Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
Heb de dag overleeft, had geen ijzel nodig om mijn pootje weer eens te verzwikken. Dus hups rekverband er om heen en weer verder. Nu met het pootje gewikkeld in ijs omhoog op de salontafel en de laptop op schoot.
Jeetje SFO kijk je uit? zat bij het "andere" amerika topic te kijken hahahaha...

*luistert naar Rose Royce...car wash*

mijn dag begint ook lekker gigantische keel pijn...nu mag ik zaterdag gaan traininen maar ik heb het gevoel nu dat ik ziek word...ough... niet lekker

Bloem kaartje is gisteren aan gekomen! Dankje wel ook erg lief kaartje zat er bij... gaat allemaal het plak boek in ...(neeee geen scrapboek!) hahahah

nou nog een paar daagjes...... moet dozen wijn inslaan voor mijn "ladies" party hahahha
Bloem beterschap met de griep. het gaat hier overal ook de ronde. SFO jij beterschap met je pootje. En dat terwijl het hier zo'n mooi weer was gisteren.

Nog even Dutch and je ladies party is er. heerlijk .Ik heb een ladies vakantie geplant in mei .Want ik moet er eens nodig tussenuit. (nederland)

Hier nog steeds hard aan het werk en ondanks de economy crisis lijkt het of wij het drukker hebben dan ooit.

Er zijn vele zieken bij ons en dat betekent invallen overal war het kan. hopenlijk krijg ik de griep niet Alhoewel ik toch wel wat aan het snotteren ben.

Fijne dag allemaal.
Heerlijk die Car wash, nee daar ben ik niet uitgegleden.

Na een avondje het pootje hoog heeft mij goed gedaan, maar ik wil het niet onderschatten dus heb ik het weer ingetaped. En niet te vergeten de Ibuprofen ingenomen.

Tot later, Sfo is on the road again.
jaaa er zitten echt super tunes tussen SFO.. heb dik 4 uur muziek nou hahahah dank je wel...

net mijn massage op mijn werk gekregenhad ik nodig had me toch een zere schouder...... die knoop is er uit....

nu nog efkes een slide show in elkaar zetten.. en dan mag dutch over 1.5 uurtjes weer naar huis
carwash, verzwikt pootje, snotter de snotter, sjonge, jullie zijn lekker bezig!

Hier in den Nederlanden is het nog steeds ijzig koud, het kwik blijft overdag steken bij min 8 en 's nachts bij min 10 tot 16.

Er ligt nog steeds sneeuw, het is al 2 dagen lekker mistig, maar dat geeft wèl een paar mooie plaatjes! Het is hier echt winterwonderland!

Niet handig als je veelvuldig de weg op moet en zeker niet als je ergens heen moet waar je de weg niet weet. Maar ik heb het gered! retteketet, wat een pret, heb 2 dagen bij de pabo in Hengelo mogen rondhuppelen.

Nu ga ik zo de oogjes dicht doen, heb weer een drukke dag voor de boeg, dusssssss........ See ya!
bloessie mijn mams is in april van lelystad naar een schattig oud huisje verhuisd in apeldoorn nu zijn haar pijpleiding bevroren..dus tja het moet echt koud zijn......ik zag dat ze geschaatst hadden op deoostvaardersplassen dat deed ikmet mijn pa ook...jeugd sentiment
Brrrrrrrr moet er nu niet aandenken dames, ben blij dat het hier weer een beetje is opgeklaard.

Daarnaast mag ik blij zijn dat mijn pootje het vandaag aardig heeft volgehouden en had dus een productief dagje.
Bloesie Dikke voor jou dankje wel voor je donatie....

Ik zei al met tegen SFO.. wat heeft internet mijn leven toch verrandert..ik heb mijn man zo ontmoet..en ook nog een had volle hele waardevolle vrienen......

Kus voor iedereen
* Bloost onmeunig van de dikke zoen die ze van Dutchie heeft gekregen....*

Graag gedaan, meid! Maar ik zie het ook zo:

Het is heel erg belangrijk dat er geld is en blijft komen! Niet alleen voor kanker, maar ook voor andere ziekten. Ik ben nml. zelf heel erg blij met alle giften die mensen in het verleden hebben gedaan aan de nierstichting. Hadden ze dat niet gedaan, had ik mijn zoontje dan nog wel gehad? Of had hij aan de dialyse gezeten? Nu huppelt er een heel erg vrolijk mannetje zonder toeters en bellen rond.....
jeetje bloes,.....wat een verhaal... fijn dat het nu goed gaat met je zoontje

heb je toevallilg hyves?

nou ik wil iedereen effe een heerlijk weekend wensen..ik MOET morgen naar chuck -e-cheese om 10 uur smorgens...ough...ik heb geen zin er in maar ja het is voor een verjaardag he!

nou doeiiiii tot maandag
Ha Dutchie, het verhaal is eigenlijk veeeeeeel langer, maar dat zal ik jullie besparen, en het is gelukkig allemaal goed gekomen.

En ja, ik heb hyves, ben alleen niet zo heul erg actief......

Veel plezier bij de chuck -a - cheese.....
Hallo iedereen, ben weer boven water na een dagje werken.

De vooruitzichten zijn weer goed bij ons dus pfffffff hoef niet bang te zijn om zonder werk te zitten en dat in een economie waar ik dagelijks steeds minder wagens 'smorgens op de weg zie.

Denk dan ook dat ik een geluksvogel bent.

Dutchie heel veel plezier met je party en natuurlijk voor de andere een fijn weekend.
Kom ook maar weer eens een kijkje nemen hier.

Bloessie gelukkig is je manneke gezond en wel nu . Wat kan het toch veel betekenen voor mensen met giften van mensen.

Gelukkig komen mensen hierbij nog samen en geven gul.

SFO ik hoef ook niet echt bang te zijn dat ik geen dag werk heb. het is hier een gekkenhuis en kan maar moeilijk een dag vrij krijgen. Ik ben hier van de ene kant blij om.maar van de andere kant denk ik ook wel van Ik moet mijn Down time hebben vandaag hahah.(het is ook nooit goed geloof ik)

Chucky yeah yeah.. wij zijn weleens geroepen naar chucky omdat de ouders het met elkaar aan de stok kregen en met elkaar op de vuist gingen. Welcome to chucky cheese. hahah.

Bloem hoe is het bij jullie. Allemaal weer een beetje boven water?

Fijne dag allemaal Ik mag weer gaan werken.
Kodak een gekkenhuis is inderdaad is wat minder, maar je weet wat ik bedoel.

In de installatie branche waar ik in werk zijn veel banen verloren gegaan. We blijven echter positief en denken goed door de recessie heen te komen.

Ik ga eens wat van de dag maken nu het buiten een prachtige dag .
Fijn te horen dat jullie nog redelijk positief denken over de crisis. Ik ben ook wel positief, mijn man zal zijn baan ook niet verliezen maar toch denk ik er minder positief over dan jullie. Maar goed, we zullen wel zien waar het schip strandt, maar heb er geen goed gevoel bij.

Bloesie, volgens kan ik me nog goed voor de geest halen dat je zoontje ziek was. Lag hij toen niet in Groningen in het ziekenhuis? Ben je al op de schaats geweest?

Ik heb geen minuut rust op het moment. Mijn dochter haalt allerlei ondeugende streken uit. Ze ziet het gevaar er zelf niet van in..maar goed..daarvoor ben ik er..
Bloem een paar weken geleden was ik ook wat minder positief. Echter er is in deze weken aardig wat veranderd. Wij hebben een klus binnen gehaald van ruim 4 ton. Begin februari tot eind mei zitten we in San Francisco.

Daarnaast is mijn baasje bezig om tienduizend nieuwe generatie solar panelen op een dak te installeren. Woensdag is het tweede gesprek en ben daardoor ook een stuk positiever.

Daarnaast is deze jongen samen met zijn Aussie collega aan het brainstormen voor een eventuele toekomstig bedrijfje. Maar dat lijkt nog ver weg.
Jopperderdepop, het kan allemaal maar niet op!

Iedereen is drukkie,drukkie!

*Woeha, hoor wie het zegt! )

Bloemetje, is helemaal correct, mijn kleine manneke heeft diverse malen in het UMCG gelegen.

En op de schaats op natuurijs ben ik helaas nog iet geweest. Ten eerste heb ik daar geen tijd voor gehad en ten tweede heb ik geen eigen schaatsen. En die zijn zeer moeilijk te krijgen, zelfs op marktplaats.nl. maar na het weekend gaat dat ook niet lukken, want ze voorspellen dooi.

We hebben nu een echte extreme winter en ik denk dat deze nog niet voorbij is.....

Ik wens jullie een fijne dag allemaal, kodak, werk ze!
Zeg Blues, en waarom weet ik dan weer niet dat jij hyves hebt?
Oeps Bloes, heeft zich verluld?

By the way, welcome op de topic Helahola.

Zo nu weer even de dagelijkse onzin.

We zijn vandaag maar weer eens richting Napa gegaan, een afstraffing maar het moest even. De Champagne en de wijn moest even worden ingeslagen en god was is het proeven dan toch weer een bittere noodzaak.

Jammer voor diegene die niet komen aanstaande zaterdag, de champie is namelijk top.
Ja, wrijf het me maar in, toe aar, toe maar!

A lerg genoeg dat ik niet kan, ga jij me nog eens een beetje lekker zitten te maken!

Alle gekheid op een stokkie, wens iedereen voor strakkies een goede morgen en een fijne dag. Voor je er erg in hebt is het zo weer voorbij, dat weekend.

Sorry, Hela, maar wist het van jou ook niet, dusssssss.....
Het is weer erg rustige deze morgen op de topic.

Denk dat:

- Bloem nog steeds sneeuw ballen zit te gooien.

- Bloesie met het hoofd in het papierwerk zit.

- Dutchie ondanks haar handicap aan het trainen is nu ze 4 uur beats op haar I-pod heeft.

- Kodak weer in haar werkritme zit.
Bloesie zat niet met haar hoofd in het papierwerk, maar moest de betonnen arena onveilig maken met haar aanwezigheid.

Verder had Bloesie nog iets te regelen in durrup B. en is Bloesie nu net een half uurtje in huis.

Bloesie gaat zo maffe, Bloesie heeft het morgen drukkie, drukkie, dusssssssssss.........

Hoop dat iedereen een fijne zondag heeft?

See ya!
Zit net even online te kijken bij Home Land Security want vanaf de 12e januari moet iedereen het formulier online invullen. Ben even naar de link geweest en het stelt echt niets voor.

By the way the link om er even snel door heen te lezen wat ze willen is dit elektronische toestemming VS
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI

daar zijn we weer *met het accent van annie de rooi* hahahah

nou ik zit hier dronken van de dayquil heb net een double shot op hahaha. tja je moet toch wat he!...

Hey SFO financieel zit het er dus ecth niet in om op je party te komen,..sterker nog on mardigras feest gaat ook niet door.... baal echt als een stekker.... Maar vrees niet ik zal toch in bepaalde "vorm" aanwezig zijn... hou de postbode in de gaten!

Nou het was reauze gezellig zaterdag avodn mijn meiden party hahaha het was erg rustig en onschuldig... maar kwam ook dat dutch de dayquil met een fles wino had gemixed..... heb heerlijk geslapen... hahaha

nou ik ga weer aan de slag..... duty calls!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven