zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aaaah Rii

Ik zit echt met een brede glimlach op mijn gezicht ik ben blij voor je het is je gegunt! Spanneeend!!! Hoe ga je het hem vertellen vanavond ?
Oh het is nog niet helemaal geland hier hoor haha. Vind het heel bijzonder en spannend. Sowieso durf ik nog niet heel blij te zijn, eerst maar eens een goede echo en de eerste maanden doorkomen. Maar t begin is er

Ik heb de zwangerschapstest ingepakt en leg hem onder de kerstboom. Onder het mom van 'een verlaat kerst kadootje' haha.
Aaah zo leuk Rii. Spannend hoor, houd je ons wel allemaal op de hoogte hier! Want ik en ik denk wij allemaal willen alles horen haha! ben zo onwijs blij voor je. Snap ik wel hoor, wanneer ga je bellen om een afspraak te maken ? zo leuk!!
Aah Ri88 super leuk! Laat het fotootje net aan m'n man zien en hij werd er ook enthousiast van haha. Super leuk hoe je het aan je vriend gaat vertellen

Fijne avond
In the end we only regret the chances we didn't take.
Yeaaaaaah wat gaaf ri gefeliciteerd!!!!
Wat leuk!! Super gefeliciteerd!!!
Bedankt voor de felicitaties! Haha voelt nog erg gek en onwerkelijk..

Vriend was helemaal verbaasd! Hij had een licht vermoeden toen hij het kadootje zag maar de verrassing was niet minder Heel leuk om zijn ongeloof en emoties er bij te zien. We zijn voorzichtig blij!

Ik hoop dat er heel snel veel gaan volgen!!
Oh wauw Ri!! Gefeliciteerd!! Wat gaaf zeg! Ben benieuwd hoe je vriend reageert!
@ri88, gefeliciteerd!! Wat geweldig! En wat een leuke verrassing voor je vriend zo!

@koekiemonster, fijn dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk gaat het straks naar een regelmatige cyclus.
Gefeliciteerd Rii88!! Super leuk!!

Fijn dat je ongesteldbeid op gang is gekomen koekiemonster, ga je ovulatie testen gebruiken om je eisprong te vinden?

Hier hebben we geen gebruik kunnen maken van mijn vruchtbare dagen. Maar we zullen het zien ervoor en vlak erna wel seks gehad en ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest.
@hangplantje nee, ik wil gewoon seks hebben wanneer we zin hebben en omdat het leuk is en me niet teveel focussen op het seks hebben om zwanger te raken. Tuurlijk zal ik er wel rekening mee houden wanneer ongeveer m'n eisprong is maar ik wil er niet te geforceerd mee bezig zijn. Gelukkig ben ik er nu ook heel relaxed onder!

Gaat iemand anders wel al ovulatietesten gebruiken?
Whoaaaa rii!! Super super super leuk :-) wat een verrassing ! En zo snel weer ... k ben blij voor jullie ! En hopelijk volgen er snel meer :-)
Wauw ri gefeliciteerd!!!!
Gefeliciteerd ri! Leuk dat je de test ingepakt onder de boom had gelegd!
@Rii, wauw gefeliciteerd! Het is jullie gegunt.

@Koekiemonster, fijn dat je menstruatie op gang is gekomen.

@Hier, mijn vruchtbare dagen komen eraan, dus gaan we er maar goed gebruik van maken. Op de 2e kerstdag hoorde ik op het nieuws dat de meeste baby's 9 maanden na kerst worden geboren, hopelijk zitten vele van ons daar ook bij!

@Nieuwjaar, het is bijna 2017! Het zal zeer zeker een spannend jaar worden! Laten we hopen een jaar met veel nieuwe baby's.

Ik wens jullie alvast een hele fijne en voorspoedige jaarwisseling!
@Ri, is het nieuws al een beetje geland? Vraagje, jij schreef toch dat je vorige zwangerschap wel allemaal kwaaltjes had en nu niets? Ik word nu wel wat gespannen, geen kwaaltjes ofzo dus dacht tot zover geen gekke dingen. Maar vanochtend werd ik wakker van een flinke steek onderin mijn buik. Heb ik 1 keer eerder gehad, toen bleek ik zwanger en waarschijnlijk had ik de innesteling gevoeld. Dus nu word ik wel wat zenuwachtig. Ik weet dat het allemaal niets zegt hoor maar pff..
@vlammetje anders test je voor de zekerheid toch? Ik heb ook wel eens een steek als ik een eisprong heb, misschien komt je cyclus weer op gang?

@nieuwjaar, vanmorgen oliebollen en appelbeignets gehaald! Wij hebben er zin in

@Ri, wanneer vertellen jullie je naaste familie dat je zwanger bent?
@Rii gefeliciteerd! Zwanger wat leuk.

@hier zijn wij gisteren verhuisd Voornamelijk nog allemaal dozen hier. Dus nog druk bezig.
Aah wat fijn dat het lukt is! Gefeliciteerd kaartje! Wat zal dat heerlijk zijn
Hoe gaat het met jou matroesjka, laatst waren de kriebels sterk aanwezig zei je.. hoe is dat nu?
@dookster, een test is sowieso nog te vroeg en het is niet mijn eisprong. Ik heb al zeker een jaar een hele regematige cyclus dus ik weet wanneer die is en heb hem toen ook gevoeld. Vandaar dat dit me opviel. Afwachten maar..
Vlammetje hier inderdaad geen kwaaltjes. Alhoewel ik, nu ik terugdenk, wel wat dingetjes gemerkt heb. Zo is mijn reuk veel sterker nu. Haha ik stond afgelopen week mijn haren te wassen met shampoo die ik al jaaaaren gebruik en ineens rook ik kokos. Even de verpakking gecheckt en kwam er dus achter dat dat er in zit. En ben net als bij mijn vorige zwangerschap erg vroeg wakker. Maar had dat allebei afgelopen week niet echt gekoppeld aan een zwangerschap.

Doe voor de zekerheid gewoon een test zodra het kan! Ben je in ieder geval van de onzekerheid af..

Jaa kaartje wat fijn dat jullie over zijn! Lekker genieten in jullie nieuwe thuis!

Bedankt nog voor alle felicitaties trouwens.

Dookster we vertellen het sowieso pas aan anderen na een goede eerste echo. Ik ga beun volgende week de vk maar eens bellen. Eerst dit weekend nog een keer testen in de hoop dat hij donkerder wordt.
Gefeliciteerd Rii!! wat mega fijn voor jullie!!
Ik ben ook zo'n augustusbaby
@vlammetje ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

@Ri heb je alweer getest?

Ik wens jullie allemaal een fijne avond toe en alvast een gelukkig nieuwjaar met veel zwangeren en baby's!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven