Leuke kindercamping in Nederland

30-12-2016 17:26 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op zoek naar een leuke kindercamping in Nederland. De afgelopen jaren zijn we naar landal Enzo geweest. We willen dit jaar een stacaravan of iets dergelijks huren. Iemand tips? Het liefst met een leuk zwembad erbij.
De zandstuve, beerze bulten, de hertshoorn, de paal. Allemaal leuke kindercampings.
De Paal in Bergeijk
"Boring conversation anyway"
Ik lees mee! Hiet hetzelfde, ook altijd Centerparcs gedaan en via Vacansoleil te dure vakanties gehad.

Komend jaar low budget, met een tent op een staplaats.
Wil je animatie team erbij?
Heeft wel onze voorkeur. Onze kinderen zijn 7 en 5.
quote:proudmama33 schreef op 30 december 2016 @ 17:40:

Ik lees mee! Hiet hetzelfde, ook altijd Centerparcs gedaan en via Vacansoleil te dure vakanties gehad.

Komend jaar low budget, met een tent op een staplaats.Vergis je niet in een standplaats op dit soort campings ook een lieve duit kost. Goedkoper dan center parcs, maar 600/800 euro voor 2 weken is heel gewoon.
quote:knorretje28 schreef op 30 december 2016 @ 17:54:

[...]

Vergis je niet in een standplaats op dit soort campings ook een lieve duit kost. Goedkoper dan center parcs, maar 600/800 euro voor 2 weken is heel gewoon.Nou ja we kijken gewoon, waarschijnlijk kunnen we toch niet op vakantie dit jaar.
De Berenkuil in Grolloo. Wij hebben er jarenlang met plezier gestaan.
Well behaved women rarely make history.
De paal inderdaad, en de achterste hoef in Bladel. Op kamperen bij de Beekse Bergen.
De Berenkuil is inderdaad erg leuk, bijna in onze achtertuin
De molenhof in Weerselo.

Super gezellig en een heel leuk animatie team.

De Molenhof
Vlinderhoeve in Bathmen, sprookjescamping Hardenberg
Inderdaad genoemde campings. Zeker voor die leeftijd is de Paal en de Beerze Bulten ook heel leuk.

Als aanvullingen hierop:

De Kleine Wolf in Ommen

Beringerzand in Limburg

Marveld in Groenlo

De Leistert in Roggel Limburg

Terspegelt in Eersel Limburg

Kuierpad in Drenthe

Julianahoeve in Zeeland

De Waay in Doornenburg

De Bergen in Wanroij

De Nollen in Callantsoog

De Tempelhof in Callantsoog

Sprookjescamping in Hardenberg

De Twee Bruggen in Winterswijk

T Hout in Bakkeveen

Witterzomer in Assen

De Krim in Texel
Marveld in Groenlo is echt aan te raden. Animatie, grote speeltuin, kleine kinderboerderij en een binnenbad en buitenbad.
Sprookjescamping
Gezinscamping Mast op Terschelling
Berenkuil is supergaaf!
De leistert in roggel (limburg). Zelf nooit gestaan maar woon er vlakbij dus kom er regelmatig zwemmen (binnen en buitenbad en een groot meer met speeltuin) en hebben een plaza waar je leuk kan zitten en voor de kinderen indoorspeeltuin. Camping alsmede huisjes
Marveld recreatie in Groenlo.

Erg netjes en compleet.

Leuke zwembaden (binnen en buiten) en veel animatie.
Ik ben groot fan van Droomgaard, veel speeltuinen, binnen en buitenbad, animatieteam, achteruitgang uit en je loopt zo de Drunense Duinen in en mijn favoriet op loop afstand van de Efteling .

Prijs is ook leuk, vooral als je dit jaar nog boekt, krijg je 20% korting
Such a beautiful place to be with Friends.
Of je gaat naar La Plaine Tonique in Frankrijk. €650 voor twee weken kamperen. Das goedkoper dan de meeste Nederlandse campings, mooi meer en fijn zwembad. Grote plekken, veel plekken met schaduw wat heel fijn is. En zo heel ver is het nou ook weer niet (800 km vanaf Utrecht).
De Schatberg in Sevenum. Er is ook een landal park naast de camping, maar de camping zelf heeft prima stacaravans te huur.
De berenkuil!
Zeker camping de Paal! Hele leuke houten huisjes te huur. Gaaf binnen en ook buiten zwembad. De hele dag animatie voor de kinderen en ook ouders eventueel. Twee keer per week een musical op niveau! Stoere fietscrossbanen, leuke speeltuin. En op elk veld ook een kleinere speeltuin. Alles is op en top verzorgt vind ik. Ik heb nog geen camping gevonden die aan de Paal kan tippen....

Succes met de zoektocht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven