek?" is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mag ik op anoniem? Bvd.
Het topic "Pijnbestrijding met cbd-olie" is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
De spammer is er weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven