Gezondheid alle pijlers

Chiropractie

26-12-2016 18:42 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen, zijn er leden die ervaring hebben met chiropractie? Ik wil het graag doen voor mijn longen. Het schijnt daar ook goed voor te zijn. Ik kijk er wel tegenop. Deed het pijn? En hadden jullie er baat bij?
Nee het doet absoluut geen pijn.

Mijn man komt er vanwege zijn rug, ik voor mijn fibromyalgie en mijn zoon voor broekplassen.

Voor longen heb ik geen idee
ik zou naar de huisarts gaan en je door laten sturen naar een longarts.
Whut????
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kaartleggen helpt ook.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
chiropractor kan je echt wel pijn doen. Ligt aan de blessure en de behandeling.
quote:MinionX schreef op 26 december 2016 @ 23:15:

chiropractor kan je echt wel pijn doen. Ligt aan de blessure en de behandeling.Daar kijk ik ook echt tegenop. Ze zeggen dat het wel echt kan helpen, dus ik twijfel nog.
quote:Lady112 schreef op 27 december 2016 @ 09:56:

[...]

Daar kijk ik ook echt tegenop. Ze zeggen dat het wel echt kan helpen, dus ik twijfel nog.helpen tegen wat? wat heb je dan met je longen? en waarom ga jeniet naar een echte arts?
quote:S-Meds schreef op 26 december 2016 @ 19:03:

ik zou naar de huisarts gaan en je door laten sturen naar een longarts.Ik loop al bij een longarts. Word alleen volgepompt met medicatie
quote:S-Meds schreef op 27 december 2016 @ 10:25:

[...]

helpen tegen wat? wat heb je dan met je longen? en waarom ga jeniet naar een echte arts?Ik loop al jaren bij een longarts, medicatie helpt niet.
quote:Lady112 schreef op 27 december 2016 @ 10:28:

[...]

Ik loop al bij een longarts. Word alleen volgepompt met medicatieen wat verwacht je dan van een chiropractor?
Dat hij haat longen kraakt natuurlijk.
quote:viva-amber schreef op 27 december 2016 @ 11:46:

Dat hij haat longen kraakt natuurlijk.oh ja, waarom heb je nog longartsen nodig als je het zo simpel kan oplossen
quote:S-Meds schreef op 27 december 2016 @ 12:00:

[...]

oh ja, waarom heb je nog longartsen nodig als je het zo simpel kan oplossenEr zijn veel spieren nodig om adem te halen en te bewegen. Al deze spieren hebben signalen van de zenuwen nodig om te functioneren. Blokkades in de zenuwtoevoer kunnen leiden tot een zwakker ademhalingssysteem. De chiropractor haalt deze blokkades weg. Voor de één kan t werken, voor de ander niet. Ik vind je belangstelling een beetje irritant aan het worden.
quote:Lady112 schreef op 27 december 2016 @ 12:07:

[...]

Er zijn veel spieren nodig om adem te halen en te bewegen. Al deze spieren hebben signalen van de zenuwen nodig om te functioneren. Blokkades in de zenuwtoevoer kunnen leiden tot een zwakker ademhalingssysteem. De chiropractor haalt deze blokkades weg. Voor de één kan t werken, voor de ander niet. Ik vind je belangstelling een beetje irritant aan het worden.Jij stelt een vraag op een openbaar forum en dan reageren allerlei lui, zoals ik. Overigens de reactie die je citeert was voor amber niet voor jou. Maar goed, de longarts heeft je dus doorgestuurd naar een alternatief genezer om je zenuwen te deblokkeren?
Zijn er nog meerdere ervaringen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven