Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nou, Rhae heeft een ban van 48 uur.

Ze zei iets over een geplaatste link.

Niet over de plaatser, nee over een link.

En paf.

Echt op eieren lopen hier.

Voor sommige mensen dan.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 januari 2017 @ 17:15:

En paf.

Voor sommige mensen dan.Waar, hier op dit topic?
Het bantopic leert mij dat ze provoceerde slash op de man speelde. Wat dat ook moge zijn

De ene keer zus, de andere keer zo.
Nee niet hier, op het tbs topic op actueel.

Ze reageerde en hop, binnen een minuut had ze een ban.

Apart weer.
quote:yasmijn schreef op 05 januari 2017 @ 17:20:

[...]

Waar, hier op dit topic?

Zou best grappig zijn.

Ik weet even niet wie nu bovenaan het lijstje 'laten we die ook even bannen voor de sfeer' staat, maar er is vast wel een roestige garde die morgenavond even hier langs kan komen en wil reageren met zoiets als:

'Wat een onzinnig dom gekrijs is dit. Zeker te veel koolhydraten gekregen in de kindertijd?'
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
ik las het. Iemand plaatste een oproep voor een petitie. Over die petitie zei Rhae: het gepeupel wil ook weer eens wat. Het ging over die petitie!!!! Hoezo is dat op de man??? Ze zijn knettergek joh
De ban is voor op de man? Op welke man dan???
En waarom heeft Soetkees dan geen ban? Die is ook gegumd vanwege oproepje en dus tegen de huisregels.
quote:Star schreef op 05 januari 2017 @ 17:50:

De ban is voor op de man? Op welke man dan???

Allemaal.

Behalve King.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ze zijn lekker bezig.
quote:S-Meds schreef op 05 januari 2017 @ 17:39:

ik las het. Iemand plaatste een oproep voor een petitie. Over die petitie zei Rhae: het gepeupel wil ook weer eens wat. Het ging over die petitie!!!! Hoezo is dat op de man??? Ze zijn knettergek joh

Precies, op wélke man dan?!!!

Ze had het over de link en wat dáár in stond!

Het zal wel weer niet zweerverhogend zijn geweest.

Maar ook dat is wel subjectief he.

Ik vind Rhae nooit zweerverlagend.
Het is een complot zeg ik je. Of vriendjespolitiek. Dit kan toch niet alleen maar onkunde zijn?
Nah Yas, fijn dat jij er iig weer bent.
quote:Kootsies schreef op 05 januari 2017 @ 18:23:

Nah Yas, fijn dat jij er iig weer bent.Voor zolang het duurt.

Ja, inderdaad. Welkom terug.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 januari 2017 @ 18:02:

[...]

Precies, op wélke man dan?!!!

Ze had het over de link en wat dáár in stond!

Het zal wel weer niet zweerverhogend zijn geweest.

Maar ook dat is wel subjectief he.

Ik vind Rhae nooit zweerverlagend.het slaat echt nergens op, ik zie dagelijks berichten die echt op de man zijn. Met name op de actueelpijler. Daar wordt niks aan gedaan en voor deze onzin opmerking krijgt rhae 48 uur? Ik ga de mot mailen
quote:Eleonora-1 schreef op 05 januari 2017 @ 17:15:

En paf.

Voor sommige mensen dan.Ipv de forummer is de ban 'op de man'.
quote:Kootsies schreef op 05 januari 2017 @ 18:22:

Het is een complot zeg ik je. Of vriendjespolitiek. Dit kan toch niet alleen maar onkunde zijn?

Zeker niet omdat Rhae het postte en binnen notime niet meer op het forum kon.

Echt binnen een minuut.
Ik denk dat er een kind-van-mod nog vakantie had en ma dit wel een leuke bezigheid voor hem vond. " mag ik bannen, mam? "

Bentes topic en haar - neem ik aan - zoveelste eeuwige perma wegens terugkomen onder een andere nick is ook niet, zoals normaal , vermeld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:S-Meds schreef op 05 januari 2017 @ 18:52:

[...]

het slaat echt nergens op, ik zie dagelijks berichten die echt op de man zijn. Met name op de actueelpijler. Daar wordt niks aan gedaan en voor deze onzin opmerking krijgt rhae 48 uur? Ik ga de mot mailen

Zet 'm op.

Dit moet echt eens ophouden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2017 @ 19:00:

Ik denk dat er een kind-van-mod nog vakantie had en ma dit wel een leuke bezigheid voor hem vond. " mag ik bannen, mam? "

Bentes topic en haar - neem ik aan - zoveelste eeuwige perma wegens terugkomen onder een andere nick is ook niet, zoals normaal , vermeld.Dat denk ik altijd als de matrix borden op de snelweg aangeven dat je 50 moet rijden terwijl er niets aan de hand is. Kind meegenomen naar werk en die mag aan de knopjes
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 05 januari 2017 @ 19:08:

[...]

Dat denk ik altijd als de matrix borden op de snelweg aangeven dat je 50 moet rijden terwijl er niets aan de hand is. Kind meegenomen naar werk en die mag aan de knopjes Eerstvolgende keer dat me dit gebeurd denk ik aan jou!
quote:S-Meds schreef op 05 januari 2017 @ 18:52:

[...]

het slaat echt nergens op, ik zie dagelijks berichten die echt op de man zijn. Met name op de actueelpijler. Daar wordt niks aan gedaan en voor deze onzin opmerking krijgt rhae 48 uur? Ik ga de mot mailen

Succes daarmee: ik heb dat gedaan n.a.v. de laatste ban van Hats en kreeg te horen dat 'ze geen mededelingen doen over andere forummers'

(Lees: bemoei je met je eigen zaken)

Ik hoor graag hoe het jou afgaat.
quote:Oudblond schreef op 05 januari 2017 @ 19:08:

[...]

Dat denk ik altijd als de matrix borden op de snelweg aangeven dat je 50 moet rijden terwijl er niets aan de hand is. Kind meegenomen naar werk en die mag aan de knopjes

Ik hoop nog altijd dat een hacker eens de snelheidsaanduidingen wijzigt in smileys.
quote:ThunderassMan schreef op 05 januari 2017 @ 19:17:

[...]

Succes daarmee: ik heb dat gedaan n.a.v. de laatste ban van Hats en kreeg te horen dat 'ze geen mededelingen doen over andere forummers'

(Lees: bemoei je met je eigen zaken)

Ik hoor graag hoe het jou afgaat.ik hou je op de hoogte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven