Oudejaars zaterdagmorgen!
zaterdag 31 december 2016 om 10:38
Hallo allemaal!!!
Het is alweer bijna zover, een nieuw jaar staat voor de deur en dit is alweer de laatste zaterdag.
Wat vliegt de tijd, dit jaar lijkt wel de helft van de tijd geduurd te hebben, maar goed, dat gevoel heb ik natuurlijk omdat ik al een ouwe taart aan het worden ben, haha.
Gelukkig heb ik gister alle lekkernijen gekocht voor vanavond, dus ik hoef de deur niet meer uit, heb ik ook totaal geen zin in met die bombardementen in de omgeving. Rotjes vind ik leuk, maar die bommen daar wil ik niet bij zijn, dus ik ga een beetje bankhangen, wat forummen en dan kom ik de dag wel door.
Ik denk dat ik vanavond een film opzet want ik zie niet veel bijzonders in de gids en om twaalf uur, als ik dan nog wakker ben, vuurwerk kijken.
Hoe brengen jullie de dag door? Moet je nog boodschappen doen? Ga je op bezoek of krijg je visite?
Dit is jullie laatste kans van het jaar om er iets leuks van te maken en graag wil iki weten wat het allemaal gaat worden, dus steek van wal en laten we er een gezellig laatste topic van maken.
Het is alweer bijna zover, een nieuw jaar staat voor de deur en dit is alweer de laatste zaterdag.
Wat vliegt de tijd, dit jaar lijkt wel de helft van de tijd geduurd te hebben, maar goed, dat gevoel heb ik natuurlijk omdat ik al een ouwe taart aan het worden ben, haha.
Gelukkig heb ik gister alle lekkernijen gekocht voor vanavond, dus ik hoef de deur niet meer uit, heb ik ook totaal geen zin in met die bombardementen in de omgeving. Rotjes vind ik leuk, maar die bommen daar wil ik niet bij zijn, dus ik ga een beetje bankhangen, wat forummen en dan kom ik de dag wel door.
Ik denk dat ik vanavond een film opzet want ik zie niet veel bijzonders in de gids en om twaalf uur, als ik dan nog wakker ben, vuurwerk kijken.
Hoe brengen jullie de dag door? Moet je nog boodschappen doen? Ga je op bezoek of krijg je visite?
Dit is jullie laatste kans van het jaar om er iets leuks van te maken en graag wil iki weten wat het allemaal gaat worden, dus steek van wal en laten we er een gezellig laatste topic van maken.
zaterdag 31 december 2016 om 11:49
Net even de laatste boodschappen gedaan. Volgens mij hanteren mijn mede-dorpsgenoten een andere kalender want het was heel rustig in de winkels
Om 6 uur komen mijn ouders, dan gaan we gourmetten tot een uur of 10. Dan pauze, gezellig kletsen en top 2000. Om 12 uur proosten met bubbels en vuurwerk kijken. Rond 1 uur gourmetronde 2 en rond een uur of 4 ijs.
Gezellig, heb er zin in!
Om 6 uur komen mijn ouders, dan gaan we gourmetten tot een uur of 10. Dan pauze, gezellig kletsen en top 2000. Om 12 uur proosten met bubbels en vuurwerk kijken. Rond 1 uur gourmetronde 2 en rond een uur of 4 ijs.
Gezellig, heb er zin in!
zaterdag 31 december 2016 om 12:05
He, wat een gave plannen allemaal! Wordt er helemaal blij van . Hier gaat het wat beter, voel me wel erg Remy maar ik ga zo nog even de stad in. Wil toch niet zonder sterretjes zitten, en mezelf ook verwennen met wat lekkere hapjes!!
@Waterlelie, thanks voor je beterschapswensen.
Allemaal een heerlijk uiteinde, geniet ervan dames
@Waterlelie, thanks voor je beterschapswensen.
Allemaal een heerlijk uiteinde, geniet ervan dames
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
zaterdag 31 december 2016 om 12:16
Ik heb de boodschappen binnen en zit nu aan de koffie.
We wilden vanmiddag nog de deur uit maar zoon is nog aan het opknappen van een paar dagen koorts dus ik denk dat we lekker thuis blijven met z´n vieren. Eind van de middag gaan we gourmetten en daarna kijken we samen een Harry Potter film. Dan op bank met een fles bubbels. Saai maar gezellig
Een goed uiteinde dames!
We wilden vanmiddag nog de deur uit maar zoon is nog aan het opknappen van een paar dagen koorts dus ik denk dat we lekker thuis blijven met z´n vieren. Eind van de middag gaan we gourmetten en daarna kijken we samen een Harry Potter film. Dan op bank met een fles bubbels. Saai maar gezellig
Een goed uiteinde dames!
zaterdag 31 december 2016 om 12:17
quote:sjansje schreef op 31 december 2016 @ 11:49:
Om 6 uur komen mijn ouders, dan gaan we gourmetten tot een uur of 10. Dan pauze, gezellig kletsen en top 2000. Om 12 uur proosten met bubbels en vuurwerk kijken. Rond 1 uur gourmetronde 2 en rond een uur of 4 ijs. Wat een marathon. Dat betekent overdag vasten neem ik aan?
Om 6 uur komen mijn ouders, dan gaan we gourmetten tot een uur of 10. Dan pauze, gezellig kletsen en top 2000. Om 12 uur proosten met bubbels en vuurwerk kijken. Rond 1 uur gourmetronde 2 en rond een uur of 4 ijs. Wat een marathon. Dat betekent overdag vasten neem ik aan?
zaterdag 31 december 2016 om 12:23
Goedemorgen! Ik zit nog in m'n bed en luister naar de top 2000. Ik voel me niet zo lekker, hopelijk is dat vanavond beter.
Ik heb gelukkig ook gisteren al de boodschappen gedaan, want ik durf met oudjaar de deur niet uit vanwege het vuurwerk.
Vanavond ga ik naar m'n schoonfamilie om oud en nieuw te vieren. Lekker kaasfonduen en spelletjes doen.
Fijne jaarwisseling allemaal!
Ik heb gelukkig ook gisteren al de boodschappen gedaan, want ik durf met oudjaar de deur niet uit vanwege het vuurwerk.
Vanavond ga ik naar m'n schoonfamilie om oud en nieuw te vieren. Lekker kaasfonduen en spelletjes doen.
Fijne jaarwisseling allemaal!
zaterdag 31 december 2016 om 12:33
Vorig jaar deed ik mijn boodschappen om half acht, in een mensenmassa waar ik bepaald niet blij van werd. Dus vanochtend heb ik eerst lekker uitgeslapen, als het dan toch druk is hoef ik er niet vroeg voor uit mijn bed. Boodschappen gedaan rond tien uur, geen mens in de winkel .
Ik heb het beddengoed afgehaald en dat draait nu rond in de wasmasjien. Intussen horen we links en rechts wat geknal. Tegen vieren gaan we de konijntjes vangen, zodat ze hun oudjaarsavond kunnen vieren in de bijkeuken en dan mogen ze morgen weer in hun buitenren.
Dochterlief zit sinds gisteren bij vriendinnen, wij gourmetten en bankhangen en om 12 uur feliciteer ik eerst mijn halve trouwboek, daarna kijken we of de buren nog vuurwerk afsteken en dan gaan we lekker ons frisse bed in.
We wensen jullie een fijne avond en dat 2017 maar veel goede dingen mag brengen.
Ik heb het beddengoed afgehaald en dat draait nu rond in de wasmasjien. Intussen horen we links en rechts wat geknal. Tegen vieren gaan we de konijntjes vangen, zodat ze hun oudjaarsavond kunnen vieren in de bijkeuken en dan mogen ze morgen weer in hun buitenren.
Dochterlief zit sinds gisteren bij vriendinnen, wij gourmetten en bankhangen en om 12 uur feliciteer ik eerst mijn halve trouwboek, daarna kijken we of de buren nog vuurwerk afsteken en dan gaan we lekker ons frisse bed in.
We wensen jullie een fijne avond en dat 2017 maar veel goede dingen mag brengen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
zaterdag 31 december 2016 om 12:39
zaterdag 31 december 2016 om 12:39
Wij zijn vanavond bij vrienden, samen met andere vrienden. In totaal rond de 30 volwassenen en kinderen. Iedereen neemt iets te eten en te drinken mee. Omdat dit in de oude woonplaats van mijn vriend is en zijn ouders daar ook wonen, boeken we daar altijd een hotel. En omdat mijn gezondheid de laatste jaren niet optimaal is blijf ik tot een uur of half 10 op onze hotelkamer, heerlijk rusten en wat tv kijken. Vriend gaat dan wel alvast naar vrienden, (moet van mij
) mij halen ze later op. Tussen 1 en 2 uur weer naar hotelkamer en dan morgen tegen half 1 aanschuiven bij schoonouders voor lunch en daarna naar mijn ouders in onze huidige woonplaats en rond 5 uur weer thuis. Fijne jaarwisseling allemaal
zaterdag 31 december 2016 om 12:41
quote:Lavendel_Madelief schreef op 31 december 2016 @ 12:17:
[...]
Wat een marathon. Dat betekent overdag vasten neem ik aan?
