zomer2016
donderdag 18 februari 2016 om 08:15
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.
De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!
NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld
Deze meiden zijn zwanger
NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren
21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling
Voor het aanpassen van de tabel:
Kom je er niet uit, geef een gil!
De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!
NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld
Deze meiden zijn zwanger
NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren
21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling
Voor het aanpassen van de tabel:
Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
donderdag 5 januari 2017 om 11:55
Hoe is het er nu mee Swirls?
Wat leuk Knotje, nog 2 weken wachten!
Hier net van mijn collega gehoord dat ze 7 weken zwanger is van nummer 2. Ons plan was om tegelijk zwanger te zijn, dus ik hoop op maandag! En anders heb ik nog 33 weken om zwanger te raken, zodat ik hopelijk iets overlap heb
Vind het zo leuk voor haar! Haar eerste kindje is zo'n scheetje
Wat leuk Knotje, nog 2 weken wachten!
Hier net van mijn collega gehoord dat ze 7 weken zwanger is van nummer 2. Ons plan was om tegelijk zwanger te zijn, dus ik hoop op maandag! En anders heb ik nog 33 weken om zwanger te raken, zodat ik hopelijk iets overlap heb
Vind het zo leuk voor haar! Haar eerste kindje is zo'n scheetje
donderdag 5 januari 2017 om 13:09
Ik duim ook mee Chantilly .
Jammer Swirls, maar je cyclus is dus nu wel vanzelf al iets korter? Hopelijk geeft de chlomid net dat beetje extra om zwanger te worden! Succes.
Knotje wat leuk zeg, hopelijk kunnen ze bij je echo het vruchtje al goed zien!
Sfietje hoe gaat het met jou? Had je deze week de 20 weken echo (of herinner ik me dat verkeerd)?
Jammer Swirls, maar je cyclus is dus nu wel vanzelf al iets korter? Hopelijk geeft de chlomid net dat beetje extra om zwanger te worden! Succes.
Knotje wat leuk zeg, hopelijk kunnen ze bij je echo het vruchtje al goed zien!
Sfietje hoe gaat het met jou? Had je deze week de 20 weken echo (of herinner ik me dat verkeerd)?
happiness = reality - expectations
donderdag 5 januari 2017 om 14:38
Jammer swirls! Wel fijn dat je cyclus iets korter is geworden. Hopelijk komt een zwangerschap snel met clomid.
Spannend chantilly en dekentje, hier wordt weer geruimd voor jullie!
Hier lijkt het sinds gisteren wat beter te gaan, geef een stuk minder over. De misselijkheid is er nog wel helaas. Dadelijk de 20 weken echo, goed onthouden whoops;). Vind het wel spannend, Hopelijk is alles goed!
Spannend chantilly en dekentje, hier wordt weer geruimd voor jullie!
Hier lijkt het sinds gisteren wat beter te gaan, geef een stuk minder over. De misselijkheid is er nog wel helaas. Dadelijk de 20 weken echo, goed onthouden whoops;). Vind het wel spannend, Hopelijk is alles goed!
donderdag 5 januari 2017 om 18:15
Wat fijn dat alles goed is met de baby, Sfietje! En met jou ook weer wat beter, heel fijn!
Swirls, jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar nu kun je wel verder. Hopelijk niet teveel last van je menstruatie!
Whoops, hoe gaat het met jou?
Ik hoop ook dat we al iets kunnen zien op de echo! Ben heel benieuwd! Het voelt nu nog zo onwerkelijk. Ik heb ook nog niet echt kwaaltjes, met vlagen wat gevoeligere tepels, sneller honger en ik slaap slechter. Maar verder voel ik me prima. We zullen zien wat er allemaal nog gaat komen.
Swirls, jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar nu kun je wel verder. Hopelijk niet teveel last van je menstruatie!
Whoops, hoe gaat het met jou?
Ik hoop ook dat we al iets kunnen zien op de echo! Ben heel benieuwd! Het voelt nu nog zo onwerkelijk. Ik heb ook nog niet echt kwaaltjes, met vlagen wat gevoeligere tepels, sneller honger en ik slaap slechter. Maar verder voel ik me prima. We zullen zien wat er allemaal nog gaat komen.
donderdag 5 januari 2017 om 19:22
zaterdag 7 januari 2017 om 09:01
Hier alles goed Knotje! Ik slaap niet zo heel geweldig maar het went, schijnt dat je door hormonen al wat lichter gaat slapen zodat je straks de baby 's nachts goed hoort (en daar komt straks ook nog nachtelijk toiletbezoek bij en geen slaaphouding kunnen vinden door dikke buik ). Maar goed, verder mag ik in mijn handjes knijpen met hoe goed het gaat hoor . Het is wel even druk op het werk, maar na komende week wordt dat als het goed is wat minder, ik ga ook met mijn leidinggevenden bespreken wat nog allemaal haalbaar is de laatste 2 maandjes voor verlof. Heb zelf nogal de neiging om te veel te willen doen dus dat moet ik even voorkomen . Maandag ook weer controle, hartje luisteren en zo!
Swirls, hopelijk is je menstruatie snel voorbij... Baat het om pijnstillers en kruiken etc te gebruiken?
Swirls, hopelijk is je menstruatie snel voorbij... Baat het om pijnstillers en kruiken etc te gebruiken?
zaterdag 7 januari 2017 om 10:16
Fijn dat het goed gaat, Whoops! Ik hoop toch dat ik nog wel iets beter mag slapen de komende maanden, haha Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het straks op m'n werk gaat. We zullen zien!
Ik heb me trouwens aangemeld voor Moeders voor Moeders. Komende week komt er iemand langs voor uitleg etc. Zijn er meerdere die daar aan mee hebben gedaan?
Ik heb me trouwens aangemeld voor Moeders voor Moeders. Komende week komt er iemand langs voor uitleg etc. Zijn er meerdere die daar aan mee hebben gedaan?
zondag 8 januari 2017 om 11:15
Het kan alle kanten op Knotje, een vriendin sliep juist extra veel tijdens haar zwangerschap. Moeders voor moeders heb ik niet aan meegedaan, deels omdat het in het begin nog erg onwerkelijk was en omdat ik een groot deel van de weken waarin je urine kon doneren in het buitenland was.
maandag 9 januari 2017 om 08:17
Meiden.. Ik ben zwanger!
Vanochtend licht positief getest, op mijn NOD.
Ik had al vage klachten, ineens een hele lichte bloeding zaterdagochtend en mijn temperatuur bleef maar hoog.
Vanochtend maar getest, want we hebben zo een champagne nieuwjaarsontbijt..
Nou, dat wordt dus niet drinken!!
Morgen een cleaublue om te kijken of het echt wordt bevestigd.. Ik hoop zo dat het blijft zitten! Dat wordt dan een september kindje
Vanochtend licht positief getest, op mijn NOD.
Ik had al vage klachten, ineens een hele lichte bloeding zaterdagochtend en mijn temperatuur bleef maar hoog.
Vanochtend maar getest, want we hebben zo een champagne nieuwjaarsontbijt..
Nou, dat wordt dus niet drinken!!
Morgen een cleaublue om te kijken of het echt wordt bevestigd.. Ik hoop zo dat het blijft zitten! Dat wordt dan een september kindje