Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 3 januari 2017 om 22:53
quote:barbaracartland schreef op 03 januari 2017 @ 22:48:
Die leeftijden gecombineerd met de vrij redelijke schrijfstijl gecombineerd met de uilige dingen die ze doen: ik vind het niet passen.Ik word altijd zo vrolijk als ik jou lees. Je schrijft zo schattig!
Die leeftijden gecombineerd met de vrij redelijke schrijfstijl gecombineerd met de uilige dingen die ze doen: ik vind het niet passen.Ik word altijd zo vrolijk als ik jou lees. Je schrijft zo schattig!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 4 januari 2017 om 00:05
Ik kan die firefox add-ons niet vinden, snap niet hoe het werkt denk ik? Heb al bij instellingen gekeken, maar dan? Ben echt een leek, dat blijkt maar weer. Heb een IPhone, weet niet of dat uitmaakt. En op de laptop kan ik dit ook niet weghalen toch? Hoe krijg ik die kutten weg?
Kan geen kut meer zien
Kan geen kut meer zien
woensdag 4 januari 2017 om 00:20
quote:Jempo schreef op 04 januari 2017 @ 00:05:
Ik kan die firefox add-ons niet vinden, snap niet hoe het werkt denk ik? Heb al bij instellingen gekeken, maar dan? Ben echt een leek, dat blijkt maar weer. Heb een IPhone, weet niet of dat uitmaakt. En op de laptop kan ik dit ook niet weghalen toch? Hoe krijg ik die kutten weg?
Kan geen kut meer zien
[afbeelding]Leg d'r een zakdoekje overheen.
Kan geen kut meer zien
[afbeelding]Leg d'r een zakdoekje overheen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 4 januari 2017 om 07:21
quote:Pinda-Kaas schreef op 04 januari 2017 @ 00:15:
[afbeelding]
deze vind ik ineens een hele verademing
het plaatje dan, het verhaal is weer tenenkrommend slecht gefantaseerd
En dan durven de mods ook nog met droge ogen te beweren dat ze blijven staan omdat gebleken is dat we veel op wordt geklikt..
[afbeelding]
deze vind ik ineens een hele verademing
het plaatje dan, het verhaal is weer tenenkrommend slecht gefantaseerd
En dan durven de mods ook nog met droge ogen te beweren dat ze blijven staan omdat gebleken is dat we veel op wordt geklikt..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 4 januari 2017 om 07:28
quote:Jempo schreef op 04 januari 2017 @ 00:05:
Kan geen kut meer zien
[afbeelding]
Juist op de laptop is dit makkelijk.
Iphone weet ik niet maar op mijn telefoon zit na openen firefox een optie /icoontje bij instellingen en dan extra's met woordje add ons. En dan vul je boven bij zoekoptie in addblock of ublock en dan instaleren.
Kan geen kut meer zien
[afbeelding]
Juist op de laptop is dit makkelijk.
Iphone weet ik niet maar op mijn telefoon zit na openen firefox een optie /icoontje bij instellingen en dan extra's met woordje add ons. En dan vul je boven bij zoekoptie in addblock of ublock en dan instaleren.
woensdag 4 januari 2017 om 12:57
quote:Bruise schreef op 04 januari 2017 @ 12:00:
Welk gedeelte snappen sommige mensen niet, die advertenties zijn er om inkomsten te vergaren. Aan ons verdienen ze niks hoor.
Dat gezeik steeds over die plista's in CM.
Ik snap het prima, maar ze kunnen vast wat leukers bedenken.
Die facepalm mag je lekker bij je houden.
Welk gedeelte snappen sommige mensen niet, die advertenties zijn er om inkomsten te vergaren. Aan ons verdienen ze niks hoor.
Dat gezeik steeds over die plista's in CM.
Ik snap het prima, maar ze kunnen vast wat leukers bedenken.
Die facepalm mag je lekker bij je houden.
woensdag 4 januari 2017 om 13:30
Oké, de plistauitleg is gegeven door de moderator.
Maar ik zou liever heel goed voor het forum VIER reclames bekijken (Ka-tjingggggggg!) dan de kleuterkuttentekenkunstenaar zien.
Lieve Viva,
Ik houd van het forum. Wil best een beetje reclame accepteren als inkomstenbron. Maar ik vind het blad viva en de artikeltjes die jullie promoten heel erg gênant omdat ik het niveau zo bedroevend laag vind.
Als ik nou es meer inkomsten ga genereren door vier reclames en nul flutartikeltjes te zien, dan kunnen jullie meer investeren in medewerkers!
Maar ik zou liever heel goed voor het forum VIER reclames bekijken (Ka-tjingggggggg!) dan de kleuterkuttentekenkunstenaar zien.
Lieve Viva,
Ik houd van het forum. Wil best een beetje reclame accepteren als inkomstenbron. Maar ik vind het blad viva en de artikeltjes die jullie promoten heel erg gênant omdat ik het niveau zo bedroevend laag vind.
Als ik nou es meer inkomsten ga genereren door vier reclames en nul flutartikeltjes te zien, dan kunnen jullie meer investeren in medewerkers!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 4 januari 2017 om 13:39
quote:feow schreef op 04 januari 2017 @ 13:30:
Lieve Viva,
Als ik nou es meer inkomsten ga genereren door vier reclames en nul flutartikeltjes te zien, dan kunnen jullie meer investeren in medewerkers!+1000
Lieve Viva,
Als ik nou es meer inkomsten ga genereren door vier reclames en nul flutartikeltjes te zien, dan kunnen jullie meer investeren in medewerkers!+1000