Nou...op dit moment liggen er afbakbroodjes in de oven
Vasten komt morgen wel, waarschijnlijk ben ik dan zo gammel dat eten niet zo lekker valt.
Een paar jaar geleden hadden we 3 gourmet-rondes. De laatste begon toen om 5 uur. En om 7 uur zaten we aan het toetje Voor dat soort dingen word ik echt te oud
[...]
Wat een marathon. Dat betekent overdag vasten neem ik aan?
Nou...op dit moment liggen er afbakbroodjes in de oven
Vasten komt morgen wel, waarschijnlijk ben ik dan zo gammel dat eten niet zo lekker valt.
Een paar jaar geleden hadden we 3 gourmet-rondes. De laatste begon toen om 5 uur. En om 7 uur zaten we aan het toetje Voor dat soort dingen word ik echt te oud
zaterdag 31 december 2016 om 12:46
Vanochtend al gezwommen. Boodschappen had ik al in huis gehaald, dus hoef nu gelukkig de deur niet meer uit.
Zijn hier al begonnen met knallen, al valt het tot nu toe nog wel mee.
Eind van de middag komen mijn ouders op bezoek, dan lekker oliebollen eten. Verder wordt het spelletjes doen, hapje erbij. Misschien oudejaarsconference kijken. Om 12.00 nog even vuurwerk kijken.
En voor iedereen fijne jaarwisseling.
Zijn hier al begonnen met knallen, al valt het tot nu toe nog wel mee.
Eind van de middag komen mijn ouders op bezoek, dan lekker oliebollen eten. Verder wordt het spelletjes doen, hapje erbij. Misschien oudejaarsconference kijken. Om 12.00 nog even vuurwerk kijken.
En voor iedereen fijne jaarwisseling.
zaterdag 31 december 2016 om 12:48
zaterdag 31 december 2016 om 13:04
Ha! Ik ben weer wakker. Ging even teleteksten en in het midden van een bericht vielen mijn ogen weer dicht. Toch weer ruim een uurtje te pakken. Zal het wel nodig hebben, ben de laatste tijd steeds midden in de nacht gaan slapen en moest een paar keer de wekker zetten, dus een tekort is dan zo opgelopen.
Van harte gefeliciteerd met het huwelijk en de verjaardagen die voorbij zijn gekomen.
Ik zie dat de meest van jullie een heel gezellige avond en nacht tegemoet gaan, goed om te lezen. Zet een glimlach op, dat maakt mooi en trekt ook gezelligheid aan.
Ik hoop een klein beetje dat dit topic nog een tijdje door blijft lopen want ik vind het heel leuk om jullie te lezen. Anders moet ik maar weer een middagtopic openen.
Van harte gefeliciteerd met het huwelijk en de verjaardagen die voorbij zijn gekomen.
Ik zie dat de meest van jullie een heel gezellige avond en nacht tegemoet gaan, goed om te lezen. Zet een glimlach op, dat maakt mooi en trekt ook gezelligheid aan.
Ik hoop een klein beetje dat dit topic nog een tijdje door blijft lopen want ik vind het heel leuk om jullie te lezen. Anders moet ik maar weer een middagtopic openen.
zaterdag 31 december 2016 om 13:05
Zo lang 's nachts wakker blijven is nooit mijn ding geweest.
Ik ben een ochtend/dagmens en om tien uur wil ik slapen
Wakker blijven, zelfs hier in de tropen, vind ik een flinke uitdaging.
Ik haat het om verrot te zijn en kan slecht tegen weinig slaap/uit mijn ritme zijn.
Had ik altijd al.
Gourmetten tot 's ochtends lijkt me daarom ook echt een straf!
Ik ben een ochtend/dagmens en om tien uur wil ik slapen
Wakker blijven, zelfs hier in de tropen, vind ik een flinke uitdaging.
Ik haat het om verrot te zijn en kan slecht tegen weinig slaap/uit mijn ritme zijn.
Had ik altijd al.
Gourmetten tot 's ochtends lijkt me daarom ook echt een straf!
zaterdag 31 december 2016 om 13:12
leuke plannen iedereen!!
ik ben nu lekker aan het relaxen, beetje kneuterig in huis bezig. Al wel naar de kapper geweest en mijn kaarten voor het feest van vanavond uitgeprint bij de internetwinkel hier in de buurt.
Vanavond naar een vriendin even klaarmaken, daarna naar een huisfeestje en daarna naar een groot feest! heb er zo enorm zin in, gezien ik wegens gezondheidsklachten de afgelopen maanden veel thuis heb gezeten. Ben hartstikke blij en dankbaar dat dit allemaal zo kan gaan vanavond. Al wat topics voorbij zien komen over hoe mensen deze dagen alleen doorbrengen. Als single herken ik dat geleur met je zelf wel een beetje. Ik ben dan altijd zo blij dat ik iets te doen heb, vooral om dat ik de grote feesten gewoon enorm leuk vindt!
ik ben nu lekker aan het relaxen, beetje kneuterig in huis bezig. Al wel naar de kapper geweest en mijn kaarten voor het feest van vanavond uitgeprint bij de internetwinkel hier in de buurt.
Vanavond naar een vriendin even klaarmaken, daarna naar een huisfeestje en daarna naar een groot feest! heb er zo enorm zin in, gezien ik wegens gezondheidsklachten de afgelopen maanden veel thuis heb gezeten. Ben hartstikke blij en dankbaar dat dit allemaal zo kan gaan vanavond. Al wat topics voorbij zien komen over hoe mensen deze dagen alleen doorbrengen. Als single herken ik dat geleur met je zelf wel een beetje. Ik ben dan altijd zo blij dat ik iets te doen heb, vooral om dat ik de grote feesten gewoon enorm leuk vindt!
zaterdag 31 december 2016 om 13:15
Lieve Cateau, ik wens je alvast al het moois voor 2017, met een goede gezondheid voor jezelf, vrienden en je zoon. En natuurlijk heel veel schoenen in het nieuwe jaar.
Wij hebben niets spannend gepland. Dochter en ik zijn weer op pad geweest om wafels te halen van onze plaatselijke Schutterij en vanmiddag gaan we met ons tweetjes naar mijn beste vriendin. Die heeft een soort 'inloopdag' met Oud en Nieuw, je mag komen aanwaaien wanneer je wil. Wat ik heel leuk vind, want zo zie ik haar toch even voor het nieuwe jaar. Man geeft er niet zo veel om dus die blijft thuis met de jongste telg.
Vanavond is het heel standaard, onder ons tweetjes gaan we DWDD kijken met wat kaasjes en een bitterbal en kijken we of we het redden tot 12 uur. Dan kijken naar het vuurwerk en zien wie van de meisjes er wakker wordt en daarna direct het nest in. Ik hou d'r van.
Wij hebben niets spannend gepland. Dochter en ik zijn weer op pad geweest om wafels te halen van onze plaatselijke Schutterij en vanmiddag gaan we met ons tweetjes naar mijn beste vriendin. Die heeft een soort 'inloopdag' met Oud en Nieuw, je mag komen aanwaaien wanneer je wil. Wat ik heel leuk vind, want zo zie ik haar toch even voor het nieuwe jaar. Man geeft er niet zo veel om dus die blijft thuis met de jongste telg.
Vanavond is het heel standaard, onder ons tweetjes gaan we DWDD kijken met wat kaasjes en een bitterbal en kijken we of we het redden tot 12 uur. Dan kijken naar het vuurwerk en zien wie van de meisjes er wakker wordt en daarna direct het nest in. Ik hou d'r van.
zaterdag 31 december 2016 om 13:16
Ik heb vanochtend bijtijds al wat boodschappen gedaan. Had niet zoveel nodig en hoef alleen maar wat hapjes klaar te maken. Nog wat vuurmerk met zoon gekocht. Vanavond ga ik met zoon naar vrienden en zoon gaat halverwege de avond naar zijn vrienden en zie ik hem morgen in de loop van de dag wel weer . In het verleden ben ik ook vaker thuisgebleven en vermaakte me dan prima hier op het forum met het O&N topic maar in vanavond heb ik ook veel zin.
Iedereen een fijne jaarwisseling, al dan niet (alleen) thuis of met vrienden/familie!
Iedereen een fijne jaarwisseling, al dan niet (alleen) thuis of met vrienden/familie!
Krijg motto niet verwijderd :-)
zaterdag 31 december 2016 om 13:17
Wij vieren het thuis, onze eerste oud & nieuw in een eengezinswoning. Afgelopen jaar 2 appartementen verkocht
Omdat we nu ruimte hebben komen m'n ouders, schoonouders, broertje en schoonzusje hier.
Heb alles in huis, vanavond een kleine gourmet met vriend, vlees even opmaken en daarna komt de visite.
Ik ga zo douchen en aan de studie, huis is verder aan kant
Omdat we nu ruimte hebben komen m'n ouders, schoonouders, broertje en schoonzusje hier.
Heb alles in huis, vanavond een kleine gourmet met vriend, vlees even opmaken en daarna komt de visite.
Ik ga zo douchen en aan de studie, huis is verder aan kant
zaterdag 31 december 2016 om 13:17