Huh? Ben ik nou gek?

27-12-2016 20:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de actie van albert heijn 2e toegangskaartje gratis verzilveren.

Ik moet dan de code van de spaarkaart invullen maar ik zie die code nergens?!

Op de voorkant staat er een, die vulde ik in maar was ongeldig. Nu zie ik dat op alle kaarten die ik heb die code staat haha. Maar dat is dus niet de goede. Wie weet waar ik die code kan vinden?
Wat staat er in de voorwaarden op de website? Staat er een barcode op?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bij stap 2 in het boekje staat een code, bij mij ahuitjes1612, die je moet invullen.
Slim zo'n topictitel. Dan krijg je natuurlijk niet veel reacties.

Verder heb ik geen idee, sorry. Succes.
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Hoi! Heb ik ook al eens gehad.. even opnieuw invoeren..kan soms even duren voordat deze de code pakt. Eerst alle gegevens invullen en op het einde je code..
Aah bij stap 2. Thanks. Heb ik overheen gekeken. Goed lezen/kijkem is ook een vak.

Fleecedekentje, aan jouw reactie heb ik ook wat gehad want na het invullen deed hij niks/bleef hangen. Maar keer opnieuw en doen deed hij het wel. Bedankt allen!
Oh jammer, vanwege de titel hoopte ik op een topic die uit kon lopen op een rel...
quote:Annelleke schreef op 27 december 2016 @ 22:01:

Oh jammer, vanwege de titel hoopte ik op een topic die uit kon lopen op een rel...Hahaha helaas
quote:hayleyyy schreef op 27 december 2016 @ 20:49:

Slim zo'n topictitel. Dan krijg je natuurlijk niet veel reacties.

Verder heb ik geen idee, sorry. Succes.Bij dergelijke topictitels denk ik altijd "ja, waarschijnlijk wel"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven