Kerstboom opruimen?
woensdag 28 december 2016 om 15:10
zondag 1 januari 2017 om 20:23
maandag 2 januari 2017 om 11:19
Heb welliswaar geen boom, maar wel kerstversiering. Die ga ik vrijdag weer opruimen, vind het zo gezellig en het heeft nog wel wat. Andere huizen zien er al weer zo saai uit... Man is er niet van, maar die kijkt nog maar een paar dagen de andere kant uit
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 2 januari 2017 om 15:45
Net in een half uurtje de hele kerstboel opgeruimd en op zolder gezet. Met z'n tweetjes gedaan en ging razendsnel! En wat een ruimte weer in huis nu... Ik hou er wel van hoor, lekker fris het nieuwe jaar in. Wij hebben elk jaar een schitterende boom, maar toch ben ik hem na nieuwjaarsdag altijd opeens beu.
donderdag 5 januari 2017 om 00:21
Vandaag opgeruimd, had wel wat eerder gekund want de takken waren al helemaal krom getrokken. Jammer, de tijd vliegt zo snel voorbij. Nauwelijks het idee dat ik er van heb kunnen genieten. Maarja ben vaak niet thuis savonds ivm werk. Nu vind ik het saai zonder boom en versiering, helemaal nu het buiten ook zo somber en koud is. Van mij mag het nu wel voorjaar worden als we toch geen fatsoenlijke winter meer krijgen. Vorst en een zonnetje prima, maar dit.. zo deprimerend.
donderdag 5 januari 2017 om 21:52
Ik heb net ook de kerstspullen opgeruimd en wat leuke nieuwe lichtjes opgehangen, een vaas met takken in de vensterbank, een nieuwe plant op het bureau. Morgen nog even een grote kamerplant halen, die komt op de plaats van de kerstboom.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 6 januari 2017 om 15:57
Vroeger was er altijd al zo'n advertentie "kerstboom eruit, kamerplant erin". Het is voor het eerst dat ik thuis een grote kerstboom heb, want normaal zijn we altijd met vakantie, maar ik vind het ook wel echt gezellig, die plant ervoor in de plek. Nog twee kleinere potjes met bolletjes gehaald, de kamer is helemaal januariproof nu.
Don't waste your time on jealousy,
vrijdag 6 januari 2017 om 16:20
Hier beide kerstbomen inmiddels opgeruimd. Alleen de kerststerk hangt nog in de woonkamer, daar kan ik nog geen afstand van doen. Iets roods lichtgevends in deze donkere dagen. En in de keuken hangt nog een lampjes vallende ster aan het raam. Zo bouw ik een beetje af.
Ik wil ter vervanging van de boom iets bedenken met kerstlampjes. Deze doen in een grote vaas met iets er in of zo.
Ik wil ter vervanging van de boom iets bedenken met kerstlampjes. Deze doen in een grote vaas met iets er in of zo.