Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 04 januari 2017 @ 22:47:

[...]

Ja.Thnx
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2017 @ 22:21:

Geen generaal pardon voor Bente.

Kut.

Ik zou het haar zó gunnen!

Benthe is een lieve meid die geen vlieg kwaad doet. Het vivaforum kan haar niet beter maken, maar ook niet zieker. Wel minder alleen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik denk niet dat het haar zou lukken om " gewoon " mee te forummen. Daar is haar wereld nu veel te beperkt voor. Alles draait om die eetstoornis.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Precies.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:feow schreef op 04 januari 2017 @ 22:56:

[...]

Kut.

Benthe is een lieve meid die geen vlieg kwaad doet. Het vivaforum kan haar niet beter maken, maar ook niet zieker. Wel minder alleen.Ik ook.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ze heeft me ooit een pb gestuurd, n.a.v. AH messenzegels die ik zocht . Ik denk dat ze vooral heel alleen is.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Pejeka en de eeuwige gezeur om stinkstokken.
Als de mods uitzonderingen gaan maken is het hek van de dam, natuurlijk.
quote:Fee-de-Goede schreef op 04 januari 2017 @ 13:49:

[ ... plop .... tekst weg ...]

Ik lees ze niet, ik heb een blok op de sekspijler. Dus omdat er zogenaamd heel veel mensen dit lezen moet ik tegen die 4 en dus niet 2 kutten en peimels met puistjes aankijken als ik geen adblocker heb. Wat jullie graag zouden willen...

Aha, daarom zie ik ze alleen op napraat.

Ik wist ook niet wat een plista was. Nu dus wel.
O ja, rode pepertjes zijn ook 5 cent duurder geworden.

Maar, dat is wel iets van 25%. Dat is pas inflatie!

Is weer eens iets anders dan stinkstokken. Tampon in wodka.

Peper in de reet.... Echt iets voor de smalle beurs.

100% natuurlijk zonder geur en smaakstoffen.

Welterusten.

[...]

Kut.

Benthe is een lieve meid die geen vlieg kwaad doet. Het vivaforum kan haar niet beter maken, maar ook niet zieker. Wel minder alleen.Heel erg eens! Ergens vind ze een plek op dit forum om haar stoornis te "handelen", of in elk geval een plek om erover te praten. Ik snap dat dit ook onrust kan veroorzaken, maar hoe geef je een "Benthe" de ruimte om haar gevoelens te uiten?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Pumps, juist omdat ik je vaak wel kan volgen:

Weet je dat topic van BGB laatst nog? Over alles wat je níet van je medeforummers wilt weten?

Nou, dat van die peper dus ook. Zelfs als het een grapje is. Gewoon niet.

BVD.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2017 @ 23:23:

Als de mods uitzonderingen gaan maken is het hek van de dam, natuurlijk.Ban
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Alixane schreef op 04 januari 2017 @ 23:42:

[...]

Heel erg eens! Ergens vind ze een plek op dit forum om haar stoornis te "handelen", of in elk geval een plek om erover te praten. Ik snap dat dit ook onrust kan veroorzaken, maar hoe geef je een "Benthe" de ruimte om haar gevoelens te uiten?Voor de Bentes is een openbaar forum gewoon een slecht idee; zeker als ze zich ook nog als Bentes profileren. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
@feow

Ik heb helemaal niets tot weinig gevolgd het laatste jaar van dit forum.

Ik gebruik een adblocker en lees 99,9% van het forum niet meer.

Geen idee waar het hier over gaat.

Maar ik las een topictitel over sigaretten. Die worden ook wel stinkstokken genoemd.

Ik heb heerlijke boerenkool met mosterd en peper gegeten.

Dus gewoon echt een rood pepertje gegeten en gekocht.

Ik volg wel het nieuws en dat vind ik meer dan genoeg.

Het is een zegswijze, komt er beweging in. Beweging doet goed.

Ik zag gisteren Jinek. Ik vond het geen sterke uitzending, maar er waren wel aparte beelden te zien.

Het zou goed passen bij een forum als dit.

Maar om kort te zijn. Ik legde de relatie tussen sigaretten die steeds duurder worden.

Dan rook je toch niet meer? Over goede voornemens gesproken.

Mijn motto was om er in september mee te beginnen.

Na een vakantie is het mij ook gelukt om ermee te stoppen.

Gezonder te gaan eten en .... meer te bewegen.

Veel uitleg. Klein grapje zegt veel meer, maar is wel even nadenken.

Uitleg breekt alles luchtigheid kapot.

Maar ..... nog 60 reacties en dan nog 3 topics.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2017 @ 23:56:

[...]

Voor de Bentes is een openbaar forum gewoon een slecht idee; zeker als ze zich ook nog als Bentes profileren. Maar dat is mijn persoonlijke mening.Dat snap ik. Wat is voor Benthe dan een alternatief? Ze komt telkens weer terug naar het vivaforum, schijnbaar vind ze hier een "thuis". Voor haar gevoel dan.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Nou, ik blokkeer me gek, maar zie nog steeds 4 gleuven onderaan de pagina. Wat doe ik verkeerd?
quote:Alixane schreef op 05 januari 2017 @ 01:18:

[...]

Dat snap ik. Wat is voor Benthe dan een alternatief? Ze komt telkens weer terug naar het vivaforum, schijnbaar vind ze hier een "thuis". Voor haar gevoel dan.

Therapie?

Ik vind Bente lief. De vorige mods knepen een oogje dicht en verwijderden haar topics niet meteen, toch ging het steeds slechter met haar, destijds.

We kunnen die periode natuurlijk weer herhalen, maar dat lijkt me nutteloos. Ik hoop dat Bente gepaste hulp krijgt. Maar jammer genoeg zoekt ze die niet wanneer ze hier aandacht krijgt.

En hoe weten jullie dat Bente geen generaal pardon krijgt?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:nachtvlinder1977 schreef op 05 januari 2017 @ 03:37:

Nou, ik blokkeer me gek, maar zie nog steeds 4 gleuven onderaan de pagina. Wat doe ik verkeerd?

Niets, ik ben té leuk om te blokkeren.

Dus stop maar met dat te proberen, dat is slecht voor je geestelijke gezondheid als ik het zo lees.
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .

[...]

Kut.

Benthe is een lieve meid die geen vlieg kwaad doet. Het vivaforum kan haar niet beter maken, maar ook niet zieker. Wel minder alleen.+1
quote:DorothyParker schreef op 05 januari 2017 @ 03:54:

[...]

Therapie?

Ik vind Bente lief. De vorige mods knepen een oogje dicht en verwijderden haar topics niet meteen, toch ging het steeds slechter met haar, destijds.

We kunnen die periode natuurlijk weer herhalen, maar dat lijkt me nutteloos. Ik hoop dat Bente gepaste hulp krijgt. Maar jammer genoeg zoekt ze die niet wanneer ze hier aandacht krijgt.

En hoe weten jullie dat Bente geen generaal pardon krijgt?En dit is waarom het geen goed idee is om haar hier die ruimte te geven. Het is hier geen vervanging van de therapie die ze zo ontzettend hard nodig heeft.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Niet persoonlijk bedoeld (of wel, maar dan tegen meerderen)

Ik vind dat zo verschrikkelijk betweterig en arrogant.

'Wij therapeuten van vivaforum hebben besloten dat jij niet in therapie gaat als wij jou aandacht geven.'

In mijn ogen een combinatie van enorme zelfoverschatting met onderschatting van eigen wil van de ander.
quote:Alixane schreef op 05 januari 2017 @ 01:18:

[...]

Dat snap ik. Wat is voor Benthe dan een alternatief? Ze komt telkens weer terug naar het vivaforum, schijnbaar vind ze hier een "thuis". Voor haar gevoel dan.Misschien zit ze wel op 10 fora tegelijk te zoeken waar ze mag posten en waar ze zich thuis voelt.
quote:feow schreef op 05 januari 2017 @ 07:03:

Niet persoonlijk bedoeld (of wel, maar dan tegen meerderen)

Ik vind dat zo verschrikkelijk betweterig en arrogant.

'Wij therapeuten van vivaforum hebben besloten dat jij niet in therapie gaat als wij jou aandacht geven.'

In mijn ogen een combinatie van enorme zelfoverschatting met onderschatting van eigen wil van de ander.

Ik weet ook niet of hier posten er voor zorgt dat iemand geen hulp zoekt. Ik weet wel dat we hier allemaal maar wat doen en dat dat ook heel fout advies kan zijn. Ik heb ook vaak gelezen dat zulke topics triggers zijn voor mensen die ook iets hebben, of hebben gehad, met eetstoornissen. Wiens belang gaat dan voor ?

Raar dat er niet gemeld is dat het topic verwijderd is.

En misschien zit ik er naast; heeft ze mail gehad dat ze mag posten onder een andere naam over andere onderwerpen. Lijkt me stug, gezien het banbeleid, maar zeker weten doe ik het ook niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2017 @ 09:23:

[...]

Ik weet ook niet of hier posten er voor zorgt dat iemand geen hulp zoekt. Ik weet wel dat we hier allemaal maar wat doen en dat dat ook heel fout advies kan zijn.Dit inderdaad. Ik lees soms adviezen waar mijn tenen van krommen, en als dan een TO juist op die adviezen in gaat ipv wat werkelijk goed is... Wij kunnen als amateurs, ook al zijn we met zoveel, Bente niet juist begeleiden. Ze krijgt hier zoveel adviezen, waaronder ook heel verkeerde, van mensen die haar achtergrond niet kennen en dan serieus ingaan op bijv de minste kcal of het beste dieet, waar zij dan weer op reageert, terwijl dat volgens mij helemaal niet goed is voor haar probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven