Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 30 december 2016 om 10:42
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2016 @ 10:40:
Wáárom kan de een plaatjes plakken nav een post in het CMtopic en moet de ander mailen?Verschillende mods, verschillend toegang tot knoppen etc.
Wáárom kan de een plaatjes plakken nav een post in het CMtopic en moet de ander mailen?Verschillende mods, verschillend toegang tot knoppen etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 30 december 2016 om 10:43
vrijdag 30 december 2016 om 11:48
quote:Nouschi schreef op 30 december 2016 @ 10:42:
Verschillende mods, verschillend toegang tot knoppen etc.Dat zou ik me kunnen voorstellen als het om de Vivamod en een Juniormod zou gaan. Maar in het voorbeeld dat ik in het CM-topic aanhaalde (op dezelfde pagina nota bene!) werd er in beide gevallen door de/een Vivamod gereageerd. Als ze allemaal op hetzelfde account kunnen inloggen hebben ze ook allemaal dezelfde rechten en knoppen, dat kan niet anders. Of de mod die nu naar de mail verwijst en waarschuwingen uitdeelt voor off-topic-gaan is gewoon niet zo slim, en weet niet hoe ze het plaatjesplakvinkje moet aanzetten.
Verschillende mods, verschillend toegang tot knoppen etc.Dat zou ik me kunnen voorstellen als het om de Vivamod en een Juniormod zou gaan. Maar in het voorbeeld dat ik in het CM-topic aanhaalde (op dezelfde pagina nota bene!) werd er in beide gevallen door de/een Vivamod gereageerd. Als ze allemaal op hetzelfde account kunnen inloggen hebben ze ook allemaal dezelfde rechten en knoppen, dat kan niet anders. Of de mod die nu naar de mail verwijst en waarschuwingen uitdeelt voor off-topic-gaan is gewoon niet zo slim, en weet niet hoe ze het plaatjesplakvinkje moet aanzetten.
vrijdag 30 december 2016 om 11:56
quote:barbaracartland schreef op 30 december 2016 @ 11:52:
Welke oliebol heeft King hier gestaft dan? Man, man, man, wat een armoede.Ik vind de manier hoe de mod hiermee omgaat ook erg armoedig, niet eens weten hoe je het beleid/de regels correct toe moet passen. Ik vind het schandalig hoe hier soms gemodereerd wordt.
Welke oliebol heeft King hier gestaft dan? Man, man, man, wat een armoede.Ik vind de manier hoe de mod hiermee omgaat ook erg armoedig, niet eens weten hoe je het beleid/de regels correct toe moet passen. Ik vind het schandalig hoe hier soms gemodereerd wordt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.